TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Data: 2009-08-23 13:32:17
Autor: M_X
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
A dziś w TVN24 pokazali:
http://www.tvn24.pl/-1,1616006,0,1,dlaczego-tyszkiewicz-- ma-kask-na-glowie,wiadomosc.html

Dlaczego Tyszkiewicz ma kask na głowie?
AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Beata Tyszkiewicz od zawsze kojarzona jest z nakryciem głowy. Zazwyczaj jednak obsadzana była w rolach wymagających eleganckich damskich kapeluszy, tym razem sama obsadziła się w studiu TVN24 z kaskiem rowerowym na głowie.
Dlaczego aktorka, nazywana
Tyszkiewicz kontra ścieżki rowerowe (TVN24)
często damą polskiego kina, zdecydowała się wystąpić publicznie w tak mało wdzięcznym nakryciu głowy? W proteście przeciwko rowerzystom.
Gwiazda bowiem - obecnie znana głównie z oceniania tanecznych popisów innych gwiazd - bardzo nie lubi cyklistów szalejących po chodnikach i przejściach dla pieszych. Tyszkiewicz wyznała nawet, że omal nie zginęła pod kołami jednego z szarżujących rowerzystów.
Do dramatycznego zdarzenia w życiu aktorki doszło na stołeczenej ulicy Asfaltowej. Gorzej jednak miał cyklista - nie dość, że się z rowerem wywrócił, to jeszcze aktorka odgrażała się, że teraz będzie musiała go zabić. Groźby na szczęści nie zrealizowała.
Biorąc pod uwagę takie przeżycia, nie należy się zatem dziwić, że aktorka promuje "bezpieczne" spacery z kaskiem na głowie. Ale na tym nie poprzestaje.
Nie tylko rowerzyści, ale i ścieżki
Beata Tyszkiewicz jest bowiem - wbrew obowiązującym trendom - przeciwna ścieżkom rowerowym... Na pewno tej w Warszawie przy Alejach Ujazdowskich, która przebiega przy miejskich parkach.
Dlaczego? Bo pod koła rowerów wbiegają dzieci, a konkretnie - jak tłumaczyła Tyszkiewicz - chłopcy mniej więcej w wieku 2,5 - 3 lat, "którzy w ogóle się nie słuchają...". W Szwajcarii to nie do pomyślenia, podkreśliła aktorka, dodając, że często odwiedza ten piękny kraj. - Tam byłoby referendum - zakończyła gwiazda.

      POZDRAV
                        M_X

Data: 2009-08-23 09:43:23
Autor: wiecho
On 23 Sie, 14:32, "M_X" <rdutk...@poczta.onet.lp> wrote:
[...]

Nie wiem o co chodzi ze Szwajcarią. Od kilku lat wyjeżdżam co roku do
Szwajcarii właśnie na ścieżki rowerowe. Oto kilka moich spostrzeżeń.
1. W Szwajcarii każdy rowerzysta ubezpiecza się od odpowiedzialności
cywilnej. Ja również kupuję takie ubezpieczenie. Kosztuje kilka
franków, a w sytuacjach jak opisana nie ma problemów.
2. Szwajcaria posiada wzorowo poprowadzone ścieżki rowerowe w miastach
i poza miastami. Sieć ścieżek rowerowych jest gęsta jak dróg
publicznych. Proszę sprawdzić:http://www.veloland.ch
3. Jako rowerzysta wszędzie w Szwajcarii spotykałem się z uprzejmością
i życzliwością. Na szczęście jeszcze do nikogo nie wjechałem

Data: 2009-08-23 09:49:23
Autor: wiecho

Jeszcze dopiszę link do moich relacji zew Szwajcarii: www.kraus.ovh.org

Data: 2009-08-23 19:25:24
Autor: Rafał Muszczynko
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
wiecho <wkraus@o2.pl> napisał(a):
Nie wiem o co chodzi ze Szwajcari=B1. Od kilku lat wyje=BFd=BFam co roku do
Szwajcarii w=B3a=B6nie na =B6cie=BFki rowerowe. Oto kilka moich spostrze=BF=
e=F1.
1. W Szwajcarii ka=BFdy rowerzysta ubezpiecza si=EA od odpowiedzialno=B6ci
cywilnej. Ja r=F3wnie=BF kupuj=EA takie ubezpieczenie. Kosztuje kilka
frank=F3w, a w sytuacjach jak opisana nie ma problem=F3w.
2. Szwajcaria posiada wzorowo poprowadzone =B6cie=BFki rowerowe w miastach
i poza miastami. Sie=E6 =B6cie=BFek rowerowych jest g=EAsta jak dr=F3g
publicznych. Prosz=EA sprawdzi=E6:http://www.veloland.ch
3. Jako rowerzysta wsz=EAdzie w Szwajcarii spotyka=B3em si=EA z uprzejmo=B6=
ci=B1
i =BFyczliwo=B6ci=B1. Na szcz=EA=B6cie jeszcze do nikogo nie wjecha=B3em

