Data: 2011-01-11 10:22:39 | |
Autor: Rafal T. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 11-01-11 02:12, Piotr Molski pisze:
Obejrzalem jakies 10-12 przejazdow. Jedyni dwaj kierowcy, ktorzy Z tym Ĺźe to nie jest w ogĂłle miarodajne. MoĹźna pokazaÄ inny test i juĹź napÄd na przĂłd wypada Ĺşle. http://www.youtube.com/watch?v=jV18ZBXwwYM BMW teĹź fajnie to wyjaĹnia http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&NR=1 Separacja osi skrÄtnej od napÄdowej przynosi wiele korzyĹci, pod warunkiem, Ĺźe kierowca wie jak to wykorzystaÄ. Ucieczka przedniej w napÄdzie FWD na zewnÄ trz Ĺuku toru jazdy jest groĹşna a bardzo czÄsta w tego typu napÄdach, zwĹaszcza jeĹli na Ĺuku dodajemy gazu, mamy "transfer masy" na tyĹ i koĹa tracÄ przyczepnoĹÄ. ReasumujÄ c. Dla przeciÄtnego kierowcy lepszy jest napÄd na przĂłd. rt |
|
Data: 2011-01-11 12:28:12 | |
Autor: Rafał VFR | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Czyli dla ok 99% populacji kuli ziemskiej .... ;-)
Rafal Reasumując. Dla przeciętnego kierowcy lepszy jest napęd na przód. |
|
Data: 2011-01-11 11:31:33 | |
Autor: kamil | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On 11/01/2011 11:28, Rafał VFR wrote:
Czyli dla ok 99% populacji kuli ziemskiej .... ;-) Pozostaly procent robi kontry Berlingo na PMSie. ;) -- Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2011-01-11 20:33:17 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-11 10:22, Rafal T. pisze:
Separacja osi skrÄtnej od napÄdowej przynosi wiele korzyĹci, pod Wszystko siÄ zgadza. Pytanie czy istnieje ten kierowca ktĂłry potrafi tÄ teoriÄ przekuÄ w praktykÄ. Bo patrzÄ c na dyscypliny motorsportu, gdzie rywalizujÄ samochody FWD z RWD, tam zazwyczaj FWD jest po prostu szybsze. W rajdach specjalnie stworzono osobne klasy RWD po to, Ĺźeby te efektowne samochody braĹy udziaĹ w rajdach i Ĺźeby przyciÄ gaÄ zawodnikĂłw. Bo inaczej zawodnicy RWD byliby tylko tĹem dla FWD i nikt by nie chciaĹ jeĹşdziÄ z tylnym napÄdem. RWD rzÄ dzi dopiero tam gdzie jest kilkaset KM na tonÄ samochodu, bo tam pozwala lepiej przenieĹÄ na asfalt ogromnÄ moc. Ale wspĂłĹczesne ukĹady zawieszenia dajÄ juĹź radÄ w oĹkach o mocach rzÄdu 300KM. |
|
Data: 2011-01-11 21:10:28 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Tue, 11 Jan 2011 20:33:17 +0100, Tomasz Pyra wrote:
Pytanie czy istnieje ten kierowca który potrafi tą teorię przekuć w praktykę. Nie bardzo rozumiem - to te efektowne samochody maja mniejsza moc, czy to klasa na malucha ? J. |
|
Data: 2011-01-11 21:37:43 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-11 21:10, J.F. pisze:
On Tue, 11 Jan 2011 20:33:17 +0100, Tomasz Pyra wrote: W RPP jest klasa N3/A7 gdzie jeżdżą samochody do 2000ccm. Jest też klasa RWD-3 w której również jeżdżą samochody do 2000ccm, ale z napędem na tylną oś. Jest osobna klasa żeby zawodnicy w samochodach tylnonapędowych też mieli o co walczyć, bo w konfrontacji z FWD wypadają słabo nawet w porównaniu z autami grupy N. W ubiegłym sezonie najlepszy zawodnik klasy RWD-3 był dopiero na 29 miejscu klasyfikacji generalnej i tylko raz w tej klasyfikacji punktował. I należy założyć że wina leży po stronie samochodów (można zgadywać że w dużej części właśnie w tym z której strony jest napęd), bo z pewnością są kierowcami na odpowiednim poziomie. Klasa na malucha też jest RWD-1 do 750ccm :) |
|
