TV satelitarna

Data: 2011-12-10 23:27:15
Autor: Kris
TV satelitarna
Użytkownik "Nixe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbto8f$psr$1@inews.gazeta.pl...

Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.
Itp..

Data: 2011-12-12 09:06:51
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał

A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.

Ale czytałeś mój post do końca? :)
Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

N.

Data: 2011-12-12 10:49:05
Autor: Kris
TV satelitarna
Użytkownik "Nixe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc4ced$ffj$1@inews.gazeta.pl...

Ale czytałeś mój post do końca? :)
Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

Data: 2011-12-12 11:01:24
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jc4imk$591$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

A mógłbyś w takim razie określić główne różnice?
Bo jak przeglądałam oferty, to pakiet podstawowy jest niemalże identyczny.
Różnice są w dosłownie poszczególnych programach i to dużo mniej popularnych.

Nas interesują głównie programy informacyjne, filmowe, polskie, popularno-naukowe i dziecięce.

N.

TV satelitarna