[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)

Data: 2009-05-14 13:07:39
Autor: torq314
[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)
A. dotychczasowy TV to wypasiony CRT 21', zaledwie 3 letni... bla bla bla
B. telewizor ma być 50% do gier, 50% do TV i filmów DVD Video
C. 37-42 cale
D. najlepiej Full HD
E. zależy mi aby bardzo dobrze radził sobie z sygnałem SD
F. cena powiedzmy do 2700-3000 zł

pooglądaj Philipsy z Pixel Perfect Engine (modele z serii 7x i 9x). cenowo to jest Twoja półka i wyżej, ale spełnia wszystkie Twoje założenia.
obraz ze zwykłej kablówki momentami jak z dvd.

torq314

[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)