Dzięki. Przyda się. Jutro jako przedstawiciel rowerzystów mam odpowiedzieć jakoś na te zarzuty. Generalnie cała wypowiedź jest nieco dziwna (ścieżka źle, ale jak rowerzyści
jadą chodnikiem, gdy nie ma ściezki - jak wcześniej było na Ujazdowskich - też
źle).  Tym niemniej Babka ma nieco racji, bo konsultacje społeczne powinny się
odbywać (w Szwajcarii by pewnie wyszło z nich coś o wiele bardziej pro
rowerowego niż Ujazdowskie obecnie) i, że na Nowym Świecie i Krakowskim
Przedmieściu jest źle - te projekty w ogóle nie były konsultowane z
rowerzystami. Z resztą z nikim nie były konsultowane.

Może uda się jeszcze wrzucić jakiś kąśliwy argument o Zientarskich, Otylkach i
innych tam mistrzyniach kierownicy, przez które to wielu rowerzystów przy
braku ścieżek porusza się właśnie chodnikami.

Data: 2009-08-23 22:40:27
Autor: Wojtek
Rafał Muszczynko pisze:

Może uda się jeszcze wrzucić jakiś kąśliwy argument o Zientarskich, Otylkach i
innych tam mistrzyniach kierownicy, przez które to wielu rowerzystów przy
braku ścieżek porusza się właśnie chodnikami.

Polecam z dala trzymać się od Pani Otylii...
Mam nadzieję że nie jesteś takim skończonym kretynem (jesteś?) by używać tego argumentu... Chyba, że masz w rodzinie kogoś, kto w wypadku drogowym zabił swojego najbliższego krewnego - użyj tego zamiast.

A do meritum - warto skupić się na korzeniach wypowiedzi Pani T. Otóż Panie T niestety ma wiele racji. Nie to, żebym nie pedałował, bo pedałuję i to nie mało, i to na szosie a i w terenie (po beskidach od '96) ale SZLAG MNIE TRAFIA jak widzę gówniarza który z prędkością min 35kmph zaiwania po chodniku!
Tak się składa, że po chodniku poruszają się "nie obliczalne" dzieci, stary, rozkochane małolate itp... i to właśnie rowerzysta powinien na pieszych (uprzywilejowanych) uważać; koniec, kropka!

Jak się nie podoba - zmykać na drogę, co zresztą sam uskuteczniam

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-08-23 21:18:27
Autor: Jacek_P
Wojtek napisal:
Polecam z dala trzymać się od Pani Otylii...

Dlaczego? Byla piratem drogowym. Spowodowala wypadek,
w ktorym byla ofiara smiertelna. Sprawna papuga uratowala
jej tylek. Przecietny Kowalski nie mialby tak dobrze.

To, ze udziala sie wczesniej w akcjach charytatywnych, to chwala jej.
To, ze na jezdni okazala sie zabojczym w skutkach piratem, to juz nie chwala.

Mam nadzieję że nie jesteś takim skończonym kretynem (jesteś?) by używać tego argumentu... Chyba, że masz w rodzinie kogoś, kto w wypadku drogowym zabił swojego najbliższego krewnego - użyj tego zamiast.

O! To wystarczy rozwalic kogos z wlasnej rodziny, aby byc nietykalnym?
Ciekawe masz podejscie. Zientarski rozwalajacy Zabiege jest be,
a Jedrzejczak rozwalajaca brata jest OK.

Jak się nie podoba - zmykać na drogę, co zresztą sam uskuteczniam

Na drodze pozbawionej pasow rowerowych jestes zawalidroga narazonym
na smiertelny w skutkach wypadek.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-25 14:56:47
Autor: Coaster
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Jacek_P wrote:
[...]

Na drodze pozbawionej pasow rowerowych jestes zawalidroga narazonym
na smiertelny w skutkach wypadek.

O ile jestes niepelnosprawny.

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-25 20:50:17
Autor: Ryszard Mikke
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Jacek_P wrote:
[...]
> na smiertelny w skutkach wypadek.

O ile jestes niepelnosprawny.

No bez przesady, choćbyś był nie wiem jak sprawny,
nic nie zrobisz, jak kretyn Ci wjedzie w dupę
z drugiego pasa. I na wielu drogach JESTEŚ zawalidrogą,
bo nie da się Cię wyprzedzić, a pięćdziesiątką zwykle
nie jeździsz.

rmikke

Data: 2009-08-23 23:02:50
Autor: Schweinchen
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl>

 CIACH
[...]

