TVN Turbo

Data: 2017-03-31 14:42:43
Autor: Agent0700
TVN Turbo
W dniu 2017-03-31 o 14:29, Trybun pisze:

Na ile poważnie

Bardzo poważnie :-)

Ja lubię jak odkręcają stare śruby, wyjmują pozdzespół jakiś, zakładają drugi i składają.

A u mnie tak łatwo nie jest, czasem pół dnia coś się naprawia bo śruby 20 lat temu przykręcone się urywają, ogólnie "panienki" pomagają i jakoś się robi, a u nich jakoś tak idzie jak burza :-)

Jacek

Data: 2017-03-31 17:00:54
Autor: Budzik
TVN Turbo
Użytkownik Agent0700 komar69@wp.pl ...

[...]

A to akurat nieprawda.
Wielokrotnie pokazuja różne problemy poczawszy od pokazania własnie takich urwanych srób, konczac na fachowcach ktorym zlecili robote i po miesiącu odebrali auto nie zrobione.
A ze w programie trwa to 20 minut? Tak to juz jest magicznie w TV... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2017-04-01 01:01:59
Autor: Adam
TVN Turbo
W dniu 2017-03-31 o 19:00, Budzik pisze:
[...]

Ktoś złośliwy mógł by powiedzieć, że jeśli pokazują warsztat Adama K. - Motoricus, to wszystko "gra i bucy", a jak inny warsztat, to "brud, smród i ubóstwo" ;)
Ale programy mają to do siebie, że z założenia muszą być nieco tendencyjne.

Mało oglądam programy Adama (widziałem kilka, może kilkanaście), ale też naciął się na minę z jakimś bodajże MB124.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-04-01 03:00:36
Autor: Budzik
TVN Turbo
Użytkownik Adam a.g@poczta.onet.pl ...

[...]

:)
[...]
Nie, zdecydowanie nie.
Takie sytuacje widziałem moze ze 2 razy, ze ktos mu nawalił.
W innych przypadkach raczej jest tak, ze jest ok, w koncu to jakas dodatkowa reklama.

Mało oglądam programy Adama (widziałem kilka, może kilkanaście), ale
też naciął się na minę z jakimś bodajże MB124.

Co tylko dowodzi, ze nie zawsze jest lekko ładnie i przyjemnie.
Widziałem raz czy drugi ze odwalił auto juz na starcie stwierdzajac ze z tego nie da się zrobić nic sensownego. --
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
nie przekonam się, co mówię?"  E.M. Forster

TVN Turbo