[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)

Data: 2009-05-15 01:11:24
Autor: Pablo Puertorican
[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)
Witam !

Ja też jestem na etapie wyboru TV.
Więc odradzam plazmy - najnowsze LCD moim zdaniem dają lepszy obraz - szczególnie to widać przy podaniu sygnału FHD.
To prawda że na takiej plaźmie nie zobaczysz różnicy między FHD a normalnym, ale na najnowszych LCD w tym na tym o którym chce napisać - obraz przy dobrym sygnale FHD po prostu powala.

Do wydania jest ok. 3500-3600 zł.
Model który ja kupie niebawem to samsung b650 40'.
Chciałem kupić sony w4000, ale w mojej subiektywnej ocenie samsung niestety wyprzedził sony o jedną generacje. Uważam tak ponieważ :

a) B650 ma gniazdo LAN sieciowe - podłączamy go do netu
b) Dzięki temu mamy dostęp do netu w TV - w tym jakieś youtube jest  i masz przez sieć dostęp do zawartości medialnej twojego kompa -dla mnie b. ważne
c) Przy dokupieniu specjalnego adaptera telewizor ma WIFI czyli w ogóle bezprzewodowo się połączy z netem - dla mnie akurat to jest ciekawa i fajna funkcja.
d) Kolejny wypas - tv odtwarza filmy (w tym divx) bezpośrednio z włożonego pen driva (zdjęcia itp też, ale co najlepsze - właśnie filmy). Dla mnie bomba.
e) W to samo gniazdo można też podłączyć zewnętrzny dysk twardy (nie wiem jak z nagrywaniem, tego jeszcze nie doczytałem :))
f)  Oczywiście jakość obrazu jest fantastyczna i moim zdaniem może być tylko lepsza niż jakość sony w4000 o którym pisałem wyżej.

Chciałem sony bo mam kino domowe sony świeżo kupione i mógłby być jeden pilot do wszystkiego.

Tylko że no cóż... to kino liche jest... sony to nie to co kiedyś niestety, a już jeśli chodzi o TV to całkowicie są w d... moim zdaniem. Widać jak intensywnie ostatnio się reklamują, ale co oni mogą zrobić - samsung wyprzedził ich o 1 generacje.

pozdrawiam

Macek

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gugour$682$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czytając ostatnie wiadomości odnoszę wrażenie że gracze konsolowi to grupa dobrze orientująca się w flat screenach, więc stwierdziłem że pora nabyć coś hd z zakupem którego czekam już 2 lata bo nie mogę się w końcu zdecydować (ceny cały czas spadają, modele zmieniają się co pół roku itd.). Więc w skrócie:
A. dotychczasowy TV to wypasiony CRT 21', zaledwie 3 letni... bla bla bla
B. telewizor ma być 50% do gier, 50% do TV i filmów DVD Video
C. 37-42 cale
D. najlepiej Full HD
E. zależy mi aby bardzo dobrze radził sobie z sygnałem SD
F. cena powiedzmy do 2700-3000 zł

Sony przyciąga dobrymi recenzjami i 5 letnią gwarancją, ale inne marki jak Sharp, czy Szajsung walą po oczach napisami full hd, 100 Hz za wiele niższą cenę... jak to jest więc z tymi tv?

[OT] TV wybór (kolejny raz... zieeew)