Noz, kurde, zwracam honor. Myslalem, zes wasc tylko w kwadraturach kola i trolalch mocny. A jednak rowerowanie nie wywialo szarych komorek.

A jeszcze tak pomysl (bo Ciebie, jak pisales tez czasami krew zalewa), czy moja reakcja na "znajomosc" Czarka i Doduni byla taka nienormalna...

Data: 2009-08-23 23:05:37
Autor: Wojtek
Schweinchen pisze:
[...]

Bo to właśnie trzeba być kończonym d.... by wszystkich wrzucać do jednego worka. Co właśnie paniusia T udowodniła :)

Data: 2009-08-23 23:51:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Wojtek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
SZLAG MNIE TRAFIA jak widzę gówniarza który z prędkością min 35kmph zaiwania po chodniku!

Ale czy to jest argument przeciwko budowaniu DDR?

Data: 2009-08-24 09:46:52
Autor: johnkelly
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Wojtek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
SZLAG MNIE TRAFIA jak widzę gówniarza który z prędkością min 35kmph zaiwania po chodniku!

Ale czy to jest argument przeciwko budowaniu DDR?

W takiej formie jak są najczęściej budowane teraz jest to argument przeciwko budowaniu DDR ponieważ ta jest mi zbędna jeśli nie mogę jechać z normalną dla siebie prędkością i muszę uważać na pieszych.

--
Maciej "johnkelly" Różalski ..... gg:1716136 ..... johnkelly(at)wp.pl
blog: www.maciejrozalski.eu .........................................

Data: 2009-08-24 00:18:02
Autor: stefandora
Wojtek wrote:
Rafał Muszczynko pisze:

[...]

Dlaczego? I nie pytam złośliwie.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-24 22:24:33
Autor: Rafał Muszczynko
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Wojtek wrote:
> Polecam z dala trzymać się od Pani Otylii...

Dlaczego? I nie pytam złośliwie.

No ja właśnie też nie wiem. Czy dlatego, że Otylka, a nie Kowalski? Czy
dlatego, że zabiła brata, a nie np nieznajomego rowerzystę? Czy dlatego, że
jechała Jeepem, a nie 20-letnim Polonezem? Czekamy na rozwinięcie myśli dlaczego nie powinno się o tym mówić.

Data: 2009-08-23 23:47:18
Autor: Marcin Hyła
Rafał Muszczynko wrote:

Jutro jako przedstawiciel rowerzystów mam odpowiedzieć jakoś na te zarzuty.

Zaproponuj pani T. żeby pod prysznic wchodziła w kasku (może się poślizgnąć) i ewentualnie sesję zdjęciową. W kasku i z pompką (i niczym więcej) oraz życiowymi przemyśleniami.

Przy okazji, bo zdaje się nie było na preclu:

http://www.efakt.pl/Tak-kocha-Doda-,galeria-artykulu,47029,3.html
http://www.efakt.pl/Tak-kocha-Doda-,galeria-artykulu,47029,4.html\

może sobie obie panie ten temat rozjaśnią.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-08-25 13:17:17
Autor: Titus Atomicus
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI PODKOŁ AMI ROWERU
In article <h6sddj$bfp$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> wrote:

Przy okazji, bo zdaje się nie było na preclu:

http://www.efakt.pl/Tak-kocha-Doda-,galeria-artykulu,47029,4.html\

Ojej, a dlaczego ona ma tyle wlosow na plecach?

TA

Data: 2009-08-25 18:03:20
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 23.08.2009 21:25 użytkownik Rafał Muszczynko napisał :
[...]

Nie wiem czy było, ale wrzucam nagranie:
http://miki.menek.one.pl/tp/muszczynko.avi

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-25 18:36:33
Autor: Rafał Muszczynko
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):
Nie wiem czy było, ale wrzucam nagranie:
http://miki.menek.one.pl/tp/muszczynko.avi

Następnym razem idę do studia bez roweru. Ewentualnie na jakimś nie-poziomym.
Zamiast na temat to połowa czasu na blabla-pleple o poziomach.  --

Data: 2009-08-27 14:30:23
Autor: fabian
Rafał Muszczynko wrote:
[...]

Wystarczyło, że byś nie taszczył go do studia, czy zmusili Cię - "panie, dawaj ten rower, pokażemy - będzie ciekawie"?

Fabian.

Data: 2009-08-27 19:19:26
Autor: Rafał Muszczynko
fabian <fabian@niematakiego.adresu.pl> napisał(a):
Wystarczyło, że byś nie taszczył go do studia, czy zmusili Cię - "panie, dawaj ten rower, pokażemy - będzie ciekawie"?

Chcieli z rowerem od początku bym był. Nie wiedzieli tylko, że będzie poziomy.
Ale innego nie mam na chodzie.

