TVErsity - X360

Data: 2009-06-08 10:20:02
Autor: Terror
TVErsity - X360
Dnia 27-05-2009 o 09:30:20 Catalyst <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał(a):

Cześć - jest już jakiś sprawdzony i działający na 100% sposób żeby  streamować filmy z napisami na klocka? Jak dotąd wg wszelkich tutoriali  nie udało mi się. A może jakieś inne narzędzie do streamingu co by  umiało wkodować napisy w strumień?

Dokładny manual krok po kroku jest na xboxonline.
DZiała, testowałem tydzień temu

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-06-08 10:50:05
Autor: Cezar
TVErsity - X360
Użytkownik "Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> napisał w wiadomości news:op.uu65fohsr9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
[...]

A, fakt. Zapomniałem napisać - zgadzam się - działa ładnie i szybko.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

TVErsity - X360