TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

Data: 2009-04-08 22:21:07
Autor: ColgatesBilly
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)
Bedzie powtorka w nocy...

Kol

Data: 2009-04-08 22:32:05
Autor: Adam
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:GO6Dl.5477$xx4.3630uutiset.elisa.fi...
Bedzie powtorka w nocy...

Jestem pełen podziwu dla Bosaka - Kuc wypadł przy nim jak zapluty karzeł, zionący nienawiścią i wykazujący absolutny brak tolerancji dla ludzi młodych. Co za koszmarny starzec!
AC

Data: 2009-04-08 22:35:06
Autor: konserwator

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:grj25f$9tn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

z jednej strony wybitny rez. a z drugiej wybitny polityczny idiota.
W kazdym razie czlowiek wybitny....

rym

Data: 2009-04-08 22:39:07
Autor: awe

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:grj2ao$a49$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
sluchaj ta jego wybitnosc to jest bardzo niebezpieczna. Co jak co, wole lotra Niesiolowskiego niz idiote Kutza....nie wiem ktory z nich jest bardziej obrzydliwy. Oboje sa tragedia narodowa...
awe

Data: 2009-04-08 22:44:01
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grj1u6$p9b$1news.onet.pl...

[...]

to juz inna sprawa.
Obaj, to postaci tragiczne - jeden kapus drugi zdrajca...
ale oba "dobrze chca"...
i oba pod skrzydlamy Pizdzielcow Obywatelskych...
taki juz los kurwow moralnych....

rym

Data: 2009-04-08 23:58:48
Autor: ColgatesBilly

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message news:grj2ao$a49$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wybitny rezyser?
A ile filmow widziales...lub masz?

P-Kol

Data: 2009-04-09 00:26:42
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Z tym parchem niewiadomego pochodzenia to roznie bywa. Mozna generalizowac a i dla ludzi z branzy filmowej nie jest tajemnica ze wiekszosc tych tzw rezyserow w PRL musiala w jakis sposob sie wyslugiwac partii. To ze Kutzem jest cos nie tak - swiadczy jego przynaleznosc w PO. Mam mieszane uczucia bo nie wiem czy on tak intencjonalnie czy tez cos ma z glowa. Wydaje sie byc raczej czlowiekiem dobrym, ale tez jest zawistny i msciwy i to w sposob taki bardzo prymitywny. Nie znam dobrze jego filmow, pare ogladalem i zle mi sie kojarza bo byly o Slasku a Slask jest po prostu brudny i proletariacki. Podobnie nie lubilem Lodzi, choc w sumie uwazam ze Lodz to miasto z charakterem a i mieszka w nim o zgrozo moja corka.
Jednakze Kutz to maly pikus. Mnie martwi Hoffman z tym swoim Panem Wolodyjowskim czy co to on tam nakrecil ostatnio. Zwlaszcza zaklamany jest przebieg udzialu Husarii. Tam bylo jej tylko 150 koni a odnosi sie wrazenie ze Bog wie jak silne byly to jednostki. Zwlaszcza ze czesc Kozakow przeszla do Chmielnickiego w bardoz krytycznym momencie. Poza tym caly kontekst polityczny byl bardzo zlozony. Natomiast my Polacy mamy falszywe wyobrazenie o naszej historii bo gdybysmy ja naprawde poznali - moglibysmy byc za madrzi i wyczuleni, a to mogloby pobudzic nasza chec do budowy panstwa narodowego. Panstwo narodowe - nie musze mowic co to oznacza. To cos co sprawia ze przecietny WIADOMO KTO dostaje skraczki. Oczywscie nie jest to jedyny mechanizm sprzyjajacy takiemu stanowi. Drugim problemem jest fakt bezdyskusyjny ze napuszcza sie Polaka jednego przeciw drugiem. Komuniste/socjaliste  - przeciwstawia prawicy/katolikom, mlodych przeciwko starym, wyksztalconych przeciwko proletariatowi, a problem jest zupelnie inny. Ich ma byc u gory, a nasze na dole. Wasze ulice nasze kamienice. Sprowadza sie wszystko do smierc frajerom...
awe

Data: 2009-04-09 10:12:48
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:grj88o$coo$1news.onet.pl...