Data: 2009-08-28 16:04:06
Autor: fabian
Rafał Muszczynko wrote:
[...]

Twoja wina w tym żadna, dla Ciebie to środek transportu, niestety media to media ;)

Fabian.

Data: 2009-08-23 14:36:14
Autor: kml

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h6rcu7$rd6$1news.onet.pl...
A dziś w TVN24 pokazali:
http://www.tvn24.pl/-1,1616006,0,1,dlaczego-tyszkiewicz-- ma-kask-na-glowie,wiadomosc.html

[cut]

Spoko, żyć wiecznie nie będzie a zamiast robić świat czarno-biały powinna była zaapelować czy coś z sensem powiedzieć a tak to grip jej w oko.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-08-23 14:48:51
Autor: lenicz
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Użytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał w wiadomości news:h6rcu7$rd6$1news.onet.pl...
Dlaczego Tyszkiewicz ma kask na głowie?

W wieku starczym ludzie niestety niedomagają a tabloidy i stacje telewizyjne chętnie takie dziwactwa pokazują

Data: 2009-08-23 14:56:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
M_X bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Na miejscu tego rowerzysty złożyłbym doniesienie do prokuratury o
podejrzeniu popełnienia przestępstwa, toć grożenie komuś śmiercią jest
karane!

[...]

A czy jest przeciwko budowie dróg? Szczególnie takich przy parkach?
Przecież mogą tam wbiegać dzieci, konkretnie chłopcy w wieku 2,5-3 lat,
"którzy w ogóle się nie słuchają...".

W Szwajcarii to nie do pomyślenia, podkreśliła aktorka, dodając, że często odwiedza ten piękny kraj. - Tam byłoby referendum - zakończyła gwiazda.

To może niech pani Tyszkiewicz wyprowadzi się do Szwajcarii? Będzie
zdrowiej, dla polskich rowerzystów, dla szwajcarskich chłopców w wieku
2,5-3 lat, "którzy w ogóle się nie słuchają...", dla niej... No dla
wszystkich!
Kretynka (i jestem skłonny powiedzieć jej to w twarz).

Data: 2009-08-23 17:49:17
Autor: Schweinchen
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

"Marek 'marcus075' Karweta"
Kretynka (i jestem skłonny powiedzieć jej to w twarz).

Wlasnie pokazales, jakim kretynem sam jestes.

Data: 2009-08-23 17:55:03
Autor: MadMan
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Dnia Sun, 23 Aug 2009 17:49:17 +0200, Schweinchen napisał(a):

Kretynka (i jestem skÂłonny powiedzieĂŚ jej to w twarz).

Wlasnie pokazales, jakim kretynem sam jestes.

Nie większym niż ten, który kodowania ustawić nie potrafi. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-23 17:58:43
Autor: Mariusz
Użytkownik "Schweinchen" <kupa@islam.de> napisał w wiadomości news:h6rodv$fdk$1news01.versatel.de...
Wlasnie pokazales, jakim kretynem sam jestes.

Co się tak unosisz? Tamtej Tyszkiewicz już nie ma... Teraz to raczej produkt stajni tvn.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-08-23 23:17:13
Autor: stefandora
Mariusz wrote:
[...]

Prawda. Wracając autokarem z wakacji miałam okazję oglądać jedną z romantycznych komedii reklamowanych przez TVN (tekst z scenariusza: "...może kiedyś poznasz faceta, któremu nie będzie przeszkadzało, że pracujesz w Tesco i jesteś z domu dziecka..."). Tyszkiewicz w tym filmie grała. No cóż, może jak mi się zbliży czas emerytury, to też trochę inaczej popatrzę na możliwości dorobku.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-23 18:04:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Schweinchen bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
"Marek 'marcus075' Karweta"
Kretynka (i jestem skłonny powiedzieć jej to w twarz).

Wlasnie pokazales, jakim kretynem sam jestes.

Wnosisz albowiem?

Data: 2009-08-23 18:12:03
Autor: Wojtas
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Kretynka (i jestem skłonny powiedzieć jej to w twarz).

No to powiedz kluseczko. Czekamy na relację.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-08-23 15:20:40
Autor: Marcin
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Tyszkiewicz

Na jej miejscu bardziej bym się obawiał, że ją od odkurzacza prąd kopnie...

M.

Data: 2009-08-23 22:29:29
Autor: Wojtek
Marcin pisze:
Tyszkiewicz

Na jej miejscu bardziej bym się obawiał, że ją od odkurzacza prąd kopnie...

Raczej od wanny... pardon, od "dżakuzi" :)

nie mogłem sobie darować ;)

Data: 2009-08-23 17:24:32
Autor: mariuszmo
[...]

