Data: 2010-05-05 07:02:05 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Witam!
W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te teksty od policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora że " niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". W kodeksie jest napisane linia P-3 - "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim zdaniem nie było w tym przypadku podstawy do wypisania mandatu. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-05-05 07:20:04 | |
Autor: Grejon | |
TVN Turbo "Pirat" | |
mcgregor pisze:
Witam! Ano niestety, gdyby znał przepisy to by wiedział, że nie popełnił wykroczenia i nie przyjął mandatu ;) A policjanci muszą wyrobić statystyki to łapią kogo się da. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2010-05-05 08:18:17 | |
Autor: nom | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Grejon" <grejon@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrqv63$4oq$1usenet.news.interia.pl... mcgregor pisze: Za niewiedzę się płaci, niestety... |
|
Data: 2010-05-05 08:34:40 | |
Autor: namikk | |
TVN Turbo "Pirat" | |
mcgregor wrote:
Witam! TeĹź to oglÄ daĹem i teĹź siÄ nad tym zastanawiaĹem, coĹ "nie halo" policmani siÄ zachowali chyba!(?) Pozdrawiam |
|
Data: 2010-05-05 08:38:01 | |
Autor: gosmo | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrqu4h$qgt$1news.onet.pl...
Witam! Ten program jest świetny, ujawnia głupotę wśród policji i komentatorów telewizyjnych ;) Mi się bardzo podobał odcinek, gdy chcieli wmówić gościowi, że jechał szybciej niż jego auto jest w stanie pojechać. Moim zdaniem niektóre odcinki powinny być dowodem do teczki policjanta z wpisem nagany, nagan się uzbiera i do widzenia. Też niech swoje punkty mają. ;) |
|
Data: 2010-05-05 08:42:20 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Bardzo dobry pomysł. Wszystkie punkty za źle przyznane mandaty powinny odkładać się na jego koncie. 24 punkty uzbiera i wypad z drogówki na patrole piesze. |
|
Data: 2010-05-05 08:52:23 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 08:42, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Aż tylu tu mamy bez prawka? :), czy to jakaś zgrywa na lekcji informatyki?Bardzo dobry pomysł. Wszystkie punkty za źle przyznane mandaty powinny Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-08 23:11:43 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Wed, 5 May 2010 08:38:01 +0200, gosmo napisał(a):
Ten program jest świetny, ujawnia głupotę wśród policji i komentatorów telewizyjnych ;) Mi się bardzo podobał odcinek, gdy chcieli wmówić gościowi, Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-10 09:40:20 | |
Autor: DoQ | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Adam Płaszczyca pisze:
Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi. Wzialbys udzial w PISowej kampanii i glosil ich herezje podpisujac sie wlasnym nazwiskiem po otrzymaniu zaplaty? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-05-10 17:27:36 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Mon, 10 May 2010 09:40:20 +0200, DoQ napisał(a):
Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi. Nie. Ale nie jestem profesjonalnym lektorem. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-11 00:13:28 | |
Autor: DoQ | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Adam Płaszczyca pisze:
Nie. Ale nie jestem profesjonalnym lektorem.Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi.Wzialbys udzial w PISowej kampanii i glosil ich herezje podpisujac sie wlasnym nazwiskiem po otrzymaniu zaplaty? Tak jakby profesjonalny miał obowiązek podkładać jęki do niemieckiego pornola... ;) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-05-05 08:50:54 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 07:02, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam! No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem" Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-05 09:06:58 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrr4g6$7d9$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-05 07:02, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: A Ty masz jakiś problem ze zrozumieniem tego? Jurand. |
|
Data: 2010-05-05 09:59:11 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 09:06, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam! Ja nie mam żadnego :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-05 17:26:24 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrr8g7$hae$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-05 09:06, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Najwyraźniej tak, skoro twierdzisz, że nie można zacząć wyprzedzania, mając przerywaną linię po swojej stronie, a ciągłą po drugiej. Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 08:19:11 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 17:26, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witam! WOW! gdzie? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 08:44:26 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrtn0o$roh$1news.onet.pl...
Witam! Przepraszam - mógłbyś jakoś konkretnie przedstawić swój pogląd na sytuację? W TVN Turbo w tym konkretnym przypadku mieli rację, czy nie? można zacząć wyprzedzanie mając przerywaną linię po swojej stronie, czy nie można? Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 09:18:06 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-06 08:44, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Najwyraźniej tak, skoro twierdzisz, że nie można zacząć wyprzedzania, Wybacz, ale nigdzie tak nie napisałem, a nawet chyba i przy wyjątkowo złej woli nie dało by się niczego co napisałem naciągnąć do tego co napisałeś w pierwszym akapicie cytatu. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 09:54:00 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrtqf7$6uj$2news.onet.pl... Dnia 2010-05-06 08:44, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Nie wiem... albo ja jestem debilem, albo Ty zupełnie nie pamiętasz tego, co piszesz. Post źródłowy: "[..] fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania [...] Moim zdaniem nie było w tym przypadku podstawy do wypisania mandatu." Twój bełkot, którego nie rozumiem: "No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nie przeczytasz ze zrozumieniem tego: "z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony *przy* *linii* *przerywanej* pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem" Wybacz - ale wszystko w tej wypowiedzi na to wskazuje, że zgadzasz się z Policjantami, którzy nałożyli mandat. Mylę się? Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 13:26:13 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-06 09:54, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Najwyraźniej tak, skoro twierdzisz, że nie można zacząć wyprzedzania, Unosisz się, nie czytasz co do Ciebie piszę i tak, mylisz się. W pierwszym momencie uznałem, że mieli rację (doczytałem i zmieniłem zdanie), ale nigdzie nie napisałem, że: >>>>> Najwyraźniej tak, skoro twierdzisz, że nie można zacząć wyprzedzania, >>>>> mając przerywaną linię po swojej stronie, a ciągłą po drugiej. Bo chyba nie myślisz, że uznanie za wykroczenie tego: "za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania" oznacza to co mi przypisujesz? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-05 09:09:33 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrr4g6$7d9$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-05 07:02, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:To mówisz o przypadku przejeżdżania przez ciągłą w czasie powrotu na pas przy wyprzedzaniu. Jak wygląda to w przypadku przejeżdżania przez przerywaną w czasie powrotu na swój pas? |
|
Data: 2010-05-05 10:05:19 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 09:09, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, że nieTo mówisz o przypadku przejeżdżania przez ciągłą w czasie powrotu na pas No masz to w definicji - jest to zabronione, czyli popełniasz wtedy wykroczenie. W skrócie wolno przekroczyć (jadąc od "dołu"): | |: | | |: | | |: | | : | | : | Wracasz na pas *przy* linii przerywanej. A nie wolno: | :| | | :| | | :| | | : | | : | Bo wracasz na pas przy linii ciągłej. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-05 10:15:28 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W skrócie wolno przekroczyć (jadąc od "dołu"):Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej - to 1 przypadek powrotu z wyprzedzania - to doskonale rozumiem. Drugi przypadek nie łamie przepisu - nie przejeżdżasz od strony linii ciągłej. |
