TVN do europosła PiS: Powstrzymaj się od absurdalnych oskarżeń.

Data: 2011-04-09 08:41:28
Autor: pluton
TVN do europosła PiS: Powstrzymaj się od absurdalnych oskarżeń.
znalazłem się na liście proskrypcyjnej pewnego całkiem zdrowego na umyśle
osobnika, który w październiku ub. roku zamordował w Łodzi niewinnego
człowieka.

Zaiste specyficzne pojmowanie 'zdrowia na umysle'.

Czy pan Kurski tez jest zdrowy na umysle ?

Nullification

Data: 2011-04-09 08:47:59
Autor: Przemysław W

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inourc$pk7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak "zdrowy" jak cała reszta tej bandy.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

TVN do europosła PiS: Powstrzymaj się od absurdalnych oskarżeń.