Tyszkiewicz ? kurde a co to własciwie za babsztyl?
kim ona jest?
gra w jakiejś telenoweli czy coś?

Data: 2009-08-23 17:09:22
Autor: Jacek_P
mariuszmo napisal:
Tyszkiewicz ? kurde a co to własciwie za babsztyl?
kim ona jest?
gra w jakiejś telenoweli czy coś?

Szefowa Archeo w 'Seksmisji' :) i Maria Walewska w 'Marysi i Napoleonie' (ech, tam to byla lala)

A tak w ogole to racjonalnie mysli: sciezki rowerowe
to idiotyzm. Powinny byc pasy rowerowe na jezdni odgrodzone
od pasow samochodowych barierami liniowymi. Zniknalby problem
wyskakujacych znienacka rowerzystow.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-23 20:47:37
Autor: mariuszmo

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h6rt42$2i2$2srv.cyf-kr.edu.pl...
mariuszmo napisal:
[...]

ok dzięki za uświadomienie bo jakoś nie zaprzątam sobie głowy aktorami no ok, wiem kto to Pazura i np Doda :)

Data: 2009-08-23 22:05:16
Autor: Schweinchen
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl>

ok dzięki za uświadomienie bo jakoś nie zaprzątam sobie głowy aktorami no ok, wiem kto to Pazura i np Doda :)
Co jeszcze raz potwierdza zes debil!

Data: 2009-08-23 22:32:00
Autor: Wojtek
Schweinchen pisze:
"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl>
ok dzięki za uświadomienie bo jakoś nie zaprzątam sobie głowy aktorami no ok, wiem kto to Pazura i np Doda :)
Co jeszcze raz potwierdza zes debil!

Tyś zaś debil do kwadratu...

Data: 2009-08-23 22:45:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Schweinchen pisze:
[...]

Wojtek... Jak gość uparcie pokazuje, że troll to weź go zostaw. Niekarmiony
zdechnie.

Data: 2009-08-23 22:59:03
Autor: Schweinchen

Schweinchen pisze:
[...]

Cos mi sie zdaje, ze strace szacun dla preclakow. Trollem nazwac kogos, kto debila uwazajacego Czarka-spastyka i Dode-kuwiszona za osoby bardziej znane niz Beate Tyszkiewicz ma za debila....
Zenada, chlopcy, zenada...

To ogladajcie wy sobie dalej Posterunek 13 i gapcie sie z zachwytem w gola dupe Dody.

Na zdrowie.

Data: 2009-08-23 22:55:23
Autor: Schweinchen

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h6s8vu$2fp$2news.onet.pl...
Schweinchen pisze:
[...]

No paczpan, rowerzysta i wie co to kwadrat....
No to idz sobie posluchaj wielkiej artystki Dody.

Data: 2009-08-23 22:59:28
Autor: Wojtek
Schweinchen pisze:

No paczpan, rowerzysta i wie co to kwadrat....
No to idz sobie posluchaj wielkiej artystki Dody.

Z wielką chęcią wystartuję z Tobą w quizie matematycznym... Tak publicznie... zgadzasz się, majojancu jeden? :)

P.S. Dodę uwielbiam oglądać :) Zrozumiem, jeżeli Ty nie ;)

P.S.2
Sorry, nie mogłem się powstrzymać

Data: 2009-08-23 23:53:06
Autor: Schweinchen
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

"Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl>
Z wielką chęcią wystartuję z Tobą w quizie matematycznym... Tak publicznie... zgadzasz się, majojancu jeden? :)

Hehe, osz w morde, majoco? No nie, tak to mnie jeszcze nikt nie nazwal. To jakies rowerowe okreslenie?

P.S. Dodę uwielbiam oglądać :) Zrozumiem, jeżeli Ty nie ;)

Ogladac lubie, ale bez foni....

P.S.2
Sorry, nie mogłem się powstrzymać

A nie ma za co

Pozdrowka
Andy

Data: 2009-08-24 15:21:05
Autor: out
Schweinchen pisze:
[...]

Hmm, kwadrat? Takie mocowanie korby, a bo co?

Data: 2009-08-25 12:55:50
Autor: Titus Atomicus
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KO ŁAMI ROWERU
In article <h6s7dv$pdj$1@news01.versatel.de>,
 "Schweinchen" <kupa@islam.de> wrote:

"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl>

> ok dzięki za uświadomienie bo jakoś nie zaprzątam sobie głowy aktorami no > ok, wiem kto to Pazura i np Doda :)
Co jeszcze raz potwierdza zes debil!

Nie debil, tylko odbiorca tzw. niskiej kultury...

TA

Data: 2009-08-25 07:14:05
Autor: Coaster

mariuszmo napisal:
[...]