|
Data: 2010-05-05 11:13:20 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
TVN Turbo "Pirat" | |
mcgregor pisze:
A nie wolno: Drugi przypadek nie łamie przepisu - nie przejeżdżasz od strony linii ciągłej. Łamie: "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej i *najeżdżania na nią*, z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem." Najeżdżasz? Najeżdżasz. Jest to wyjątek pt. "powrót na pas przy przerywanej"? Nie jest. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2010-05-05 11:27:55 | |
Autor: Michal Jankowski | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> writes:
Łamie: Tak rozumując, nie wolno na tę linię najechać od strony przerywanej w ogóle. MJ |
|
Data: 2010-05-05 11:37:49 | |
Autor: Feniks | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Michal Jankowski wrote:
Tak rozumując, nie wolno na tę linię najechać od strony przerywanej w Gdzie tam masz coś zabronione od strony linii przerywanej ? "od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią" |
|
Data: 2010-05-05 11:55:47 | |
Autor: Michal Jankowski | |
TVN Turbo "Pirat" | |
"Feniks" <Feniks@nie.ma.maila> writes:
Michal Jankowski wrote: Totez nie ja stawialem teze, ze od przerywanej nie wolno. MJ |
|
Data: 2010-05-05 19:33:43 | |
Autor: moje_przedmioty | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzd3xa4s10.fsfccfs1.fuw.edu.pl... Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> writes:Ja pierdolę. W TV mówią rzeczywiście prawdę że ponad 60% ludzi nie potrafi czytać ze zrozumieniem |
|
Data: 2010-05-05 11:32:22 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 11:13, Jakub Witkowski pisze:
mcgregor pisze: Ale czy to oznacza, ze jesli zaczalem wyprzedzac na jednostronnie przekraczalnej linii z przerywana od mojej strony, to potem mam jechac np. 2km lewym pasem bo moj "powrotny pas" bedzie przy linii ciaglej? -- jarek |
|
Data: 2010-05-05 09:51:08 | |
Autor: Massai | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jarek Pudelko wrote:
W dniu 2010-05-05 11:13, Jakub Witkowski pisze: Twój powrotny pas jest przy linii przerywanej - skoro wyprzedzasz gdy przerywana była "od Twojej strony". -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-05-05 11:49:32 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 11:32, Jarek Pudelko pisze:
Ale czy to oznacza, ze jesli zaczalem wyprzedzac na jednostronnie To oznacza ze nie możesz wyprzedzać gdyby tak sie miało stać. Ot co. |
|
Data: 2010-05-05 10:00:03 | |
Autor: Massai | |
TVN Turbo "Pirat" | |
spammtrapp wrote:
W dniu 2010-05-05 11:32, Jarek Pudelko pisze: Dyskusyjne imho. Z brzmienia przepisu mozna by wnioskowac że: Mamy jednostronnie przekraczalną, przy czym przerywana jest przy naszym pasie. Możmy wyprzedzac i wyprzedzamy. W czasie manewru wyprzedzania wjeżdżamy na odcinek gdzie linia się zmienia na odwrotną, czyli jednostronnie przekraczalną, ale przerywana jest teraz od strony przeciwnego pasa. z tym że akurat jestesmy na tym przeciwnym pasie, jadąc pod prąd, bo wyprzedzamy. Chcemy wrócić na swój pas... przepis zabrania przekraczania tej jedstronnie przekraczalnej linii (linii traktowanej jako całość, obydwa elementy, ciągła i przerywana), ale zabrania przekraczania od strony ciągłej. A my jesteśmy od strony przerywanej. Wracamy sobie na swój pas... Dynks o zakazie przekraczania i najeżdżania, z wyłączeniem "powrotu na swój pas" służy jedynie temu żeby móc w ogóle wrócić na swój pas gdy taka linia się nie zmienia, tzn. jeśli z manewrem się mieścimy na odcinku gdzie linia jest jednostronnie przekraczalna z przerywaną od naszego "pierwotnego pasa". -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-05-05 12:13:23 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrfj3$7nn$1news.onet.pl...
spammtrapp wrote: Nie. Dokładnie do tego służy jednostronnie przerywana - masz skończyć manewr zanim się skończy. Identycznie jest z podwójną ciągłą - też przed jej początkiem masz obowiązek zakończyć wyprzedzanie. |
|
Data: 2010-05-05 10:17:39 | |
Autor: Massai | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino wrote:
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości Ja to wiem. Ale wprost z tego przepisu to imho nie wynika. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-05-05 12:20:12 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:
Dokładnie do tego służy jednostronnie przerywana - masz skończyć Wynika. Chyba że nie jesteś w stanie go zrozumieć (fakt - za prosto toto napisane nie jest, typowy prawniczy bełkot, ale w sumie jednoznaczny). |
|
Data: 2010-05-05 17:33:07 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hrrgot$au6$1news.onet.pl... Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news: Nie jest to bełkot, tylko Wy coś bełkoczecie. 1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu jakiegokolwiek mandatu. Wyjątek jest jeden: 2. Jeśli linię od strony przerywanej przekroczyłeś, a co za tym idzie - przejechałeś potem przez ciągłą - wolno Ci wrócić na swój pas "łamiąc" przepis wyrażony w pkt. 1 Jeśli ktoś ma problem ze zrozumieniem tego - proszę udać się do dowolnej osoby, która DOBRZE zna przepisy ruchu drogowego, a nie jest kibordłoriorem, który nie umie się zastanowić nad tym co pisze... Jurand. |
|
Data: 2010-05-05 18:56:29 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:
1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. W sumie - masz oczywiście rację. Poszedłem za daleko, tak jakby jednostronnie przerywana zamieniła się w podwójną ciągłą, a nie w taką samą przerywaną, tyle że z drugiej strony. |
|
Data: 2010-05-05 19:56:26 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino w <news:hrs7vt$mf3$1news.onet.pl>:
Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news: 1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. W sumie - masz oczywiście rację. I prawie dobrze założyłeś: P-3a stosuje się do rozdzielenia przeciwnych kierunków pomiędzy skrzyżowaniami (...) powinien być poprzedzony znakiem P-6, P-6a lub P-1b, a następować po nim mogą znaki P-4 lub P-6 Podobnie jest z P-3b... Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3 -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 22:25:28 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:
Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3 A ja tak. Np. pomiędzy dwoma zakrętami, do połowy prostej jest P-3 w jedną stronę, a potem w drugą. |
|
Data: 2010-05-05 22:37:54 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino w <news:hrsk7o$daf$1news.onet.pl>:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news: Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3 A ja tak. P-3 z przerywaną po prawej, a za zakrętem po lewej? Ciekawe rzeczy piszesz, albo trolujesz jak zwykle -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 22:42:37 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:
P-3 z przerywaną po prawej, a za zakrętem po lewej? Nie. Są dwa zakręty, powiedzmy w odległości 500 od siebie. I pomiędzy nimi jest po 250 m przerywanej dla każdego kierunku ruchu (wiadomo że zakaz wyprzedzania jest bezpośrednio przed zakrętem, a jego brak po zakręcie). Ciekawe rzeczy piszesz, A tak bez bezpodstawnych ataków personalnych dyskutować nie umiesz? |
|
Data: 2010-05-05 23:09:05 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino w <news:hrsl7t$h5p$1news.onet.pl>:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news: P-3 z przerywaną po prawej, a za zakrętem po lewej? Nie. Powiedzmy, że to jest "pomiędzy dwoma zakrętami", to i tak bez znaczenia. I pomiędzy nimi jest po 250 m przerywanej dla każdego kierunku ruchu (wiadomo że zakaz wyprzedzania jest bezpośrednio przed zakrętem, a jego brak po zakręcie). Skąd wiadomo? I jesteś pewien, że tam nie ma pomiędzy tymi P-3b, linii P-1b, P-1d Ciekawe rzeczy piszesz,A tak bez bezpodstawnych ataków personalnych dyskutować nie umiesz? To, że daję alternatywę to dla Ciebie jest atakiem? Tym razem nieciekawie piszesz. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 23:17:00 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:
Są dwa zakręty, powiedzmy w odległości 500 od siebie. Logika.
Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje.
To że skończyłeś o merytoryce, a zacząłeś o intelokutorze - owszem, to jest personalnym atakiem. |
|
Data: 2010-05-05 23:27:21 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino w <news:hrsn8c$n5p$1news.onet.pl>:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news: Są dwa zakręty, powiedzmy w odległości 500 od siebie.Powiedzmy, że to jest "pomiędzy dwoma zakrętami", to i tak bez znaczenia. Logika. Pokazać Ci film z zakrętem oznaczonym ostrzegawczym znakiem pionowym i przerywaną na zakręcie? I jesteś pewien, że tam nie ma pomiędzy tymi P-3b, linii P-1b, P-1d Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Ciekawe rzeczy piszesz, To że skończyłeś o merytoryce, a zacząłeś o intelokutorze - owszem, to jest personalnym atakiem. Może przypomnę: TomN: Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3 Cavallino: A ja tak To pamiętasz, czy ci się wydaje -- a może trolujesz? ;P -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 23:34:35 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:
To pamiętasz, czy ci się wydaje -- a może trolujesz? ;P Szkoda klawiatury - nie chcesz dyskutować, a tylko pyskować, to napisz od razu, zamiast gitarę zawracać. |
|
Data: 2010-05-05 23:53:26 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Cavallino w <news:hrso9c$pja$1news.onet.pl>:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news: To pamiętasz, czy ci się wydaje -- a może trolujesz? ;P Szkoda klawiatury Ano szkoda: TomN: Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3 Cavallino: A ja tak TomN: jesteś pewien... Cavallino: Głowy nie dam, ale tak mi się właśnie wydaje. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 20:15:05 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jurand w <news:hrs31m$ug2$1news.onet.pl>:
1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Taaa, właśnie wykluczyłeś karanie za wyprzedzanie na przejściu dla pieszych i wiele innych. Wyjątek jest jeden: Ale tylko przy wyprzedzaniu!!! Jeśli ktoś ma problem ze zrozumieniem tego - proszę udać się do dowolnej osoby, która DOBRZE zna przepisy ruchu drogowego, a nie jest kibordłoriorem, który nie umie się zastanowić nad tym co pisze... Wszyscy udadzą się do Ciebie po kwit, że za skutki stosowania się na drodze do Twoich teorii odpowiadasz Ty -- podpiszesz i zapłacisz, gdy ktoś dostanie grzywnę w /fefnastej/ instancji? -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 22:41:31 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100505.201505.pms.1930int.dyndns.org.invalid... Jurand w <news:hrs31m$ug2$1news.onet.pl>: Rozróżniasz wyprzedzanie na przejściu dla pieszych od wyprzedzania poza tym przejściem? Co ma wspólnego obecność linii przerywanej z przejściem dla pieszych? Wyjątek jest jeden: No tak, bo niby po co miałbyś przez chwilę jechać pasem dla ruchu w drugą stronę? Jeśli ktoś ma problem ze zrozumieniem tego - proszę udać się do dowolnej Chłopaku - jak już mówiłem - masz wątpliwości, idź do kogoś, kto zna przepisy ruchu drogowego i jest np. prawnikiem, zapłacisz za poradę 50 albo 100 PLN, otrzymasz odpowiedź i się będziesz wtedy mógł swoją wiedzą z nami dzielić. Bo na razie pierdolisz. Jurand. |
|
Data: 2010-05-05 22:55:15 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jurand w <news:hrsl3p$gqq$1news.onet.pl>:
kwit, że za skutki stosowania się na drodze do Twoich teorii odpowiadasz - jak już mówiłem - masz wątpliwości, idź do kogoś, kto zna przepisy ruchu drogowego i jest np. prawnikiem, zapłacisz za poradę 50 albo 100 PLN, otrzymasz odpowiedź i się będziesz wtedy mógł swoją wiedzą z nami dzielić. No mam wątpliwości, coraz bardziej je potwierdzasz -- niejaki Jurand nie chce brać odpowiedzialności za swoje słowa. Czy zapłacił, komu i za co... -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-06 08:48:01 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100505.225515.pms.1932int.dyndns.org.invalid... Jurand w <news:hrsl3p$gqq$1news.onet.pl>: Ja już napisałem, jaka jest moja interpretacja tego. Ty sobie możesz interpretować to jak chcesz - weryfikacji swojej interpretacji dokonać możesz u odpowiednich osób. Ale skoro nie wierzysz nikomu innemu, tylko sobie... A jeśli mi odpowiednio zapłacisz - napiszę za Ciebie odwołanie do sądu w sytuacji, gdy otrzymasz mandat za takie zachowanie, jakie prezentowali kierowcy w "Piracie". Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 21:17:17 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jurand w <news:hrtol0$20v$1news.onet.pl>:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100505.225515.pms.1932int.dyndns.org.invalid... Ja już napisałem, jaka jest moja interpretacja tego. Taka? "Nie żartuję - po prostu umiem dokładnie co do słowa interpretować przepisy. Przepisy KD mają to do siebie, że MUSISZ je stosować DOKŁADNIE słowo po słowie i nie dodawać nic od siebie, ani też nic nie ujmować." No to poszukaj przepisów, gdzie kiedy i dlaczego stosuje się linię P-3, jakie są warunki wyprzedzania, gdzie jest zabronione (i kiedy czasem dopuszczone))-- ale tak słowo po słowie. I zastanów się jeszcze nad tym: ">> Wyjątek jest jeden: No tak, bo niby po co miałbyś przez chwilę jechać pasem dla ruchu w drugą stronę?"2. Jeśli linię od strony przerywanej przekroczyłeś, a co za tym idzie -Ale tylko przy wyprzedzaniu!!! Podpowiem Ci, jest taki manewr -- omijanie... Ty sobie możesz interpretować to jak chcesz - weryfikacji swojej A Ty komu wierzysz? I kto Cię weryfikuje? A jeśli mi odpowiednio zapłacisz - napiszę za Ciebie odwołanie do sądu w sytuacji, gdy otrzymasz mandat za takie zachowanie, jakie prezentowali kierowcy w "Piracie". Kiepsko Ci manipulacje wychodzą -- ja nic o tym co prezentowali w "Piracie" nie pisałem, odniosłem się do Twojego ogólnego stwierdzenia: "1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze. Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu jakiegokolwiek mandatu.". Uważaj na nisko latające kwantyfikatory. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-08 00:34:00 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Wed, 5 May 2010, Jurand wrote:
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ^ ^^^^^^^^^^^^^PRZERYWANEJ. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu jakiegokolwiek mandatu. Odnoszę wrażenie, że wszyscy obecni doskonale rozróżniają. Za to znaczenia słów "zawsze", "nigdy" i podobnych niekoniecznie ;) Co ma wspólnego obecność linii przerywanej z przejściem dla pieszych? Nisko latający kwantyfikator. Strasznie kalecząca rzecz... ;) *ZAWSZE* oznacza *ZAWSZE* (czyli również na przejściu na pieszych) Prawidłowo powinno być: "o ile inne przepisy nie wchodzą w rachubę" *lub* "na niewyróżnionym inaczej odcinku drogi" lub podobnie, i dalej: "które to przepisy są ważniejsze" oraz "o ile nie łamiesz również tamtych przepisów" (a najlepiej bez tych dwu końcowych ozdobników, emfaza nie popłaciła). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2010-05-06 06:04:25 | |
Autor: Massai | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jurand wrote:
Czyli rozpoczynam manewr wyprzedzania na po prostu przerywanej, która przechodzi w jednostronnie przerywaną (pozwalającą na wyprzedzanie tym jadącym z naprzeciwka) - i tego przepisu nie łamię. Wracając na swój pas - przekraczam tę jednostronnie przerywaną od strony gdzie jest przerywana. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-05-05 20:02:57 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Massai w <news:hrrgk3$ai8$1news.onet.pl>:
Cavallino wrote: Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości Ja to wiem. Ale skąd to wiesz... Ale wprost z tego przepisu to imho nie wynika. ....czyżby dlatego, że ten przepis nie jest jedynym przepisem dotyczącym ruchu? ;-) -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-05 13:12:58 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 12:13, Cavallino pisze:
Identycznie jest z podwójną ciągłą - też przed jej początkiem masz Byc moze ale zauwaz, ze nie jestes w stanie jednoznacznie okreslic kiedy zacznie sie podwojna ciagla. Linia przerywana widziana z daleka raczej zlewa sie w ciagla z uwagi na kat patrzenia :) -- jarek |
|
Data: 2010-05-05 13:31:22 | |
Autor: elmer radi radisson | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 13:12, Jarek Pudelko wrote:
Byc moze ale zauwaz, ze nie jestes w stanie jednoznacznie okreslic kiedy Zazwyczaj masz linie P-6 miedzy przerywana a ciagla, taka z dluzszymi kreskami. Ona wlasnie sluzy do tego, zeby zasygnalizowac ze trzeba sie szybko zwijac z akrobacjami. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-05-05 13:32:21 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości news:hrrjro$1bmk$2alfa.ceti.pl...
W dniu 2010-05-05 12:13, Cavallino pisze: No to nie wyprzedzasz, przynajmniej nie masz do tego prawa bez naruszania przepisów. |
|
Data: 2010-05-05 14:52:19 | |
Autor: BaX | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Identycznie jest z podwójną ciągłą - też przed jej początkiem masz Hmm, a w zimie jak śnieg leży płatami na jezdni i raz coś widzisz, a raz nie? |
|
Data: 2010-05-05 15:18:09 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 14:52:19 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:
Wtedy (gdy droga jest zasypana śniegiem) znaki poziome nie obowiązują. :-) -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 13:10:46 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 11:49, spammtrapp pisze:
To oznacza ze nie możesz wyprzedzać gdyby tak sie miało stać. Ot co. To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie linie beda namalowane na drodze kilkadziesiat metrow dalej. -- jarek |
|
Data: 2010-05-05 13:18:24 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości news:hrrjnl$1bmk$1alfa.ceti.pl...
