TVN - "Caryca 3miasta" MUSI być historycznie Wielka! matkakurka rzuca nie historycznymi nazwiskami

Data: 2016-12-15 17:56:10
Autor: A. Filip
TVN - "Caryca 3miasta" MUSI być historycznie Wielka! matkakurka rzuca nie historycznymi nazwiskami
Tak widzą zdarzenie (anonimowe) "zwierzęta stadne": http://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/posel-suski-dopytuje-o-tajemnicza-caryce-internet-odpowiada-memami,699943.html

A tak niezbyt anonimowe "wilki samotniki":
http://kontrowersje.net/z_prezes_sa_gda_sk_anny_skupnej_carycy_si_miejecie

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-16 01:45:08
Autor: Vernon L. Pinkley
TVN - "Caryca 3miasta" MUSI być historycznie Wielka! matkakurka rzuca nie historycznymi nazwiskami
użytkownik Pajdak napisał:

Suski to cymbał. Tak to widzę ;-)))

cyt z art. pow.

Głupimi dowcipami znów usiłuje się przykryć coś, co jest jedną wielką tragedią trwającą od 27 lat i będącą kontynuacją poprzednich 45 lat.

Ode mnie będzie jeszcze ostrzej: głupie gojce klaszczo i podskakujo radośnie
i to po tylu latach gdy afery z kasą w roli głównej zamiata się pod dywan,
a dziennikarzy (np. SE) wywala z pracy kiedy chcą opisać wałki na mln/mld
skręcone przez np. starych wyjadaczy z WSI (np. kasza z Wojskowej Ak. Technicznej).

Pogląd na całość wygląda jednak inaczej niż pis przedstawia,
tzn. afera AG nie jest Naj Naj.

1.Wyprowadzanie kasy z PL przez fikcyjne usługi
2. Afera FOZZ 1,7mld usd x 4PLN=  6,8mld PLN
3. SKOKI 2,2 mld
4 SK Bank bodaj 1,5mld
5 A.Gold 850mln

Plus dla pisiorstwa za jakieś tam działania pozorowane, minus za
chujowe priorytety.  Jak jest taki a nie inny wybór a) peło zamiatamy, zamiatamy
b) pisioskie rozliczanie mierne

To nad czym tu się głowić? Szarpać te caryce i plichtów.

Data: 2016-12-16 12:11:54
Autor: Pajdak
TVN - "Caryca 3miasta" MUSI być historycznie Wielka! matkakurka rzuca nie historycznymi nazwiskami

Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w
wiadomości news:6c5e7ea4-9077-4035-a048-ed65aee25a38googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

Suski to cymbał. Tak to widzę ;-)))

cyt z art. pow.

Głupimi dowcipami znów usiłuje się przykryć coś, co jest jedną wielką
tragedią trwającą od 27 lat i będącą kontynuacją poprzednich 45 lat.

To nie dowcip! To najprawdziwsza z prawd! Taka sama jak to, że St.
Piotrowicz  to komuch.

--
Lepudruk

Data: 2016-12-16 09:02:49
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

A merdia to idioci, tchórze czy sprzedajne kurwy że nie biorą się za
temat w obie strony?  Że niektóre merdia chcą _tylko_ przywalić Suskiemu
to ich zbójeckie prawo.  Że media "dość szeroko" nie dociekają o kogo
miało chodzić w "nachalnej wrzucie Suskiego" świadczy o gównianych
mediach w RP3 _bardzo dosadnie_.

A że prokurator się nie rzucał się podawać informacji/plotek "mogących
wyglądać jak zniesławienie" gdy nie byłby wstanie podać konkretnego źródła
niekoniecznie musi źle świadczyć o prokuratorze i 3miejskich układach.
Zaś to jak się prokurator "wykręcił" jest nawet zabawne :-)

Co Suskiego: Zobaczymy czy się potrafi _uczyć_ i jak wrzuci temat _znowu_.
Jak tak po prostu odpuści to będzie wyglądać jak osobnik bezjajeczny.
Najlepiej uczą własne błędy.  Lepiej jednak nie przesadzać bo to zwykle
bolesny/kosztowny sposób i uczyć gdzie się tylko da na cudzych błędach ;-)