W rzeczy samej - nie rozumiesz definicji "aktora"...

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-08-25 07:35:58
Autor: Mariusz Kruk
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Coaster"
ok dzięki za uświadomienie bo jakoś nie zaprzątam sobie głowy aktorami no ok, wiem kto to Pazura i np Doda :)
W rzeczy samej - nie rozumiesz definicji "aktora"...

E, przesadzasz. Aktora można definiować różnie. Na przykład przez
posiadanie dyplomu właściwej uczelni, ale wtedy się wiele osó nie
załapie, albo przez sam fakt grywania, wtedy masz bardzo wielu aktorów,
tylko niektórych kiepskich. Taki lajf.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-08-25 08:56:13
Autor: MichałG
Mariusz Kruk pisze:
[...]

I Ty, obrońca czystości j. polskiego, też juz sie pogodziłeś z tym by pana P. nazywać aktorem?

;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-25 09:29:35
Autor: Mariusz Kruk
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "MichałG"
[...]

Akurat Cezary Pazura jest po PWSFTviT, więc łapie się pod obie
definicje.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-08-25 11:10:37
Autor: MichałG
Mariusz Kruk pisze:
[...]

jesli podwórkowy komediant to aktor - to tak!

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-25 12:34:06
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Przesadzasz. Fakt, że wytworzył sobie dość specyficzny image, ale jednak
jest zauważalnie ponad poziomem gwiazdek z telenowelek.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2009-08-25 16:10:02
Autor: Jacek_P
MichałG napisal:
jesli podwórkowy komediant to aktor - to tak!

A masz cos do jego rol w 'Krollu', 'Psach', 'Pierscionku z orlem w koronie',
'Pozegnanie z Maria', 'Tylko strach', 'Trzy kolory: Bialy', 'Tato',
'Sara', 'Szczesliwego Nowego Jorku', 'Dzien swira'?

To, ze ogladasz wylacznie seriale i filmu komediowe z jego udzialem
nie oznacza, ze on wystepuje tylko w kategorii komediowej.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-25 22:17:01
Autor: MichałG
Jacek_P pisze:
MichałG napisal:
[...]

Brawo! o to mi chodziło... ;). Znam jego filmy.Ale dopisze: tym bardziej to żałosne....

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-25 21:27:38
Autor: Jacek_P
MichałG napisal:
Brawo! o to mi chodziło... ;). Znam jego filmy.Ale dopisze: tym bardziej to żałosne....

Nie, to nie jest zalosne. To tylko swiadczy o plytkosci polskiego
rynku. Aktor nie jest w stanie wyzyc z zalosnej pensji w teatrze
lub niewielkiego honorarium za wystapienie w ambitnym filmie.
Musi gdzie indziej zarobic i w sumie lepiej, ze chalturzy w komediach
lub serialach niz idzie na zmywak.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-26 09:14:57
Autor: MichałG
Jacek_P pisze:
MichałG napisal:
[...]

pewnie że lepiej, niektórzy hodują owce inni zakładaja  'kombinaty teatralne' (Janda). Wątek zaczął sie od hrabianki Tyszkiewiczówny, której udział w tańcowaniu - nawet na siedząco - też trudno zaliczyć do aktorstwa wysokich lotów...  ;)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-08-26 11:52:41
Autor: Coaster
MichałG wrote:
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Ja 'pilem' do 'osobnicy' D. ;-

Data: 2009-08-24 00:39:46
Autor: schliesky
Jacek_P wrote:
A tak w ogole to racjonalnie mysli: sciezki rowerowe
to idiotyzm. Powinny byc pasy rowerowe na jezdni odgrodzone
od pasow samochodowych barierami liniowymi.

O, dokładnie! Precz z czerwonymi chodnikami!

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-08-23 17:48:38
Autor: Schweinchen

"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h6rn5k$d74$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

No, dla takich debili jak ty!

Data: 2009-08-23 20:40:45
Autor: mariuszmo
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Tyszkiewicz ? kurde a co to własciwie za babsztyl?
kim ona jest?
gra w jakiejś telenoweli czy coś?

No, dla takich debili jak ty!

Jak wypowiadasz sie publicznie przynajmniej sprawiaj pozory normalnego zachowania.
O babie pierwszy raz słysze, nie jest napisane , że np. Tyszkiewicz ekspert ds ruchu drogowego itp a jej wypowiedź to bełkot paranoika bo kiedyś coś tam ją chciało przejechać, bo w Szwajcarii coś tam, dlatego pytałem kto to właściwie jest  i tu nie rozumiem o co Ci chodzilo z tym "dla takich debili jak ty!"
Jak ktoś paraduje w kasku na antenie i nie potrafi sprecyzowac czego chce to chyba do końca zdrowy nie jest lub za wszelką cene chce zaistnieć.