W dniu 2010-05-05 11:49, spammtrapp pisze: Absurdalny argument - nie możesz wyprzedzać nie będąc w stanie zobaczyć drogi którą chcesz dokonać manewr. |
|
Data: 2010-05-05 13:23:13 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 13:10, Jarek Pudelko pisze:
W dniu 2010-05-05 11:49, spammtrapp pisze: Twoj absurd rozwiazuje ten artykuł kodeksu drogowego: "Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić się w szczególności, czy: 1. ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez utrudnienia komukolwiek ruchu" Nie widzisz czy mozesz wyprzedzac? Nie wyprzedzasz. Proste. |
|
Data: 2010-05-05 13:33:33 | |
Autor: elmer radi radisson | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 13:10, Jarek Pudelko wrote:
To raczej absurdalen zalozenie - nie jestem w stanie przewidziec jakie Jesli nie wiesz do czego sluzy linia P-6. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-05-05 13:59:53 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 13:10:46 +0200, Jarek Pudelko <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> said:
W dniu 2010-05-05 11:49, spammtrapp pisze: I ustawodawca zakłada, że skoro nie widzisz, to nie wyprzedzasz. -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 14:53:56 | |
Autor: BaX | |
TVN Turbo "Pirat" | |
To oznacza ze nie możesz wyprzedzać gdyby tak sie miało stać. Ot co. Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze. |
|
Data: 2010-05-05 14:58:03 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 14:53, BaX pisze:
Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze.Ale chyba rozmawiamy o konkretnym przypadku a mamy maj? |
|
Data: 2010-05-05 15:22:54 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 14:58:03 +0200, spammtrapp <gdziestam@w.necie> said:
W dniu 2010-05-05 14:53, BaX pisze: Tak, mamy maj. <http://img222.imageshack.us/i/screenshot20100505at321.png/> :-))) -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 15:40:59 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 15:22, Bydlę pisze:
Tak, mamy maj. Temperatura na plusie, gdzie tam opady podstepnie zakrywajacego oznakowania poziome białego puchu :) |
|
Data: 2010-05-05 18:36:09 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 15:40:59 +0200, spammtrapp <gdziestam@w.necie> said:
W dniu 2010-05-05 15:22, Bydlę pisze: :-))) Ale zimno - koniec kwietnia był jak maje kiedyś - ciepło, czyste niebo, słoneczko przygrzewało i opalało coraz to większe połacie ciał młodych kobiet... ....teraz wszyscy znowu szaroburzy, opatuleni, zakutani, ponurzy... A śniegu, ofkorz, jak na lekarstwo. -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 15:39:09 | |
Autor: BaX | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Jak zwykle zakada po swojemu, wystarczy śnieg na drodze.Ale chyba rozmawiamy o konkretnym przypadku a mamy maj? Hmm, a to w maju przepisy sa inne niż w grudniu czy lipcu? |
|
Data: 2010-05-05 15:39:26 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 15:39, BaX pisze:
Hmm, a to w maju przepisy sa inne niż w grudniu czy lipcu? Specjalnie dla Ciebie wyosle: pogoda _zazwyczaj_ bywa inna. |
|
Data: 2010-05-05 15:51:16 | |
Autor: BaX | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 15:39, BaX pisze: No i? |
|
Data: 2010-05-05 15:54:53 | |
Autor: spammtrapp | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 15:51, BaX pisze:
W dniu 2010-05-05 15:39, BaX pisze: Pstro ;) |
|
Data: 2010-05-05 15:19:43 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 14:53:56 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:
To oznacza ze nie możesz wyprzedzać gdyby tak sie miało stać. Ot co. Ale właśnie wtedy wolno! (jeśli _widzisz_, że dasz radę) Pisuję o tym od czasu do czasu, ku przegromnej wściekłości wierzących w magiczne właściwości farby na jezdni... -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 14:11:38 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Globalnie odpowiem bo widze, ze to ja zle interpretowalem przepis o linii :)
Zawsze mi sie wydawalo, ze kluczem do sukcesu przy wyprzedzaniu jest wystarczajaca ilosc miejsca na manewr. Oczywiscie zakrety/skrzyzowania/przejscia dla pieszych odpadaja - skupiam sie teraz na obserwacji drogi i szczerze przyznaje, ze nie zastanawialem sie nigdy czy zdarze wyprzedzic przed linia P-6, ani nie mialem oporow w zjedzaniu na wlasciwy pas ruchu mimo, ze blizej niego byla linia ciagla a nie przerywana :) Anyway, czy jesli jest linia jednostronnie przerywana, powiedzmy taka: ? .| ? ? .| ? ? .| ? to jak ona przechodzi w jednostronnie przerywana ale "przeciwna" tj. ? |. ? ? |. ? ? |. ? to moment przejscia jest sygnalizowany jakas inna linia typu P-6? Troche z lenistwa pytam bo mi sie nie chce szukac :) -- jarek |
|
Data: 2010-05-05 11:35:01 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hrrcrh$2822$1news2.ipartners.pl... mcgregor pisze:Jak zaczynasz wyprzedzanie na takiej linii (od pasa ruchu jest przerywana) to też na nią "najeżdżasz". Więc po co stosować taką linię gdy wyprzedzanie w takim przypadku jest zabronione. Mowa o sytuacji: ? |: ? ? |: ? ? |: ? ? |: ? ? |: ? |
|
Data: 2010-05-05 21:57:48 | |
Autor: jerry | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrr9f2$k74$1news.onet.pl...
Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania rozpatrz raczej taki przypadek: | || | | || | | |: | | |: | powrót po wyprzedzaniu łamie przepisy. Nie wracasz na pas położony przy linii przerywanej, ale już przy ciągłej. A takich kwiatków co zaczynają wyprzedzać nie bacząc na to czy zdążą wrócić na swój pas przed podwójną ciągłą jest wielu. |
|
Data: 2010-05-05 17:29:58 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrr8ro$im1$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-05 09:09, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Bzdura. W drugim przypadku przejeżdżając z pasa lewego na prawy (zaznaczając, że wyprzedzanie zacząłeś, nim pojawiła się podwójna linia) zmieniasz pas OD STRONY LINII PRZERYWANEJ, a więc nie łamiesz przepisu, mówiącego: "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej" Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 08:20:41 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-05 17:29, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
No to polecam odmówić przy najbliższej okazji, ale pod warunkiem, żeTo mówisz o przypadku przejeżdżania przez ciągłą w czasie powrotu na pas Aż do kalendarza spojrzałem, czy może dzisiaj 1 kwietnia jest :) - no ale nie - znaczy nie żartujesz? :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 08:50:14 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrtn3i$roh$2news.onet.pl... No masz to w definicji - jest to zabronione, czyli popełniasz wtedy Nie żartuję - po prostu umiem dokładnie co do słowa interpretować przepisy. Przepisy KD mają to do siebie, że MUSISZ je stosować DOKŁADNIE słowo po słowie i nie dodawać nic od siebie, ani też nic nie ujmować. Na razie Tobie tej umiejętności, jak widać, brakuje. Zacytowałem Ci przepisy dokładnie tak, jakie jest ich brzmienie, a Ty dalej udajesz, że tam nic takiego nie jest napisane. Jurand. |
|
Data: 2010-05-07 03:44:02 | |
Autor: Budzik | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik Jurand jurand@interia.pl ...
