TVK Vectra

Data: 2011-01-13 19:16:58
Autor: Gupik
TVK Vectra
jak j± oceniacie, abonament jest dosc drogi, 69 zł :|

Data: 2011-01-14 12:59:05
Autor: agent73
TVK Vectra
On Thu, 13 Jan 2011 19:16:58 +0100, Gupik
<brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:

jak j± oceniacie, abonament jest dosc drogi, 69 zł :|

Jest OK. Ale ja mam umowę promocyjn± za 35 zł / 2 lata. 69 zł w życiu bym nie dał, zwłaszcza że u mnie w bloku jest też UPC
za 50 zł/mc.
Konkurencja czyni cuda :-)
¦l±skie.
--
Pozdr.
A.

Data: 2011-01-19 13:05:43
Autor: komar
TVK Vectra
W dniu 2011-01-13 19:16, Gupik pisze:
jak ją oceniacie, abonament jest dosc drogi, 69 zł :|

Vectra jest ok. Jak chcesz mniej płacić to szukaj ulotek z lokalnymi promocjami i numerem handlowca. Ja wziąłem TVK i internet w promocji z takiej ulotki i płacę 49zł miesięcznie za pakiet analog+cyfra z dekoderem+internet 16mbit/s.

Data: 2011-01-19 13:46:51
Autor: BoDro
TVK Vectra
komar pisze:

Ja wzi±łem TVK i internet w promocji z takiej ulotki i płacę 49zł miesięcznie za pakiet
> analog+cyfra z dekoderem+internet 16mbit/s.

a dla przykładu kablówka w moim miasteczku winszuje sobie w promocji terminowej za analog+net "marne" 50zł tv + 40zł net 1 Mb, czyli 90zł... Widać, co znaczy konkurencja...

--
Bogdan

TVK Vectra