TVG-9 Gen. Jaruzelski Wyjaśnia Naszym Telewidzom Przyczyny Stanu Wojennego

Data: 2010-06-04 20:40:46
Autor: boukun
TVG-9 Gen. Jaruzelski Wyjaśnia Naszym Telewidzom Przyczyny Stanu Wojennego
Data: 2010-06-04 21:10:18
Autor: boukun
TVG-9 Gen. Jaruzelski Wyjaśnia Naszym Telewidzom Przyczyny Stanu Wojennego

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hubhhl$l3i$1mx1.internetia.pl...
Facet zna się na rzeczy http://www.youtube.com/watch?v=xV6K1XXFpPs&feature=email

Dużo w tym prawdy, stan wojenny wprowadzono z inspiracji Geremka, bo im się Polacy wyrywali spod kontroli w regionach, tudzież właśnie w zakładach pracy i mieli szansę wejść niekontrolowani do Rad Narodowych. Ja sam, jako młody człowiek w 1981 roku byłem w komisji skrutacyjnej Rady Zakładowej. Polska była wolna tak naprawdę tylko półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej...

boukun

Data: 2010-06-05 10:07:18
Autor: cirrus
TVG-9 Gen. Jaruzelski Wyjaśnia Naszym Telewidzom Przyczyny Stanu Wojennego
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomoœci news:hubj90$mbq$1mx1.internetia.pl...
[...]

A konca œwiata  z inspiracji Geremka nie będzie?

--
stevep

TVG-9 Gen. Jaruzelski Wyjaśnia Naszym Telewidzom Przyczyny Stanu Wojennego