Aż do kalendarza spojrzałem, czy może dzisiaj 1 kwietnia jest :) - no tylko pod warunkiem, jezeli przejezdzanie linii zinterpretujesz jako jej faktyczne przekraczanie, a nie jako znajdowanie sie na innym pasie niz swój. Intencja ustawodawcy była taka, ze masz nie znajdowac sie na innym pasie. Inaczej mowiac - jezeli zaczałes wyprzedzanie na przerywanej, dalej wyprzedzasz a masz linie jednostronnie przekraczalna, to znajdujac sie na pasie prawym (wyprzedzasz) wlasie przekraczasz linie ciagla i nie ma tu znaczenia, ze fizycznie jej nie przejezdzasz, wazne jest to, ze znajdujesz sie na złym pasie. |
|
Data: 2010-05-09 10:34:08 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D713958631C3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1... Użytkownik Jurand jurand@interia.pl ... Zmiana pasa to jest zmiana pasa. Pasy oddzielone są liniami - przeróżnymi - ciągłymi, przerywanymi, pojedynczymi, podwójnymi... Nie ma czegoś takiego jak "interpretacja czy to było faktyczne przekraczanie pasa, czy też nie". Albo linię na drodze przekraczasz, albo nie. Intepretować tutaj nie ma czego. Intencja ustawodawcy była taka, ze masz nie znajdowac sie na innym pasie. A skąd wiesz, jaka była intencja ustawodawcy? Gdyby miał taką intencję, to by to w przepisach zawarł. Nie zostało to zawarte - nie ma tematu. To są przepisy, a nie dyskusja pod blokiem z piwem w dłoni. Jurand. |
|
Data: 2010-05-09 12:00:58 | |
Autor: Budzik | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Osobnik posiadający mail jurand@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
rozumiem, zeto jest twoje zdanie, a nie prawda absolutna.tylko pod warunkiem, jezeli przejezdzanie linii zinterpretujesz jako Pozwole sie z toba nie zgodzic. Dla mnie najwazniejsze w przekroczeniu linii jezdni i wjazd na pas do jazdy w przeciwnym kierunku jest nie sam fakt przekroczenia a fakt znajdowania sie po drugiej stronie. Intencja ustawodawcy była taka, ze masz nie znajdowac sie na innym Jezeli rzeczywiscie wierzysz w to, ze wszystkie przepisy sa tak napisane, ze ustawodawca wpisuje to co ma na mysli to gratuluje idealizmu. Jezeli jednka wiesz, ze jest inaczej, a mimo to piszesz to co powyzsze - trudno bedzie nam dojsc do konsensusu. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jaki jest szczyt odwagi??? Chodzić w turbanie na Manhatanie :-)) |
|
Data: 2010-05-09 23:18:00 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09052010.714CD732budzik61.poznan.pl... Osobnik posiadający mail jurand@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Możesz się ze mną nie zgadzać, ale pewnych praw nie zmienisz. Nawet jak się znajdujesz po drugiej stronie jezdni, żeby wrócić na swój pas MUSISZ przekroczyć linię na jezdni. Czyli zmieniasz pas. Chyba, że potrafisz wrócić na swój pas bez zmiany pasa - co wg mnie jest raczej niemożliwe. A skąd wiesz, jaka była intencja ustawodawcy? Gdyby miał taką Ustawodawca wpisuje dokładnie to, co ma na myśli. Dlatego te przepisy mają tyle wyjątków. Jurand. |
|
Data: 2010-05-08 23:13:02 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Wed, 05 May 2010 10:05:19 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
Wracasz na pas *przy* linii przerywanej. Dlaczego nie wolno? Wszak przejeżdżam przez linię od strony przerywanej, co jest dozwolone. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-09 09:00:51 | |
Autor: Budzik | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Osobnik posiadający mail trzypion@oldfield.spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
dlatego, ze zanim zaczniesz wracac na swój pas, jestes na pasie , gdzie przerywana linia jest po takiej stronie, ze na ten pas wjechac by ci nie było wolno.Wracasz na pas *przy* linii przerywanej. Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej, ale jako intencja - masz sie nie znajdowac na innym pasie, jezeli masz linie ciagla przy pasie po ktorym defaultowo powinienes sie poruszac. Tradycyjnie - nie mozna az tak bardzo literalnie czytac prawa! -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec." La Rochefoucauld |
|
Data: 2010-05-09 13:55:52 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Sun, 9 May 2010 09:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
dlatego, ze zanim zaczniesz wracac na swój pas, jestes na pasie , gdzie przerywana linia jest po takiej stronie, ze na ten pas wjechac by ci nie było wolno.| :| | Dlaczegóż nie było mi wolno? Wjechałem na pas w miejscu, gdzie była przerywana. Tam wolno było wjechać. Przytocz przepis, który zabrania mi tym pasem dalej się poruszać? Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej, ale jako intencja - masz sie nie znajdowac na innym pasie, jezeli masz linie ciagla przy pasie po ktorym defaultowo powinienes sie poruszac. Wnioskowanie fałszywe. Założenie nieprawdziwe. Tradycyjnie - nie mozna az tak bardzo literalnie czytac prawa! Tradycyjnie - pierdolisz. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-09 20:29:09 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L8QCx$IWLmike.oldfield.org.pl>:
Dnia Sun, 9 May 2010 09:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a): Dlaczego się "pojawiła" linia P-3 z ciągłą od strony prawej? Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej, No tak -- to jest jedyny przepis w "kodeksie drogowym"... -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-10 00:10:35 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Sun, 9 May 2010 20:29:09 +0200, 'Tom N' napisał(a):
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L8QCx$IWLmike.oldfield.org.pl>: Bo ktoś narysował. Przepis który zabrania, poproszę. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-10 20:03:38 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L8gsC$IWvmike.oldfield.org.pl>:
Dnia Sun, 9 May 2010 20:29:09 +0200, 'Tom N' napisał(a): Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L8QCx$IWLmike.oldfield.org.pl>: Bo ktoś narysował. To jest odpowiedź na pytanie _jak_, którego nie zadałem. Możesz udzielić odpowiedzi na pytanie -- _dlaczego_ -- kombinować dalej, lub zamilknąć... -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-10 23:23:02 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Mon, 10 May 2010 20:03:38 +0200, 'Tom N' napisał(a):
Bo ktoś narysował. Linia pojawiła sie z tego powodu, iż ktoś ją narysował. Pojawienie się linii, to takie zjawisko, kiedy jej najpierw nei ma, a potem jest. Najczęściej linia pojawia się wtedy, kiedy przejedzie środkiem jezdni taki śmieszny wózek plujący farbą. I wówczas linia sie pojawia. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-11 19:01:08 | |
Autor: 'Tom N' | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3L9Gls$IYXmike.oldfield.org.pl>:
Dnia Mon, 10 May 2010 20:03:38 +0200, 'Tom N' napisał(a): Bo ktoś narysował.To jest odpowiedź na pytanie _jak_, którego nie zadałem. Linia pojawiła sie z tego powodu, iż ktoś ją narysował. To dalej jest odpowiedź na pytanie "jak" Pojawienie się Jesteś przewidywalny: Message-ID: <100510.200338.pms.1945@int.dyndns.org.invalid> Summary: =?iso-8859-2?Q?O=EAqmvr_xbzovabjn=B3?= -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2010-05-12 00:53:24 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Tue, 11 May 2010 19:01:08 +0200, 'Tom N' napisał(a):
Linia pojawiła sie z tego powodu, iż ktoś ją narysował. Przyczyną pojawienia się linii jest zaprojektowanie jej przez azwyczaj nieduczonego inżynira lub licencjata. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-09 23:19:56 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09052010.2EB619B9budzik61.poznan.pl... Osobnik posiadający mail trzypion@oldfield.spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Nie. Nie ma nigdzie takiego przepisu, który nie pozwala Ci jechać pasem jezdni (dowolnym). Są przepisy, nie pozwalające w określonej sytuacji na ten pas wjechać, dokonując zmiany pasa. I nic więcej. Reszta to jest Twoja nadinterpretacja. Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej, ale Mylisz się - trzeba tak czytać. Jurand. |
