TVN Uwaga pirat

Data: 2011-03-20 21:45:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
TVN Uwaga pirat

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:hf2t8z0hlcy8$.13hhyr2ej2ao5$.dlg40tude.net...

P.S. Czyli można montować Xenony a przy ewentualnej kontroli powiedzić że
nie mamy dowodu rejestracyjnego, dostaniemy mandat 50 zł za brak dokumentu
i dalej w drogę :)

też widzialem i mam takie samo spostrzeżenie.
To jest normalnie masakra, zapłacił 250 zł (50 za niemanie DR i 200 za niesprawny samochód) i to koniec.
Pojechał dalej i ma w dupie świat.

ps. swoją drogą patent niezły, w przypadkach "nagłych"

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-21 21:57:14
Autor: huri_khan
TVN Uwaga pirat
Dnia Sun, 20 Mar 2011 21:45:10 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

[...]

I nie dziwię się że "złotówy" mają taką opinię, a z drugiej strony nie chce
mi się wierzyć że policja nie miała możliwości powiedzieć że jedyną
możliwością dalszej jazdy jest laweta i naprawa/wymiana w warsztacie. Jak by nie było puścili samochód niesprawny technicznie (poparte mandatem). --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

TVN Uwaga pirat