TV4 Drogówka 2020.01.2513:55

Data: 2020-01-25 16:11:14
Autor: J.F.
TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
Dnia Sat, 25 Jan 2020 14:53:59 +0100, 'TomN' napisał(a):
Wlazła baba na przejście na czerwonym dla pieszych i...
Samochody sie zatrzymały, ale motorkiem nie zdążył...
Winny wg policajów motocyklista, bo odległości nie zachował

Ale w co przywalil - w piesza, czy w samochod ?

Piesza nieostrożna, a policaj stwierdzi, ze skoro się samochody zatrzymały,
to i on się powinien zatrzymać i mandat za niedostosowanie prędkości...
A prawda taka, że było czewrwone, samochody stały, zaswieciło sie zielone
samochody ruszyły, babcia wlazła...

Ale samochody sie jakos zatrzymaly :-)

I komentarz, że łażenia po czerwonym nie ma sutków...

Czyli mozna na czerwonym zapierdalać/łazić byle bez skutku. Nagrałem na
wszystkich możliwych mediach, łącznie z TV.

jak widac - łazic mozna, zapierdalac ... nawet na zielonym nie mozna
:-)

J.

Data: 2020-01-25 16:17:05
Autor: Shrek
TV4 DrogĂłwka 2020.01.2513:55
W dniu 25.01.2020 o 16:11, J.F. pisze:

[...]

No właśnie. Generalnie wina motocyklisty - pamiętać, że trzeba trzymać odstęp bo wbrew pozorom dwukółki na ogół słabo hamują. Co innego, gdyby piesza wylazła motocykliście...

--
Shrek

Data: 2020-01-26 23:25:33
Autor: ąćęłńóśźż
TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
Władowałem się tak w kufer samochodu.
Rowerem.
Jakby nie cwaniaczył i nie wyprzedził mnie na skręcie w lewo na skrzyżowaniu, to by miał nieporysowany ;-)
Co do odstępu to jeździj po mieście tak, żeby zabezpieczyć się przed stanięciem każdego w miejscu, powodzenia.
Mam OC więc co mi czyjś lakier, natomiast co do babci tej czy jakiejkolwiek inne to spie..... z miejsca wypadku zanim zdążysz wyjść zna kierownicy.

-- -- -
wbrew pozorom dwukółki na ogół słabo hamują.

Data: 2020-01-27 13:05:02
Autor: J.F.
TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e2e11de$1$553$65785112@news.neostrada.pl...
Władowałem się tak w kufer samochodu.
Rowerem.
Jakby nie cwaniaczył i nie wyprzedził mnie na skręcie w lewo na skrzyżowaniu, to by miał nieporysowany ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=rmKuMd7ngzg

Jakby nie cwaniaczyl, to by mial nieporysowany :-P

Data: 2020-01-25 19:05:11
Autor: Cavallino
[...]

Bo mają 4 koła i lepiej hamują.

Data: 2020-01-25 20:01:36
Autor: J.F.
TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
Dnia Sat, 25 Jan 2020 19:05:11 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

No to trzeba dostosowac predkosc do swojego pojazdu :-P

J.

Data: 2020-01-26 22:56:08
Autor: Poldek
W dniu 2020-01-25 o 19:05, Cavallino pisze:
[...]

Kierując pojazdem gorzej chamującym należy jechać bliżej, jako młotocyklista. Trzymanie odległości jest dla mientkich wacków.

TV4 Drogówka 2020.01.2513:55