TVN wieszczy: PO JUŻ zjadło swoją przystawkę PSL - GRATULACJE! ;-) [Was: Co jest nie tak z sondażem TVN?]

Data: 2017-04-27 11:49:39
Autor: A. Filip
TVN wieszczy: PO JUŻ zjadło swoją przystawkę PSL - GRATULACJE! ;-) [Was: Co jest nie tak z sondażem TVN?]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
:))))))))))))))))))))

http://niezalezna.pl/97805-co-jest-nie-tak-z-sondazem-tvn-internauci-zauwazyli-cos-dziwnego

TVN opublikowało zamówiony przez siebie sondaż, z którego wynika, że
obecnie największym poparciem cieszy się... Platforma
Obywatelska. Wynikom dokładnie przyjrzeli się internauci. I wyszło, że
po zsumowaniu wszystkich wyników brakuje 3 proc. głosów. Co więcej, w
badaniu całkowicie pominięto ,,odwieczną partię koalicyjną", czyli
Polskie Stronnictwo Ludowe.
[...]

Czyli TVN *już* skazało PSL (PO) na los LPR i SO (PiS)? :-)

Data: 2017-04-29 09:55:24
Autor: Pajdak
TVN wieszczy:

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Czyli TVN *już* skazało PSL (PO) na los LPR i SO (PiS)? :-)

Wychodzi na to, że wszyscy PiS-owscy czytają Gazetę Wyborczą i oglądają TVN!
Na dodatek pełno ich "reprezentantów" w studio. Dają taki pokaz głupoty i
otepienia umysłowego, że aż miło patrzeć! ;-))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-29 04:19:40
Autor: V.L. Pinkley
TVN wieszczy:
użytkownik Pajdak napisał:

Wychodzi na to, że wszyscy PiS-owscy czytają Gazetę Wyborczą i oglądają TVN!
Na dodatek pełno ich "reprezentantów" w studio.

Język wroga trzeba znać.

OT. Już można pisać "w radiu" "w studiu" język jest dynamiczny.

TVN wieszczy: PO JUŻ zjadło swoją przystawkę PSL - GRATULACJE! ;-) [Was: Co jest nie tak z sondażem TVN?]