|
Data: 2010-05-11 00:01:07 | |
Autor: Budzik | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Osobnik posiadający mail jurand@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
aha, czyli twoja interpretacja jest taka, ze intencja ustawodawcy było umozliwienie zgodne z prawem jazdy lewym pasem tam, gdzie patrzac od strony pasa prawego mamy linie ciagla?dlatego, ze zanim zaczniesz wracac na swój pas, jestes na pasie , Inaczej - przejechac nie mozna, ale jak juz sie na drugim pasie jest, to jechac mozna? Uwazasz, ze taka była intencja? Ergo - przepis dosłownie mowi, ze nie wolno przejezdzac lini ciagłej, Mylisz sie, jescze raz przypominam okreslenie "intencja ustawodawcy" Czy intencja było umozliwienie poruszania sie lewym pasem np. na drodze, gdzie jest ograniczona widocznosc ze wzgledu na jazde pod góre? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć." Zbigniew Trzaskowski |
|
Data: 2010-05-05 09:55:12 | |
Autor: MichałG | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Mirek Ptak pisze:
ale jaja..... Ty tak na serio? ;) M. |
|
Data: 2010-05-05 12:01:07 | |
Autor: Szymon Łuczak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora że " niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". Generalnie ten narrator jest mądrzejszy od buddy wkur#$* mnie niesamowicie. |
|
Data: 2010-05-05 13:37:45 | |
Autor: Arek (G) | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 12:01, Szymon Łuczak pisze:
Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To jest klasa sama w sobie:) A. |
|
Data: 2010-05-05 14:01:18 | |
Autor: Bydlę | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On 2010-05-05 13:37:45 +0200, "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> said:
Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To jest klasa sama w sobie:) Ten pan CZYTA cudzy komentarz. Sam jest dość normalny. -- Bydlę |
|
Data: 2010-05-05 14:15:53 | |
Autor: Arek (G) | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-05 14:01, Bydlę pisze:
Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To AHAaaaa...:) A. |
|
Data: 2010-05-08 23:16:18 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Wed, 05 May 2010 13:37:45 +0200, Arek (G) napisał(a):
Ten program ogląda się tylko i wyłącznie dla komentarzy p. Knapika. To jest klasa sama w sobie:) To nie sa komentarze p. Knapika. On jest tylko lektorem. Czyta to, co autor mu podeśle i zapłaci. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-10 09:32:39 | |
Autor: Arek (G) | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W dniu 2010-05-08 23:16, Adam Płaszczyca pisze:
Dnia Wed, 05 May 2010 13:37:45 +0200, Arek (G) napisał(a):AHAaaaa...:) Po dwakroć:) A. |
|
Data: 2010-05-05 13:49:04 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Wed, 05 May 2010 12:01:07 +0200, Szymon Łuczak na pl.misc.samochody
napisał(a): policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst narratora że " niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". Generalnie ten narrator jest mądrzejszy od buddy wkur#$* mnie niesamowicie. Ale wiesz, że narrator to mówi co mu napiszą ? Bo chyba nie sądzisz, że on tak sam z siebie ;-) ? -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Podejmując ryzyko, pamiętaj o złotym środku między maksymą o "nastawianiu drugiego policzka" i "jak dosyć, to dosyć". Robert Fulghum" |
|
Data: 2010-05-05 12:21:51 | |
Autor: bratPit[pr] | |
TVN Turbo "Pirat" | |
W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te teksty od policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." a ja tak OT, podziwiam Was, oglądacie irytujący program z głupawymi komentarzami -pisanymi chyba pod małolatów? jeszcze OK jeżeli wyniknie z tego merytoryczna dyskusja, ale w pozostałych przypadkach lepiej iść na spacer, brat |
|
Data: 2010-05-05 13:14:05 | |
Autor: gosmo | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hrrgs0$4fv$1inews.gazeta.pl...
W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te teksty od policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..."a ja tak OT, Ale przecież to usenet, 90% wątków spełnia kryteria "lepiej iść na spacer" ;) |
|
Data: 2010-05-05 14:19:26 | |
Autor: Olek | |
TVN Turbo "Pirat" | |
a ja tak OT, a ja się dziwię że znalazło się tylu specjalystów od przepisów i jeszcze więcej znawców linii ciągłej podwójnej i tyle samo interpretatorów prawnego języka :) generalnie 99% tego wątku jest w stylu "lepiej iść na spacer"... :) |
|
Data: 2010-05-05 21:18:17 | |
Autor: Jarek | |
TVN Turbo "Pirat" | |
mcgregor pisze:
Witam! Biorąc pod uwagę że był to TVN, sądzę że racja jest po Twojej stronie. Kilka razy zdarzyło mi się obejrzeć wypociny TVN pod nazwą "Pirat" albo "Zakup kontrolowany" i od tego czasu omijam to dużym łukiem. Pozdrawiam Jarek |
|
Data: 2010-05-06 07:40:41 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrqu4h$qgt$1news.onet.pl... Witam!Podsumowując wszystkie wasze wypowiedzi chcę uściślić, że wyprzedzanie rozpoczęto na linii przerywanej, a powrót na pas ruchu był na linii jednostronnie przekraczalnej. Niezależnie, czy linia przerywana była z prawej czy z lewej strony nie ma mowy o wykroczeniu. |
|
Data: 2010-05-06 08:33:08 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-06 07:40, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Podsumowując wszystkie wasze wypowiedzi chcę uściślić, że wyprzedzanie Nieprawda - nie ma mowy tylko wtedy jak wracasz na pas przy linii przerywanej. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 08:55:11 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrtnqs$uca$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-06 07:40, *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Mylisz się. To jest właśnie nadinterpretowywanie przepisów. Masz manewr wyprzedzania. Na drodze linia przerywana. PRzekraczasz ją, zmieniając pas. Łamiesz jakiś przepis? Odpowiedz - TAK/NIE. To jest naprawdę proste pytanie. Jedziesz pasem LEWYM, wyprzedzasz pojazd, linia przechodzi w podwójną, jednostronnie przerywaną, przerywana jest po stronie lewego pasa. Dokładnie przypadek przez Ciebie opisywany. Zmieniasz pas z lewego na prawy - czyli zaczynasz zmianę od strony linii jednostronnie przerywanej. Łamiesz przepis, czy nie? Jeśli łamiesz - to który? Postaraj się, zacytuj dokładnie przepis z KD, który złamie taki kierowca. Będziesz miał z tym lekki problem, bo zmiana pasa to jest zmiana pasa - nikogo nie interesuje (chyba, że są stosowne ku temu wyjątki), w którą stronę zmiana pasa się odbywa. Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 09:13:24 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-06 08:55, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Podsumowując wszystkie wasze wypowiedzi chcę uściślić, że wyprzedzanie Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem tak na szybko jeden przykład na to że się mylę: http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070628/KOSZALIN/70627046 Trochę burzy to mój światopogląd :), no ale takie jest życie. Poszukam jeszcze, może znajdę coś na poparcie mojej interpretacji :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 09:35:53 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:
Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem tak na szybko jeden przykład na to że się mylę: Ręcę opadają. Nie tylko jakiś głąb z lizakiem nie zna przepisów, ale jego przełożeni również. Mimo że sąd wydał wyrok, to oni i tak uważają że wiedzą lepiej. |
|
Data: 2010-05-06 12:43:09 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Thu, 6 May 2010 09:35:53 +0200, Cavallino wrote:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070628/KOSZALIN/70627046 No wiesz, sa w sadach trzy instancje i uwzgledniaja apelacje. Sad sie czasem myli, a moze nawet czesto :-) J. |
|
Data: 2010-05-06 13:11:19 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:v675u5tim5b3kfgo7e8b80skse50m9qbif4ax.com...
