TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...

Data: 2013-08-11 23:15:09
Autor: fReLuZ
TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...
TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...

No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne?

Jezeli tak, to cale te punkt w d. mozna sobie wsadzic!

Data: 2013-08-12 04:50:51
Autor: przemek.jedrzejczak
TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...
-- No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne? Jezeli tak, to cale te punkt w d. mozna sobie wsadzic!

to sa polscy panowie policjanci ... w Niemczech zabieraja obydwa, znajomy szarzowal po niemieckiej wiosce, Polizmeister go przyuwazyl i zabrali niemieckie prawko na 3 miechy chyba, koles smignal do PL powrocil z polskim PJ, niestety Polizemeister dobra pamiec ma a wioska mala wiec zabral tym razem polskie PJ i wyslal do WK w Polsce, skonczylo sie chyba prokuratorem bo w ichnich przepisach sformulowano to tak ze tracisz uprawnienia na terenie BRD, PJ moze miec stos a i tak nie mozesz jezdzic ... o tym ze obcokrajowcom tez prowadza rejestr punktow nawet nie warto wspominac :-)

P.

Data: 2013-08-12 10:30:13
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-08-11 23:15, Użytkownik fReLuZ napisał:
TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...

No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne?

Jezeli tak, to cale te punkt w d. mozna sobie wsadzic!

Czy aby na pewno ? Kiedyś przepis określał ile i kiedy można
jeździć na PJ z jednego kraju w innym. No chyba że unia
zrobiła urawniłowkę w tym temacie.

Pozdrawiam

Data: 2013-08-12 11:08:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 12 Aug 2013, RadoslawF wrote:

[...]

  Popatrz na to tak - nie tyle sprawa UE, a konwencji (tyle że nie
pamiętam której), możesz iść z PJ uzyskanym w dowolnym kraju
który ratyfikował tę konwencję i "legalizować" w .pl
  O ile wiem, czas jakiś była to metoda modna również w .pl

  I teraz pytanie: czym wobec tego ma się różnić "legalizacja"
PJ z takiego kraju od ponownego zdania PJ w Polsce?
  Tak, tym, że nie można dwa razy "na zapas" zdobyć krajowego
PJ, ale chyba niczym innym!
  :>

pzdr, Gotfryd

TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...