Data: 2009-08-23 22:04:51
Autor: Schweinchen

"mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h6s32i$eld$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No wlasnie mowie, zes debil!

Data: 2009-08-24 04:16:39
Autor: Henio
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROW ERU
nosz... ale czemu chłopcy nie wbiegają pod auta na ulice ?? bo w tym
kraju ludzie sa przyzwyczajeni zeby rowerzyste miec gdzies !! wrr

Data: 2009-08-24 13:37:55
Autor: MichałG
Henio pisze:
nosz... ale czemu chłopcy nie wbiegają pod auta na ulice ?? bo w tym
kraju ludzie sa przyzwyczajeni zeby rowerzyste miec gdzies !! wrr

gdyby od wczesnego przedszkola tłuczono do łbów 3 razy dziennie, że pieszy i rowerzysta jest ważniejszy na drodze od samochodu, to juz za 25 lat zmieni sie mentalnosć i przyzwyczajenia... I to jest jedyny skuteczny sposób.... ;)

Pozdrawuiam
Michał

Data: 2009-08-24 21:22:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mnie "wtłaczano".
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-24 06:28:20
Autor: Mateusz
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROW ERU
Panowie... ale czy takie pokazówki są w ogóle warte jakiejkolwiek
dyskusji ?
Nie warto tracić czasu. Wszyscy mamy świadomość tego, że poprostu
żyjemy w chorym kraju.

Data: 2009-08-24 11:21:51
Autor: tryhtryt
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROW ERU
Tyszkiewicz

Zinteresowanym osobą p.Tyszkiewicz polecam kilp Kazika - Artyści.
{1:31}.

http://www.youtube.com/watch?v=rU483lRH3OY

Pozdrawiam

Data: 2009-08-24 11:31:44
Autor: MichałG
mariuszmo pisze:

[...]

ale zamiast pisać 3 kolejne, bzdurne posty wystarczy wpisać nazwisko do np. wikipedii. Coś tam wypluje. Chociaz wstyd, trochę elementarnych wiadomości wynosi sie ze szkoły i domu...

M.

Data: 2009-08-24 01:29:28
Autor: Michał Kurowski
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Tyszkiewicz ? kurde a co to własciwie za babsztyl?
kim ona jest?
gra w jakiejś telenoweli czy coś?

Bez jaj.
Jest po prostu osobą w wieku takim jakim jest.

Całe jej pokolenie ma problem z rowerem jako czymś
występującum w mieście.

I tak jej zachowanie jest kilka klas ponad to co
prezezentują jej rówieśnicy z wąsami za kierownicą
taksówek ;-)

--
Michał

Data: 2009-08-23 18:10:54
Autor: Rem
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Remek wymodził:

A dziś w TVN24 pokazali:
http://www.tvn24.pl/-1,1616006,0,1,dlaczego-tyszkiewicz-- ma-kask-na-glowie,wiadomosc.html

Dlaczego Tyszkiewicz ma kask na głowie?
AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Ta z pozoru debila wypowiedź ma w sobie element racjolaności.
1. obowiązkowe kaski dla pieszych - super pomysł
2. ścieżki rowerowe są przereklamowane - gdyby ich nie było i ludzie i
rowerzyści by bardziej uważali.

Data: 2009-08-23 18:20:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Rem bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
1. obowiązkowe kaski dla pieszych - super pomysł

I kamizelki odblaskowe! Obowiązkowo! Mało to batmanów na ulicach?!
Do tego obowiązkowe dzwonki, czołówki!

Data: 2009-08-23 18:57:45
Autor: lenicz
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> Do tego obowiązkowe dzwonki, czołówki!

i U-locki dla tych biednych tratowanych dzieci. Przyczepi się to do parkowego drzewa i będzie bezpieczne!!!
Od BT jestem młodszy o 26 lat ale jeśli za kilkanaście lat mam mieć takie pomysły to lepiej niech mnie jakiś tirowiec rozjedzie

Data: 2009-08-23 19:28:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
lenicz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"> Do tego obowiązkowe dzwonki, czołówki!

i U-locki dla tych biednych tratowanych dzieci. Przyczepi się to do parkowego drzewa i będzie bezpieczne!!!

Nie, nie, nie. Dzieci na smycz (tłumaczenie na slang rowerowy: na linkę) i
wyprowadzać do parku dopiero.

Data: 2009-08-23 19:46:03
Autor: lenicz
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" > Nie, nie, nie. Dzieci na smycz (tłumaczenie na slang rowerowy: na linkę) i
wyprowadzać do parku dopiero.