Data: 2011-01-12 02:07:34 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Tue, 11 Jan 2011 21:37:43 +0100, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2011-01-11 21:10, J.F. pisze: A czym jezdzili ? Bo wybor samochodow RWD jest dosc ograniczony, polonez chyba by nie wygral, E-klasa dobra na taksowke, BMW jakies czy cos jeszcze ciekawszego ? J. |
|
Data: 2011-01-12 11:23:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-12 02:07, J.F. pisze:
A czym jezdzili ? Bo wybor samochodow RWD jest dosc ograniczony, AFAIK w tej klasie rządzi BMW 318 IS |
|
Data: 2011-01-12 03:54:01 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-11 20:33, Tomasz Pyra pisze:
W rajdach specjalnie stworzono osobne klasy RWD po to, Ĺźeby te efektowne ĹcigajÄ siÄ w FWD, bo jest duĹźo trudniej takie auto kontrolowaÄ w poĹlizgu. |
|
Data: 2011-01-12 21:52:27 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Tue, 11 Jan 2011 20:33:17 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Bo patrząc na dyscypliny motorsportu, gdzie rywalizują samochody FWD z RWD, tam zazwyczaj FWD jest po prostu szybsze. Mhm. Jakie? W rajdach specjalnie stworzono osobne klasy RWD po to, żeby te efektowne samochody brały udział w rajdach i żeby przyciągać zawodników. Bo O, naprawdę? inaczej zawodnicy RWD byliby tylko tłem dla FWD i nikt by nie chciał jeździć z tylnym napędem. A ja jakos pamiętam, że Audi ze swoim FWD się wlekło gdzieś z tyłu i dopiero quattro dowaliło autom RWD. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-01-12 22:25:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-12 21:52, Adam Płaszczyca pisze:
W rajdach specjalnie stworzono osobne klasy RWD po to, żeby te efektowne Dokładnie w tym celu. Żeby nie skazać RWD na zapomnienie, bo na to się zanosiło w sytuacji kiedy żadnym autem RWD nie daje się obecnie dogonić samochodów przednionapędowych. I żeby samochody RWD nie zniknęły z rajdów, to puszcza się je w osobnej klasie. A ja jakos pamiętam, że Audi ze swoim FWD się wlekło gdzieś z tyłu i A w XIX wieku to dopiero były czasy i napędy :) |
|
Data: 2011-01-12 23:16:31 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:25:06 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
Żeby nie skazać RWD na zapomnienie, bo na to się zanosiło w sytuacji kiedy żadnym autem RWD nie daje się obecnie dogonić samochodów przednionapędowych. To ciekawe. Na jakim rajdzie FWD walczy z AWD? A ja jakos pamiętam, że Audi ze swoim FWD się wlekło gdzieś z tyłu iA w XIX wieku to dopiero były czasy i napędy :) Ależ nie, tylko popularność cywilnych aut FWD sprawiła, że do rajdów zaczęto ich używać. Obecnie nie ma w zassadzie pojazdóe tylnonapędowych, ktore dałyby się w sensowny sposób przerobić na rajdówki. Niedawne testy jakie zostały przeprowadzone przez Cypka P. wykazały, że jadąc swoim własnym, przednionapędowym Mondeo 2,5 osiąga czas gorszy o 5 sekund od siebie samego, kiedy jedzie moją ścierką, przy czym czas całkowity przejazdu to ok. 60sekund Żeby nie było nieporozumień, Cypek poza krótkimi epizodami jeździ FWD. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-01-12 23:29:25 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-12 23:16, Adam PĹaszczyca pisze:
