TVN wstydzi sie zwolenników PO?

Data: 2010-07-07 11:24:41
Autor: Tomek
TVN wstydzi sie zwolenników PO?
Wczoraj w Faktach pokazano dwie relacje - jedna za druga.
W pierwszej pokazano eksmitowana rodzine. Twarze wszystkich czlonków tej
rodziny byly widoczne na ekranie. I polecial komentarz, ze syn (wlasnie
wychodzacy z domu) ma AIDS.
I za chwile druga migawka - bojówkarz PO napada na dwóch ludzi osmielajacych
sie niesc transparent (to za duze slowo - mieli kawalek tektury z
odpowiednim napisem) krytykujacy prezydenta miasta Slupska (akurat
przypadkiem w tym czasie wlazil w tylek hrabiemu). Facet najzwyczajniej
szarpal tych ludzi, przewrócil jednego z nich. Temu oczywiscie twarz
zaslonieto, zeby przypadkiem nie nadszarpnac jego dobrego imienia.
To ja sie pytam - jakim prawem TVN publikuje informacje o chorobach
kogokolwiek, zwlaszcza jesli nie sa to osoby publiczne? Dlaczego wobec tego
tak dba o czyjes dobro, ze jak pokazuje zwyklego chuligana, to mu jednak
zaslania twarz? Czy to tylko zalezy od tego, kto kogo bije?

Tomek

Data: 2010-07-07 02:47:27
Autor: zbig
On 7 Lip, 11:24, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
[...]

Nie było widać żdnych twarzy. Twarz chorego na AIDS była zasłonięta
kapturem, mignęło pół nosa i brwi, nie do rozpoznania. relacja jest do
obejrzenia na

http://www.tvn24.pl/12690,1663833,0,2,dramatyczna-eksmisja-- wkroczyli-antyterrorysci,wiadomosc.htm

I prośba o niewprowadzanie w błąd czytających, bo komu będzie się
chcialo sprawdzać, nie?

Data: 2010-07-07 12:41:53
Autor: Tomek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c9a1835f-383e-4f0a-b33c-e02e523ed21aj4g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

TVN już zdaje sie zareagował:
Not Found
The requested URL /tvn24wortal/wiadomosc.htm was not found on this server.

Ps. Nie było widać twarzy tego chłopaka, ale pokazali jego ojca i siostrę lub matkę.
T.

Data: 2010-07-07 04:06:56
Autor: zbig
On 7 Lip, 12:41, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:c9a1835f-383e-4f0a-b33c-e02e523ed21aj4g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> Tomek
>Nie by o wida dnych twarzy. Twarz chorego na AIDS by a zas oni ta

kapturem, mign o p nosa i brwi, nie do rozpoznania. relacja jest do
obejrzenia na

http://www.tvn24.pl/12690,1663833,0,2,dramatyczna-eksmisja-- wkroczyli...

I pro ba o niewprowadzanie w b d czytaj cych, bo komu b dzie si
chcialo sprawdza , nie?

TVN ju zdaje sie zareagowa :

Ps. Nie by o wida twarzy tego ch opaka, ale pokazali jego ojca i siostr
lub matk .
T.
Pd innym linkiem

http://www.tvn24.pl/0,1663833,0,5,dramatyczna-eksmisja-- wkroczyli-antyterrorysci,wiadomosc.html
I nikogo z rodziny nie pokazali tak, aby mógł być rozpoznany, nie
wciskaj kitu.

TVN wstydzi sie zwolenników PO?