On Thu, 6 May 2010 09:35:53 +0200, Cavallino wrote: Złożyli takową w ogóle? |
|
Data: 2010-05-06 13:47:06 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Thu, 6 May 2010 13:11:19 +0200, Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości No nie, bo drobna sprawa. Ale moga uwazac ze wiedza lepiej, ba, moga nawet miec racje. Zreszta sam wiesz najlepiej ze sa u nas rzeczy ktorych nawet sad najwyzszy nie wie :-) J. |
|
Data: 2010-05-06 13:52:32 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:qva5u55ms9sj7j76e0mrn1midvoadmscge4ax.com...
On Thu, 6 May 2010 13:11:19 +0200, Cavallino wrote: Nie, nie mogą, oni nie są wymiarem sprawidliwości. Tylko bata nie ma na nich, jak sobie bezczelnie przepisy łamią. |
|
Data: 2010-05-08 23:19:48 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Thu, 06 May 2010 12:43:09 +0200, J.F. napisał(a):
No wiesz, sa w sadach trzy instancje i uwzgledniaja apelacje. Sad sie czasem myli, a moze nawet czesto :-) To czemu nie apelowali? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-09 09:37:12 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Sat, 8 May 2010 23:19:48 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Thu, 06 May 2010 12:43:09 +0200, J.F. napisał(a): Moze uwazaja ze w tak drobnej sprawie nie warto. J. |
|
Data: 2010-05-09 09:38:57 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Sun, 09 May 2010 09:37:12 +0200, J.F. wrote:
On Sat, 8 May 2010 23:19:48 +0200, Adam Płaszczyca wrote: I zaraz .. w ogole moga apelowac ? Sprawa jest o wykroczenie, policjant jest swiadkiem, o orzeczeniu nikt ich chyba nawet nie informuje ? J. |
|
Data: 2010-05-09 12:34:02 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia Sun, 09 May 2010 09:38:57 +0200, J.F. napisał(a):
I zaraz .. w ogole moga apelowac ? Sprawa jest o wykroczenie, policjant jest swiadkiem, o orzeczeniu nikt Policja jest oskarżycielem publicznym. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-05-10 21:28:07 | |
Autor: J.F. | |
TVN Turbo "Pirat" | |
On Sun, 9 May 2010 12:34:02 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 09 May 2010 09:38:57 +0200, J.F. napisał(a): Ale ich rola konczy sie chyba na wyslaniu wniosku o ukaranie. J. |
|
Data: 2010-05-06 09:55:09 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hrtq6d$6uj$1news.onet.pl... Dnia 2010-05-06 08:55, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: G mnie obchodzi jakaś tam interpretacja cholera wie kogo. Odpowiedz najpierw na dwa proste pytania, które Ci zadałem, a potem będziemy dyskutować dalej. Jak na razie wycinasz sobie najmniej dla siebie wygodne fragmenty dyskusji. Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 09:59:42 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrtskb$f7p$1news.onet.pl...
Pogrzebałem trochę w necie i znalazłem tak na szybko jeden przykład na to że się mylę: Wyluzuj, przecież już się dowiedział iż się mylił. A chyba o to chodziło. |
|
Data: 2010-05-06 10:02:29 | |
Autor: Jurand | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hrtstd$g9e$1news.onet.pl... Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrtskb$f7p$1news.onet.pl... Tak, w tym dokładnie przypadku się dowiedział (linia przerywana pojedyncza przechodzi w podwójną, jednostronnie przerywaną), ale za chwile wyciągnie kolejny przypadek typu "a jakby tam stała Wasza babka". ;) Jurand. |
|
Data: 2010-05-06 13:57:05 | |
Autor: Mirek Ptak | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Dnia 2010-05-06 09:55, *Jurand* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jeszcze wrócę do tych pytań, bo jeszcze mnie zlinczujesz za tylko jedno przyznanie się do błędu ;) Masz manewr wyprzedzania. Na drodze linia przerywana. PRzekraczasz ją, Teraz i zawsze NIE, ba nawet jak masz jednostronnie przerywaną z przerywaną po prawej to też NIE :)
No i tu jest clue całego sporu :) - do niedawna myślałem, że TAK, ale niedawno, co już napisałem zmieniłem zdanie :), choć tli się we mnie jeszcze płomyk zwątpienia - Wystarczy? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-05-06 08:55:37 | |
Autor: Cavallino | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
Podsumowując wszystkie wasze wypowiedzi chcę uściślić, że wyprzedzanie rozpoczęto na linii przerywanej, a powrót na pas ruchu był na linii jednostronnie przekraczalnej. Przekraczalnej we właściwym kierunku? Czyli przerywana była od strony prawej, a od lewej ciągła? No to faktycznie gadaliśmy o innej sytuacji - ta jest totalnie bezdyskusyjna. |
|
Data: 2010-05-06 09:39:50 | |
Autor: mcgregor | |
TVN Turbo "Pirat" | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hrtp57$3lf$1news.onet.pl... Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:Powrót od strony linii przerywanej (przerywana po lewej, ciągła po prawej) to przypadek z kodeksu "Linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, (..)". Natomiast powrót od strony linii ciągłej (ciągła po lewej, przerywana po prawej) to wyjątek z kodeksu "...z wyjątkiem powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu zajmowany przed wyprzedzaniem." |
|