TVN Warszawa w DVB-T

Data: 2010-05-21 22:39:57
Autor: D@niel
TVN Warszawa w DVB-T
"Emitel w porozumieniu z TVN uruchomił emisję programu TVN Warszawa w
standardzie naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Program TVN Warszawa
dostępny będzie na kanale 48, a emisja ma charakter tymczasowy, do
końca maja 2010 roku. Na kanale TVN Warszawa mieszkańcy mogą stale
śledzić zagrożenia związane z przepływającą przez Warszawę falą
kulminacyjną na Wiśle" /za TVN Warszawa i media2.pl/

I rzeczywiście emisja jest.

--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-05-21 23:07:23
Autor: Cavallino
TVN Warszawa w DVB-T
Użytkownik "D@niel" <no_such_account@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1aoowcrycf58o$.1twnmu0uqz8xk.dlg40tude.net...
[...]

Gdzie?
Zapewne w Warszawie tylko?

Data: 2010-05-21 23:22:08
Autor: D@niel
TVN Warszawa w DVB-T
Dnia 21-maj-10 23:07:23,  Cavallino napisawszy:

Gdzie?
Zapewne w Warszawie tylko?

Program TVN Warszawa dostępny jest na kanale 48. z mocą ok. 2,5 kW ERP
z nadajnika zlokalizowanego w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Emisja ma charakter tymczasowy, do końca maja br.
Na kanale TVN Warszawa mieszkańcy mogą stale śledzić zagrożenia
związane z przepływającą przez Warszawę falą kulminacyjną na Wiśle. (...)
Do emisji została wykorzystana częstotliwość, którą Emitel uzyskał do
emisji testowej Canal+ 3D z wykorzystaniem DVB-T, która z sukcesem
przeprowadzona została w sobotę 15 maja br.
/satkurier.pl/

--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-05-22 08:29:43
Autor: Jingiel
TVN Warszawa w DVB-T

Gdzie?
Zapewne w Warszawie tylko?

A po cholere ci warszawski program w całej PL? Wystarczy, ze TVP Info jest warszawskie.

Jingiel

Data: 2010-05-22 11:08:31
Autor: Cavallino
TVN Warszawa w DVB-T
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:ht7tku$723$1inews.gazeta.pl...

Gdzie?
Zapewne w Warszawie tylko?

A po cholere ci warszawski program w całej PL?

Jakieś uczulenie masz?
Ja tylko zapytałem, dostałem odpowiedź, więc teraz już wiem.
Po co takie nerwowe reakcje.

A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do tego programu.

Data: 2010-05-22 18:21:46
Autor: Jingiel
TVN Warszawa w DVB-T
cholere ci warszawski program w całej PL?

Jakieś uczulenie masz?
Ja tylko zapytałem, dostałem odpowiedź, więc teraz już wiem.
Po co takie nerwowe reakcje.

A zrozum, że jeszcze wpadną na pomysł, żeby  wrzucić ten program do DVB-t w całerj PL skutecznie obniżając bitrate innych programów.

A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do tego programu.

To po cholere pytasz, przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :) Upominasz sie o kolejnego zapychacza? Z jednej strony irytuje cię TVN HD, a z drugiej pytasz o TVN Wawa.

Jingiel

Data: 2010-05-22 18:32:44
Autor: Cavallino
TVN Warszawa w DVB-T
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:ht90b1$rgr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niekoniecznie, mux 1 jest już zamknięty, więc właśnie miałem nadzieję (choć bardziej pasowałoby podejrzenie) na jakiś start czegoś na kształt mux 2 na nowej częstotliwości.

A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do tego programu.

To po cholere pytasz,

A jak myślisz, do czego służą pytania?
Bo normalnemu człowiekowi do powiększania wiedzy.
Nie wiesz - pytasz - tak to działa.

Z kolei robienie komuś awantury, że o coś pyta na grupie dyskusyjnej - to już chyba za normalne nie jest.

przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :)

Czasem jest.

Upominasz sie o kolejnego zapychacza?

Naprawdę masz coś nie po kolei z głową, jeśli tak reagujesz na proste pytanie.

Lepiej ochłoń człowieku, bo nie mam zamiaru tolerować takiego awanturnictwa.
PLONK WARNING

TVN Warszawa w DVB-T