TV4 teraz

Data: 2009-07-13 20:20:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
TV4 teraz
zyga

Data: 2009-07-13 20:23:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
TV4 teraz
Uuuuuuuuuuuuuu!

Koleś jechał na czas po torze bobslejowym, jego max 60km/h.

zyga

Data: 2009-07-13 22:08:53
Autor: schliesky
TV4 teraz
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Uuuuuuuuuuuuuu!

Koleś jechał na czas po torze bobslejowym, jego max 60km/h.

Słabo, tyle to po płaskim można się rozpędzić.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-07-13 23:09:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
TV4 teraz

Uuuuuuuuuuuuuu!

Koleś jechał na czas po torze bobslejowym, jego max 60km/h.

Słabo, tyle to po płaskim można się rozpędzić.

Nooo właśnie nie wiem, dlaczego tak wolno było.
Ja na płaskim, po lodowisku rozpędzałem się do 40km/h.

zyga

Data: 2009-07-14 23:09:23
Autor: Maveriq
TV4 teraz
Za ciężarówką można

Pozdrawiam, M.

Data: 2009-07-14 11:54:20
Autor: Wojtek
TV4 teraz
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Uuuuuuuuuuuuuu!

Koleś jechał na czas po torze bobslejowym, jego max 60km/h.

tyle ja miewam, ale pod górę ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-16 01:20:02
Autor: oldboy
TV4 teraz
On 14 Lip, 11:54, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> Uuuuuuuuuuuuuu!

> Koleś jechał na czas po torze bobslejowym, jego max 60km/h.

> [...]

Spróbuj szybciej,pamiętaj o zakrętach.Powodzenia.

TV4 teraz