No tak, znów się zacznie dyskusja o przecinaniu linek i o wyższości u-locków:-)

Data: 2009-08-23 21:35:03
Autor: Silinde Ringëril
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Na odcinku propagandy wszystko w najlepszym porządku! WSI24 rządzi!

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Dlaczego Krzyżacy przegrali pod Grunwaldem? Bo mieli

Data: 2009-08-24 02:38:36
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To głupia baba jest.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-24 10:10:16
Autor: Schweinchen

"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> schrieb im Newsbeitrag news:h6sm8e$cu6$1news.interia.pl...

[...]

Nastepny "ynteligentny inaczej" sie odezwal.

Data: 2009-08-24 10:38:15
Autor: MadMan
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU
Dnia Mon, 24 Aug 2009 10:10:16 +0200, Schweinchen napisał(a):

A dziÂś w TVN24 pokazali:
http://www.tvn24.pl/-1,1616006,0,1,dlaczego-tyszkiewicz-- ma-kask-na-glowie,wiadomosc.html Dlaczego Tyszkiewicz ma kask na gÂłowie?
AKTORKA BOI SIÊ ¦MIERCI POD KO£AMI ROWERU

To gÂłupia baba jest.

Nastepny "ynteligentny inaczej" sie odezwal.

A ty dalej nie potrafisz używać programu do newsów. Psucie cytatów to wyraz braku szacunku dla grupy. --

Data: 2009-08-24 21:19:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Tak?
Ona jest zwolenniczką poligamii.

Gdybyś poczytał(a) wywiady z tą babą...
BTW fajny nick, wszystko mówi.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-25 23:34:14
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

a co masz przeciwko poligamii?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-26 19:18:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale ona chce być jedną z tych kilku.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-26 22:14:37
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

i to jest twoj problem?

Data: 2009-08-26 22:24:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Mój?!
Z kim się dziś myśleniem zamieniłeś?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-26 22:23:02
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

przeczytaj jeszcze raz z gory na dol
bo wciaz masz problemy

Data: 2009-08-26 22:32:13
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Napisz mi dużymi literami, dlaczego mam mieć z tym problem!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-26 23:33:29
Autor: click
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

a to musisz zapytac sojego terapeute

Data: 2009-08-26 22:35:12
Autor: stefandora
[OT] Re: TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI P OD KOŁAMI ROWERU
click wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

A propos B. Tyszkiewicz, dla wszystkich zainteresowanych jej innymi osiągnięciami niż TVN Success Story zaproszenie na TVP Kultura *teraz*.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-24 06:46:03
Autor: Szprota aka Stefandora
TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROW ERU
On 23 Sie, 14:32, "M_X" <rdutk...@poczta.onet.lp> wrote:
A dziś w TVN24 pokazali:http://www.tvn24.pl/-1,1616006,0,1,dlaczego-tyszkiewicz-- ma-kask-na-g...

A wieczorem pokazali to w Szkle Kontaktowym. Prowadził Miecugow i ten
drugi. Ten drugi napomknął, że też miał spotkanie prawie trzeciego
stopnia z rowerzystą podczas gdy uprawiał z kolegą jogging. Miecugow
tak sprytnie i szybko zadawał pytania, że ten drugi aż się uśmiechnął
gdy się połapał, że to jednak on i kolega zawinili biegnąc "pod prąd"
prawą stroną wspólnej chodnikościeżki, czyli wbrew obowiązującemu w
naszym kraju kierunku ruchu.

Potem Miecugow jeszcze dodał, że on również czasem bywa rowerzystą,
ale po pasach nie jeździ. I chyba wspomniał coś o rowerzystach
pędzących 30km/h gdzieś po alejkach parkowych, na których ich nie
powinno w ogóle być.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-24 16:27:27
Autor: rafal
M_X pisze:

Tyszkiewicz kontra ścieżki rowerowe (TVN24)

Nie czytałem całego bełkotu... szła po ścieżce rowerowej? Idiotka.

Data: 2009-08-25 12:01:30
Autor: Rowerex
On 23 Sie, 13:32, "M_X" <rdutk...@poczta.onet.lp> wrote:

[...]

No i ma rację. Ciągi rowerowo-piesze i ścieżki rowerowe umiejscowione
tuż przy chodnikach się u nas nie przyjęły - piesi łażą gdzie
popadnie, rowerzyści jeżdżą gdzie popadnie - i wszystkim to
przeszkadza!

Odnoszę wrażenie, że ci sami którzy krytykują jej wypowiedź
jednocześnie rzuciliby się z pięściami na pieszego łażącego po
ścieżce, a rodziców dzieciaka które wpadłoby pod koła obrzuciliby
wiązanką godną skeczu "Psy III".

Pozdr-
-Rowerex

TVN24 -AKTORKA BOI SIĘ ŚMIERCI POD KOŁAMI ROWERU