TV zauwazyła, że na drogasch są moto cykle

Data: 2011-06-30 01:48:36
Autor: Rafał \"SP\" Gil
TV zauwazyła, że na drogasch są moto cykle
W dniu 2011-06-29 20:31, masti pisze:

wreszcie telewizyjna promocja społeczna promoto :)
http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

Mój słuch kuleje.

1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w tle, albo jakiegoś AMENO)

2. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest kwestia śpiewana w "3 wersie" ?

Rozumiem tak:

1. Niech żyje patrzenie w lusterka !

2. Niech żyje używanie migaczy ! (He he he , co to są migacze ? Ludzie z tikiem nerwowym ?)

3. Niech żyje zachowywanie bezpiecznych odstępów ??? (dobrze to słyszę ?)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-30 21:16:51
Autor: Doiebau
TV zauwazy³a, ¿e na drogasch s± motocykle

U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iugdkh$k7h$1node2.news.atman.pl...
1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w tle, albo jakiego¶ AMENO)
(...)

To zrob lepsza za wlasne pieniadze. Trzeba sie cieszyc, bo to pierwsza taka akcja w Polsce i w dodatku sponsorowana przez prywatna firme.

--
Doiebau

Data: 2011-06-30 21:23:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-30 21:16, Doiebau pisze:

1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w tle, albo
jakiegoÅ› AMENO)
(...)
To zrob lepsza za wlasne pieniadze. Trzeba sie cieszyc, bo to pierwsza taka
akcja w Polsce i w dodatku sponsorowana przez prywatna firme.

A to za prywatne pieniądze to już wyraźnie nie da się śpiewać ?

Więc jak brzmi ten 3 wers ?

Data: 2011-06-30 22:12:28
Autor: Marcin N
TV zauwazyła, że na drogasch są motocykle
Użytkownik ""RafaÅ‚ \"SP\" Gil""  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iuiiek$afn$1@node2.news.atman.pl...

[...]

==========

To się nazywa brak dykcji. Bardzo powszechna przypadłość wśród młodych (polskich) aktorów.
Charakteryzuje się tym, że bardzo trudno zrozumieć, co tam mamroczą między sobą.

Data: 2011-06-30 22:28:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil

Brak dykcji to ma Pan Artur ( http://www.youtube.com/watch?v=_1pwfPbcQHY )

Charakteryzuje się tym, że bardzo trudno zrozumieć, co tam
mamroczą między sobą.

Oni nie mamroczą tylko popiskują, i coś tracę nadzieję, że ktoś mi powie co jest "w 3 zwrotce" ...

Data: 2011-06-30 20:34:36
Autor: masti
TV zauwazy³a, ¿e na drogasch s± motocykle
Dnia pięknego Thu, 30 Jun 2011 22:28:54 +0200 osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-30 22:53:03
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-30 22:34, masti pisze:

"Niech żyje zachowywanie bezpiecznych odstępów" ;)
Czyli dobrze słyszałem ;)

A tak, miast mi potwierdzić, powstaÅ‚ malutki flejmik, w którego   w dodatku niewinnego Pana Artura wciÄ…gniÄ™to.

Bóg zapłać za rozjaśnienie kwestii.
ZDRAVIM !

Data: 2011-07-04 17:51:52
Autor: witek na torpedzie
TV zauwazy?a, ?e na drogasch s? motocykle
"Rafa? \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

> mamroczą między sobą.

Oni nie mamroczą tylko popiskują, i coś tracę nadzieję, że ktoś

Niech zyje sam motyl na niebezpiecznych paseeemkaaaach

Data: 2011-07-01 04:01:57
Autor: Kefir
TV zauwazy³a, ¿e na drogasch s± motocykle
Elou!
On Jun 30, 1:48 am, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
W dniu 2011-06-29 20:31, masti pisze:

> wreszcie telewizyjna promocja spo³eczna promoto :)
>http://orlenbezpiecznedrogi.pl/

Mój s³uch kuleje.

1. Kampania wali rubikiem, i to jest primo (brakuje klasków w
tle, albo jakiego¶ AMENO)

Celnie powiedziane, te¿ jestem uczulony na tegoz osobnika z
przeogromnym ciagiem na forse. Do konca zzerala mnie ciekawosc kiedy
wejda chipsy i "Verva" ;)
Dobrze jednak, ze cos tam sie mowi ze wsparciem znanych twarzy, choc
nie sadze by "masy" rozpoznawaly Czachora.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & czypadaki

TV zauwazyła, że na drogasch są moto cykle