TVN Turbo "Pirat"

Data: 2010-05-05 12:21:51
Autor: bratPit[pr]
TVN Turbo "Pirat"
W majowy weekend oglądałem jeden z odcinków Pirata. Nie wiem czy to były nowe odcinki czy powtórki, ale zaciekawił mnie fakt przyjęcia mandatów przez 2 kierowców (chyba w okolicach Kartuz) za przejazd przez linię jednostronnie przekraczalną po skończeniu wyprzedzania. I jeszcze te teksty od policmajstra, że "przepisów Pan nie zna ..."

a ja tak OT,
podziwiam Was, oglądacie irytujący program z głupawymi komentarzami -pisanymi chyba pod małolatów?
jeszcze OK jeżeli wyniknie z tego merytoryczna dyskusja, ale w pozostałych przypadkach lepiej iść na spacer,

brat

Data: 2010-05-05 13:14:05
Autor: gosmo
TVN Turbo "Pirat"
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hrrgs0$4fv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale przecież to usenet, 90% wątków spełnia kryteria "lepiej iść na spacer" ;)

Data: 2010-05-05 14:19:26
Autor: Olek
TVN Turbo "Pirat"

[...]

a ja się dziwię że znalazło się tylu specjalystów od przepisów i jeszcze więcej znawców linii ciągłej podwójnej i tyle samo interpretatorów prawnego języka :) generalnie 99% tego wątku jest w stylu "lepiej iść na spacer"... :)

TVN Turbo "Pirat"