[...]

Moze idzie na Oskara?
Powoli spelnia wszystkie kryteria...

Jakby jeszcze jakies dzielo o... pedalach i zydowkich bohaterach 2WS
( aby tylko nie pomylil z tymi... niewlasciwymi)

Data: 2009-04-09 00:02:15
Autor: ColgatesBilly

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:grj25f$9tn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przydalaby sie partia, ktora skladalaby sie wylacznie z takich,
i gadala tak odwanie, jasno i prosto jak on.

Acz zabraklo stwierdzenia, ze i tak cale media sa w reku jednej bandy
i ze to bezczelnosc zadac kompletnej uniformizacji pod dyktat
mniejszosci

Data: 2009-04-09 10:08:46
Autor: Vic
Adam wrote:
Jestem pełen podziwu dla Bosaka

Zrob mu loda w ramach tego nieograniczonego podziwu

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 11:54:46
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:grkavu$304$2mx1.internetia.pl...
Adam wrote:
Jestem pełen podziwu dla Bosaka

Zrob mu loda w ramach tego nieograniczonego podziwu

-- Vic

To twoje pierwsze skojarzenie?

No to sie wszystko wyjasnia, zwl. to co masz w glowie

Data: 2009-04-09 11:05:36
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
No to sie wszystko wyjasnia, zwl. to co masz w glowie

Smiesza mnie po prostu wypowiedzi takich "unizonych wielbicieli i wyznawcow najwiekszego autorytetu". Brakuje tylko powiesic sobie portrecik na scianie i przepasac bialo-czerwona flaga. A i jakas swieczuszka tez by sie przydala.

Dlatego niesamowicie bawia mnie takie czolobitne deklaracje, niezaleznie od obiektu kultu.

A ty, Kolgejts, na drzewo! Nie bede z toba gadal, jesli jeszcze raz obrzucisz mnie wyzwiskami. Ja nikogo z interlokutorow nie wyzywam i nie mam zamiaru.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 13:07:58
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:grkeag$tgp$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
[...]

Jestes mala kreaturka i zadufany polglowek

Data: 2009-04-09 12:48:44
Autor: Vic
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)
ColgatesBilly wrote:

To na razie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 14:46:19
Autor: ColgatesBilly
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:grkkbs$chr$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:

To na razie.

PaPA

Data: 2009-04-09 13:57:48
Autor: Alex
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

Uzytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisal w wiadomosci news:4OjDl.5669$xx4.5286uutiset.elisa.fi...

ColgatesBilly wrote:
[...]

Bialo-czerwona tez przeszkadza.

Alex

Data: 2009-04-09 14:06:35
Autor: Vic
Alex wrote:
Bialo-czerwona tez przeszkadza.

Taaa, i swieczuszka

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-09 15:01:48
Autor: ColgatesBilly

ColgatesBilly wrote:
[...]

Bo wystarcza ... BIALA.
Bialo-czerwoni... kojarza mi sie z kibolami i ich...polskoscia.

Aby chociaz... bialo... niebiescy  ;)

Kol

Data: 2009-04-09 12:01:30
Autor: awe

Uzytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisal w wiadomosci news:sJiDl.5645$xx4.66uutiset.elisa.fi...
Adam wrote:
Jestem pełen podziwu dla Bosaka
Zrob mu loda w ramach tego nieograniczonego podziwu
-- Vic
To twoje pierwsze skojarzenie?
No to sie wszystko wyjasnia, zwl. to co masz w glowie

Alternatywnie mozesz mu dupe wylizac po sraniu.

--
Steve jezu ale ty jestes zle wychowany. widentnie obnizasz i tak niski poziom tej grupy, co bedzie nastepne? konsumpcja ...
awe

Data: 2009-04-09 08:28:10
Autor: CYC
[...]

Jesli wdlg Ciebie Bosak osmieszyl Kutza to znaczy , ze masz specyficzne poczucie humoru ....takie bardziej faszystowskie .

cyc

Data: 2009-04-09 08:41:24
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grk4jj$5f9$1news.onet.pl...

