TVN Turbo "Pirat"

Data: 2010-05-05 08:38:01
Autor: gosmo
TVN Turbo "Pirat"
Użytkownik "mcgregor" <maciesz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrqu4h$qgt$1news.onet.pl...
Witam!
W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów
przez  2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię
jednostronnie  przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te
teksty od  policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..." i tekst
narratora że "  niektórzy uczą się przepisów dopiero od drogówki". W
kodeksie jest napisane  linia P-3 - "Linia jednostronnie przekraczalna
oznacza zakaz przejeżdżania  przez tę linię od strony linii ciągłej i
najeżdżania na nią, z wyjątkiem  powrotu po wyprzedzaniu na położony
przy linii przerywanej pas ruchu  zajmowany przed wyprzedzaniem." Moim
zdaniem nie było w tym przypadku  podstawy do wypisania mandatu.

Ten program jest świetny, ujawnia głupotę wśród policji i komentatorów telewizyjnych ;) Mi się bardzo podobał odcinek, gdy chcieli wmówić gościowi, że jechał szybciej niż jego auto jest w stanie pojechać. Moim zdaniem niektóre odcinki powinny być dowodem do teczki policjanta z wpisem nagany, nagan się uzbiera i do widzenia. Też niech swoje punkty mają. ;)

Data: 2010-05-05 08:42:20
Autor: mcgregor
TVN Turbo "Pirat"

[...]
Bardzo dobry pomysł. Wszystkie punkty za źle przyznane mandaty powinny odkładać się na jego koncie. 24 punkty uzbiera i wypad z drogówki na patrole piesze.

Data: 2010-05-05 08:52:23
Autor: Mirek Ptak
TVN Turbo "Pirat"
Dnia 2010-05-05 08:42,  *mcgregor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Aż tylu tu mamy bez prawka? :), czy to jakaś zgrywa na lekcji informatyki?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-05-08 23:11:43
Autor: Adam Płaszczyca
TVN Turbo "Pirat"
Dnia Wed, 5 May 2010 08:38:01 +0200, gosmo napisał(a):

Ten program jest świetny, ujawnia głupotę wśród policji i komentatorów telewizyjnych ;) Mi się bardzo podobał odcinek, gdy chcieli wmówić gościowi,

Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-05-10 09:40:20
Autor: DoQ
TVN Turbo "Pirat"
Adam Płaszczyca pisze:

Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi.

Wzialbys udzial w PISowej kampanii i glosil ich herezje podpisujac sie wlasnym nazwiskiem po otrzymaniu zaplaty?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-05-10 17:27:36
Autor: Adam Płaszczyca
TVN Turbo "Pirat"
Dnia Mon, 10 May 2010 09:40:20 +0200, DoQ napisał(a):

Raczej autorów tekstu. Lektor czyta co mu napiszą i tyle go obchodzi.

Wzialbys udzial w PISowej kampanii i glosil ich herezje podpisujac sie wlasnym nazwiskiem po otrzymaniu zaplaty?

Nie. Ale nie jestem profesjonalnym lektorem. --

Data: 2010-05-11 00:13:28
Autor: DoQ
TVN Turbo "Pirat"
Adam Płaszczyca pisze:

[...]

Tak jakby profesjonalny miał obowiązek podkładać jęki do niemieckiego pornola... ;)

Pozdrawiam
Pawel

TVN Turbo "Pirat"