Niedawne testy jakie zostaĹy przeprowadzone przez Cypka P. wykazaĹy, Ĺźe KĹamiesz. "Heaven's open" jest sporo dĹuĹźsze. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2011-01-13 22:28:52 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Wed, 12 Jan 2011 23:29:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Niedawne testy jakie zostały przeprowadzone przez Cypka P. wykazały, że Nie w Kęszycy, tylko w Krakowie, na Prefabecie testowaliśmy. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-01-13 00:27:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-12 23:16, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:25:06 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Nie bardzo rozumiem o co pytasz. Bo na każdym rajdzie walczą wszystkie rodzaje samochodów. Podział na klasy jest wg. pojemności skokowej silnika, natomiast dla RWD się czasem robi wyjątek i klasyfikuje auta RWD osobno. Np. tutaj, Mistrzostwa Europy: http://www.rally-erc.com/champions.php Samochód FWD (tak patrząc po modelach) wygrał generalkę w 2007, 2004 i 1999, a zwycięzca 2005 część rajdów jechał FWD. Czyli jednak da się objechać autem przednionapędowym wszystko inne z AWD włącznie. Natomiast sukcesy aut RWD pochodzą z czasów kiedy jeździły praktycznie tylko RWD. A ja jakos pamiętam, że Audi ze swoim FWD się wlekło gdzieś z tyłu iA w XIX wieku to dopiero były czasy i napędy :) Zrobić, to się da wszystko. Zwłaszcza przy dzisiejszych dość wysokich masach minimalnych samochodów rajdowych. Nie ma jakiś szczególnie większych przeszkód żeby budować rajdówki RWD na bazie tego co się sprzedaje w salonach. A marketing w BMW to by się dał pociąć gdyby udało się zrobić na bazie ich samochodu zrobić coś co dogoniłoby przednionapędówki. Niedawne testy jakie zostały przeprowadzone przez Cypka P. wykazały, że A jaka była długość tego przejazdu? Bo wiadomo że w specyficznych warunkach, typu powolny przejazd z ostrymi zakrętami, czy nawet nawrotami RWD będzie lepsze. Natomiast tam gdzie się jedzie w zakręcie 150+km/h tam przewaga łatwiejszego do kontrolowania FWD robi się istotna. |
|
Data: 2011-01-13 00:12:10 | |
Autor: Robert Rędziak | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Thu, 13 Jan 2011 00:27:30 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote: Natomiast sukcesy aut RWD pochodzą z czasów kiedy jeździły praktycznie tylko RWD. Nie, nie tylko. Do 1983 roku AWD biły się równo z RWD, ostatni dzbanek dla kierowcy w RWD przypadł w 1982 roku (Roehrl w Asconie, ponadto 1981 Vatanen w Escorcie RS1800), a dla producenta w 1983 (Lancia 037). Dopiero od 1984 zaczęła się dominacja AWD. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-01-13 01:37:07 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 01:12, Robert Rędziak pisze:
On Thu, 13 Jan 2011 00:27:30 +0100, Tomasz Pyra Wiadomo że to się nie zmieniło nagle. Raz że pierwsze śliwki robaczywki, dwa że kierowcy też potrzebują czasu żeby się przesiąść na nowe auta. Zresztą tak samo FWD w rajdach było obecne już wcześniej, tak z pamięci kojarzę Mini Coopery i pewnie też jakieś inne. Ale wtedy była wyraźna dominacja RWD przed FWD. |
|
Data: 2011-01-13 12:22:14 | |
Autor: Yans van Horn | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On 2011-01-13 01:12, Robert Rędziak wrote:
On Thu, 13 Jan 2011 00:27:30 +0100, Tomasz Pyra Patrick Snijers w E30 M3 w 1988 wygrywa Rally Manx. http://www.youtube.com/watch?v=nWRdqabMIEM -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2011-01-13 21:46:40 | |
Autor: Robert Rędziak | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Thu, 13 Jan 2011 12:22:14 +0100, Yans van Horn <yans@no.spam>
