TVN teraz - dziwne kolory

Data: 2010-06-28 20:31:33
Autor: Verox
TVN teraz - dziwne kolory
Hej, I na Cyfrze i na Jamboxie na właśnie emitowanym serialu House mam jakieś dziwne kolory, jakby brakowało zielonego. Może to ktoś potwierdzić ?

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2010-06-29 00:31:38
Autor: Dariusz Zygmunt
TVN teraz - dziwne kolory
W poniedziałek, 28 czerwca 2010 22:31, Verox wyraził następujacą opinię:

I na Cyfrze i na Jamboxie na właśnie emitowanym serialu House mam jakieś
dziwne kolory, jakby brakowało zielonego. Może to ktoś potwierdzić ?
 W N-ce było to samo, zostały głównie szarości i brązy.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

TVN teraz - dziwne kolory