TVN

Data: 2011-09-04 10:38:36
Autor: Endriu
TVN
Piłka w grze - a może ktoś się wycofuje?
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Pilka-w-grze-a-moze-ktos-sie-w,2,ID435113802,n

"[...] A wtedy TVN się przekona, co to znaczy prawdziwy kryzys,. A nie to coś, o czym w tej chwili gęgają dziennikarze - zachwyceni, że jest o czym pisać.
I nikomu nie będzie do śmiechu.

Ja to napisałem, zostało to wydrukowane - a ja teraz sobie myślę: a może się mylę? A może ITI świetnie to wie? Przecież właśnie sprzedaje TVN!! [...]".

Żydowski koncern Laudera sprzedaje TVN propagandową tubę rządową??????
Czyżby czaił się jakaś większy krach ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-04 15:13:52
Autor: Endriu
TVN
Ja to napisałem, zostało to wydrukowane - a ja teraz sobie myślę: a może się mylę? A może ITI świetnie to wie? Przecież właśnie sprzedaje TVN!! [...]".

A gdyby tak rucsy kupili TVN teraz:

ITI zamierza pozbyć się TVN - twierdzi "Puls Biznesu". I wymienia rosyjski Yandex http://niezalezna.pl/11690-rosjanie-przejma-tvn

....to można powiedzieć, że w ciekawym momencie stare żydzisko Lauder sprzedaje ruskim gojom...

Weekendowa Analiza Futures 13 sierpnia 2011, 19:21
http://blog.parkiet.com/weekendowa/2011/08/13/weekendowa-analiza-futures-134/
http://blog.parkiet.com/weekendowa/files/2011/08/wig20_m2.png

"[...] Na obu widoczny jest zakres zamian indeksu, który wyznaczył ostatni szczyt. Na świecowym widać także linię poziomą znajdującą się w okolicy 1850 pkt., która wielokrotnie zatrzymywała ruch WIG20. [...].

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

TVN