wrote: Patrick Snijers w E30 M3 w 1988 wygrywa Rally Manx. Miałem na myśli, czego niestety nie sprecyzowałem, tytuł mistrzowski w całym cyklu, a nie pojedyncze wyskoki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-01-13 00:48:20 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 00:27, Tomasz Pyra pisze:
Natomiast tam gdzie się jedzie w zakręcie 150+km/h tam przewaga Skąd się bierze strach w mojej głowie, gdy rozpędzam się FWD do 100 km/h i pokonuję zakręt z gazem w podłodze? Dlaczego tego strachu nie mam gdy jadę BMW z dużo większą prędkością z gazem w podłodze? |
|
Data: 2011-01-13 08:48:47 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Thu, 13 Jan 2011 00:48:20 +0100, Filip KK wrote:
W dniu 2011-01-13 00:27, Tomasz Pyra pisze: Bo jeszcze nie trafiles na sliska jezdnie :-) Popros kogos zeby polal ten zakret woda i przejedz jeszcze raz :-) J. |
|
Data: 2011-01-14 01:11:15 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 08:48, J.F. pisze:
On Thu, 13 Jan 2011 00:48:20 +0100, Filip KK wrote:Ty naprawdę myślisz, że ja żartuję sobie?! Ani trochę. Ja piszę poważnie kolego. I kiedy jest mało tego, nie mokro od deszczu, a ślisko bo leży śnieg, to wrzucam auto w poślizg nie tylko w zakrętach ale nawet na prostej. I nie widzę żadnego problemu by wrzucić auto w poślizg i bawić się bokami na trzech pasach obojętnie jak długo przy ca. 60-80km/h! Pełna kontrola, a w zakręci? Jeszcze więcej możliwości.. Jeszcze większa frajda z jazdy! I prośba do Ciebie na przyszłość, bo wiele wypowiedzi Twoich czytałem na temat wyższości FWD nad RWD. Proszę Cię. Nie porównuj Sierry do BMW, dobrze? Taka moja mała prośba. To wszystko, dziękuję za uwagę. Pozdrawiam |
|
Data: 2011-01-14 01:23:43 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Fri, 14 Jan 2011 01:11:15 +0100, Filip KK wrote:
W dniu 2011-01-13 08:48, J.F. pisze: Nie nie - nie ma byc sniegu, tylko prosta ma byc sucha a zakret mokry :-) prostej. I nie widzę żadnego problemu by wrzucić auto w poślizg i bawić się bokami na trzech pasach obojętnie jak długo przy ca. 60-80km/h! Ale mialo byc "duzo wiecej niz 100" :-P J. |
|
Data: 2011-01-14 03:59:42 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-14 01:23, J.F. pisze:
On Fri, 14 Jan 2011 01:11:15 +0100, Filip KK wrote:To już niech kierowca rajdowy Ci pokaże taką akcję. Ja nie mam zamiaru. Na drodze publicznej?prostej. I nie widzę żadnego problemu by wrzucić auto w poślizg i bawić |
|
Data: 2011-01-14 08:28:22 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Fri, 14 Jan 2011 03:59:42 +0100, Filip KK wrote:
W dniu 2011-01-14 01:23, J.F. pisze: To na drugi raz nie klam ze sie nie boisz :-P Na drodze publicznej?prostej. I nie widzę żadnego problemu by wrzucić auto w poślizg i bawićAle mialo byc "duzo wiecej niz 100" :-P I nie konfabuluj ze duzo szybciej i z gazem w podlodze :-P J. |
|
Data: 2011-01-17 21:43:50 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Fri, 14 Jan 2011 01:11:15 +0100, Filip KK napisał(a):
Twoich czytałem na temat wyższości FWD nad RWD. Proszę Cię. Nie porównuj Sierry do BMW, dobrze?Fakt, Bublewicz jeździł Sierrą. BMW widac nie dawało rady ;> -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-01-13 00:18:36 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Wed, 12 Jan 2011 22:25:06 +0100, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2011-01-12 21:52, Adam Płaszczyca pisze: No wiesz - 300, 400km/h to kiedy przekroczono ? Prawie 100 lat temu. A jaki samochod dzis tyle pojedzie :-) J. |
