TV4 w TNK

Data: 2010-02-10 11:31:50
Autor: adresss
TV4 w TNK
to co jest ten TV4 w TNK ???

--
ThinkXtra

Data: 2010-02-10 12:02:03
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV4 w TNK
Użytkownik adresss@poczta.pl napisał:
to co jest ten TV4 w TNK ???

http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
Tu nie widać informacji o tym.
http://telewizjanakarte.pl/fileadmin/contents/tnk/documents/rozklad_kanalow.pdf
Tu też nie, a informacja trochę świeższa.

Data: 2010-02-16 16:36:30
Autor: ktos_
TV4 w TNK
nie ma  TV4

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4871 (20100216) __________

Data: 2010-02-22 09:23:16
Autor: Brooks
TV4 w TNK
On 10 Lut, 11:31, adre...@poczta.pl wrote:
to co jest ten TV4 w TNK ???

--
ThinkXtra

Jeśli poszukujecie TV4 prawie darmo to polecam zajrzeć np. na
allegro.pl
A tutaj przygotowany przeze mnie link do wyszukania: http://tinylink.com/?yeAkisUW78

Szczegóły "co odkodowane" tutaj: http://www.cyfraplus.pl/_pro_cyfraplus-na-karte.html

Zalety takiego rozwiązania:
- za niewielkie pieniądze możliwość zapoznania się z "uniwersalnym
pakietem" cyfry+ (cyfry+ na kartę)
- uzupełnienie zawartości Telewizji na Kartę
- zalety rozwiązania prepaid
- do 31 maja 2010 może coś się zmieni jeśli chodzi o dostęp do TV4 i
zrekompensuje utratę ważności karty
- Ale Kino!, Planet, Minimini, Domo, Kuchnia.tv
wady:
- po 31 maja raczej nie trafi się oferta kontynuacji za tak niewielką
cenę (Pierwotna cena detaliczna karty na 5(lub prawie 6) m-cy wynosi
170 zł)
- konieczność posiadania odbiornika z dwoma czytnikami kart lub
drugiego odbiornika lub manualne przekładanie kart w odbiorniku z
jednym czytnikiem.
- od 1 czerwca dla osób, które łatwo przyzwyczają do tego co w tv
szykuje się kolejny wydatek na pay-tv
- wymaga aby tuner posiadał wielosystemowy czytnik kart co może
powodować konieczność zmiany oprogramowania tunera tak aby
współpracował z karta cyfry+

Ciekaw jestem czy ktoś podpowie skąd wysyp tak tanich kart prepaid
cyfry+?
Mam pomysł, że aktywowane zostały w grudniu 2009 na potrzeby
sprzedaży  Świątecznej.
Jakieś inne pomysły? Lub informację z dobrego źródła.

Data: 2010-02-23 08:03:01
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV4 w TNK
Użytkownik Brooks napisał:
- po 31 maja raczej nie trafi się oferta kontynuacji za tak niewielką
cenę (Pierwotna cena detaliczna karty na 5(lub prawie 6) m-cy wynosi
170 zł)

W porównaniu z TnK (120 zł/rok) i tak nie jest to tanio.

Data: 2010-02-23 08:17:49
Autor: pawell32
TV4 w TNK
Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik Brooks napisał:
[...]

drogo, bo tu poza panette i mini mini nic nie ma, a dwóch kart
to się chyba nie opłaca, chyba  że komuś zależy na tv4 - może F1
jak tam jest.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-23 12:05:24
Autor: Brooks
TV4 w TNK
On 23 Lut, 08:17, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> [...]

drogo, bo tu poza panette i mini mini nic nie ma, a dwóch kart
to się chyba nie opłaca, chyba  że komuś zależy na tv4 - może F1

Nie mi oceniać co dla kogo drogo a co tanio.
Jeden kupuje Dreamboxy aby rozdzielić sobie w domu Cyfrowy Polsat z
wydobytym boxkeyem i nie uważa że przepłacił 5 krotnie. Kto inny płaci
9,90 miesięcznie przez 29 miesięcy za pare podstawowych kanałów.
Jeszcze ktoś dzieli spliterem nieopłaconą kartę TNK. Mamy na każdą
kieszeń możliwości i muszę przyznać,że telewizja satelitarna czy
internetowa stawia przed nami ciekawe możliwości jako hobby.
Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
dyskusji.
"Maja w ogrodzie" w TVN Meteo, "Top Gear" w TVN Turbo, "Galileo" w
TV4, można tak mnożyć przykładów ciekawych programów...za rok
napiszemy coś innego.
TVP małpuje niektóre seriale próbując wrócić oglądalność. Następnie
żongluje godzinami emisji, że nie sposób śledzić losy Kapitana Pierce
czy innego Doktora Housa. Ale nie można zarzucić,że nie ma tej pozycji
w emisji ;)
Mi brakuje możliwości zajrzenia do niektórych pozycji innych
operatorów.  A oni nie chcą dawać niekodowanych weekendów, okienek.
Czemu? Chciałbym kupić Polsat tylko, przydałoby się go podejrzeć a nie
mam naziemnego. Polsat HD to ta sama oferta co Polsat SD? Czemu nie
rozkodują na jakiś czas?

Data: 2010-02-23 12:10:18
Autor: Mamut
TV4 w TNK
jak podaje satkurier TV4 jednak bedzie w TNK i to juz za pare dni,
nawet kodowanie wlaczone jest juz dla tej stacji co kazdy moze
sprawdzić w tunerze.
Dodatkowo pojawi sie Kino Polska i dwa inne tajemnicze kanały.
Podobno wzrosnąć ma tez cena. Przebąkuje się o 19zl za miesiac :/

Data: 2010-02-23 14:24:19
Autor: Brooks
TV4 w TNK
On 23 Lut, 21:10, Mamut <cactu...@gmail.com> wrote:
<ciach>
Dodatkowo pojawi sie Kino Polska i dwa inne tajemnicze kanały.
Pamiętam jak K.Polska oferowano jako pojedyńczy kanał dodatkowo w C+
za 3 albo 3.5 zł miesięcznie.
By ostatecznie dołączyć kanał do oferty bez dodatkowych opłat.
Podobno wzrosnąć ma tez cena. Przebąkuje się o 19zl za miesiac :/
Jakie 19 złotych? Najnowsza karta za 169 zł przez 12 miesięcy. To daje
13-14 zł zależy od tego czy do obliczeń wliczymy koszt pustej karty 6
- 9 zł.
 Biorąc pod uwagę niemożliwość otrzymania zielonej karty TNK bez
zestawu, wycofanie ze sprzedaży czerwoną kartę za 49 zł widać, że
idzie to w kierunku by związać na jak najdłuższy czas. Chociaż 6
miesięcy to nie wieczność w porównaniu do 29 miesięcy w CP.
Ciekawe czy to reakcja na badania, która forma zapłaty za TNK była
najpopularniejsza wśród klientów? Może rynek się przesycił i próbują
już chwytać się brzytwy?

Spekulując, które kanały z oferty "n" nadawane w SD i mogą natychmiast
wejść do ofert TNK. Już wkrótce będzie wiadomo co zaświeci :)

Data: 2010-02-23 22:34:21
Autor: Mamut
TV4 w TNK

Jakie 19 złotych? Najnowsza karta za 169 zł przez 12 miesięcy. To daje
13-14 zł zależy od tego czy do obliczeń wliczymy koszt pustej karty 6
- 9 zł.

mowa jest o jednorazowym doladowaniu na jeden miesiac a nie kupnie
startera na rok.

Data: 2010-02-24 08:22:33
Autor: pawell32
TV4 w TNK
 Biorąc pod uwagę niemożliwość otrzymania zielonej karty TNK bez
zestawu, wycofanie ze sprzedaży czerwoną kartę za 49 zł

jak może być wycofana? cały czas kupuje karty za 49zł

Data: 2010-02-24 08:17:26
Autor: pawell32
TV4 w TNK
Mamut pisze:
[...]

  to tylko o 3 zł więcej, jak na taką oferte to i tak niewiele.
ciekawe co z kartami opłaconymi teraz za rok z góry....

Data: 2010-02-23 23:15:08
Autor: Cavallino
TV4 w TNK
Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:

Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
dyskusji.
"Top Gear" w TVN Turbo,

Kiedy to było?

Data: 2010-02-23 14:27:50
Autor: Brooks
TV4 w TNK
On 23 Lut, 23:15, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:

>Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
>dyskusji.
> "Top Gear" w TVN Turbo,

Kiedy to było?

I co obecnie sądzisz o TVN Turbo?

Data: 2010-02-23 23:37:20
Autor: Cavallino
TV4 w TNK
Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:362b7daf-bfea-404e-b0c5-2fc5c64e364by17g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]
Użytkownik "Brooks" <xixuo...@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:

>Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej

Praktycznie już nie oglądam.

Data: 2010-02-24 08:37:24
Autor: pawell32
TV4 w TNK
[...]

[...]