|
Data: 2011-01-13 00:49:25 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 00:18, J.F. pisze:
On Wed, 12 Jan 2011 22:25:06 +0100, Tomasz Pyra wrote: No do dziś to padła chyba nawet prędkość dźwięku. A tamte 100 lat temu 400km/h to raczej nie były seryjne auta. A dziś owszem - idziesz do salonu, kupujesz homologowany drogowy wóz i on 400km/h da radę. |
|
Data: 2011-01-13 00:50:17 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 00:49, Tomasz Pyra pisze:
A dziś owszem - idziesz do salonu, kupujesz homologowany drogowy wóz iDlaczego samochody przygotowane specjalnie do prędkości odrywają się przy 300 km/h? Mam nadzieję, że żartowałeś z powyższym stwierdzeniem... |
|
Data: 2011-01-13 01:07:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 00:50, Filip KK pisze:
W dniu 2011-01-13 00:49, Tomasz Pyra pisze: Bugatti Veyron to seryjny samochód i rozpędza się do ponad 400km/h. |
|
Data: 2011-01-13 01:31:00 | |
Autor: Filip KK | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 01:07, Tomasz Pyra pisze:
A dziś owszem - idziesz do salonu, kupujesz homologowany drogowy wóz iDlaczego samochody przygotowane specjalnie do prędkości odrywają się Rozumiem, że Bugatti Veyron wybierasz? Idziesz i kupujesz w salonie? |
|
Data: 2011-01-13 01:39:57 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-13 01:31, Filip KK pisze:
Bugatti Veyron to seryjny samochód i rozpędza się do ponad 400km/h. Najbliższy salon Bugatti masz w Hamburgu. Ale sądzę że dowolny dealer VW w Polsce też dałby radę :) |
|
Data: 2011-01-12 23:33:03 | |
Autor: Robert Rędziak | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
On Wed, 12 Jan 2011 21:52:27 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote: A ja jakos pamiętam, że Audi ze swoim FWD się wlekło gdzieś z tyłu i A potem przyszedł koniec lat dziewięćdziesiątych i okazało się, że na asfaltach dwulitrowe, wolnossące ośki są w stanie spuścić łomot WRC-om. FIA musiała podnieść minimalną masę, by F2 nie psuła krwi topowym zespołom. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-01-13 08:46:11 | |
Autor: Karolek | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 2011-01-11 20:33, Tomasz Pyra pisze:
Wszystko siÄ zgadza. O ROTFL :P Jestes glupszy niz ustawa przewiduje :/ Jezeli odzwierciedlasz stan umyslowy naszych kierowcow rajdowych, to nie dziwne, ze zadnych wiekszych sukcesow polacy nie odnosza i nigdy nie odniosa. Drugi Kornacki normalnie :< "Wspolczesne uklady zawieszenia... " spadlem z krzesla :P -- Karolek |
|
Data: 2011-01-12 21:51:11 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Tue, 11 Jan 2011 10:22:39 +0100, Rafal T. napisał(a):
Reasumując. Dla przeciętnego kierowcy lepszy jest napęd na przód. Dla przeciętnego posiadacza prawa jazdy. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2011-01-12 21:58:45 | |
Autor: Rafal T. | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
W dniu 11-01-12 21:51, Adam PĹaszczyca pisze:
Dnia Tue, 11 Jan 2011 10:22:39 +0100, Rafal T. napisaĹ(a): A przeciÄtny kierowca nie moĹźe sie rĂłwnaÄ z przeciÄtnym posiadaczem prawa jazdy ? :) rt |
|
Data: 2011-01-12 23:16:48 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD | |
Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:58:45 +0100, Rafal T. napisał(a):
Dla przeciętnego posiadacza prawa jazdy. Nie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|