[...]

Masz troche racji Cyc, Bosak nie osmieszyl Kutza i nie bylby tego w stanie tak dobrze zrobic jak Kutz sam z siebie osmiesza siebie. Prawda?
awe

Data: 2009-04-09 08:58:50
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grk58n$78t$1news.onet.pl...

[...]

Nieporadnosc araczej pograniczona sprawnosc intelektualna Kutza jest widoczna . Nalezy pamietac jednak , ze ma juz ponad 80 lat !!  .
Nie mniej jesli sluchac go uwaznie to ma jeszcze wiele do powiedzenia a juz w sprawie oceny bosakopodobnych , faszystowskich szalencow napewno sie nie myli !.
Ci , ktorzy przyczynili sie do obsadzenia kluczowych stanowisk w TV ludzmi preferujacych faszyzm , powinni byc pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej !.

cyc

Data: 2009-04-09 10:19:58
Autor: ColgatesBilly

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:grk6d3$ap5$1news.onet.pl...

[...]

Ty tak na serio, czy jestes idiota i stalinista wiekszym od niego?

PS przy okazji: tö chyba jakis faszyzm z LUDZKA, nader sympatyczna twarza
tak kontrastujacy z zacietymi mordami POwcow

Data: 2009-04-09 11:45:46
Autor: jadrys
ColgatesBilly pisze:

[...]

PS przy okazji: tĂś chyba jakis faszyzm z LUDZKA, nader sympatyczna twarza
tak kontrastujacy z zacietymi mordami POwcow

Nie patrz na wygląd zewnętrzny Billy.. A swoją drogą taki Bosak to może co najwyżej buty czyścić Kutzowi .. Też znaleźli oponenta dla Kutza.. :-(

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-09 12:05:38
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grkg4b$v8m$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

-- -- -- -- --
ja mysle ze cyc zwrocil uwage na bardzo wazny problem. otoz kutz jest juz starym 80 letnim czlowiekiem ktory nie lapie rzeczywistosci tak jak trzeba. zawsze uwazalem ze to dobry czlowiek, ale jednak to smutne ze nie zdaje sobie sprawy ze dziala w zlej sprawie. Trudno tak zostal uksztaltowany, brak refleksji i zastanowienia. Mysle ze jedyna rzecza ktora by go otrzezwila bylaby po prostu elementarna bieda proletariatu na ktorego barkach zylo i zyje mu sie calkiem przyzwoicie.
Poniewaz rowniez uwazam, a i czuje to calkiem wyraznie - jest czlowiek niespelna juz rozumu i wykorzystywanie biednego starca jako zderzaka w politycznych rozgrywkach jest nieetyczne. PO i pejsaci nie sa w stanie sie racjonalnie obronic stad trzeba juz pchac na ekran idiote. Czym bardziej irracjonalne argumenty tym lepiej - prosty lud nie nadarzy za absurdem...
awe

Data: 2009-04-09 13:12:16
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grkg4b$v8m$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

????
'To byla dyskusja na .. argumenty i epitety.
Jedna...
Odnoszac sie do niej, mlodziak osmieszyl chamskiego prymitywa.

Cisnie sie duzo wiecej uzasadnionych wyzwisk pod adresem
tej malej kanalii.
Skoro dzis taki jest, nie mam powodu by wierzyc,
ze byl kim innym przez cale zycie.

A co do czyszczenia butow...

Bosak ma inna prace, i na pewno nie jest zainteresowany
tak jak i Kuc, pewnie , nie zechce czyscic butow
kilkuset lepszym rezyserom, MALARZOM, piosenkarzom czy pisarzom

To ze ktos jest rezyserem z PRLu, nie daje mu zadnej roznicy
wobec dobrego krawca, nauczyciela czy pilkarza

Ko

Data: 2009-04-09 12:52:13
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

Billy, w ogĂłle porĂłwnywanie Bosaka  do Kutza jest nie na miejscu.. Przyjmij do wiadomości Ĺźe Bosak w porĂłwnaniu z Kutzem jest nikim.. Ja chociaĹź interesuje się polityką  to o Bosaku usłyszałem parę dni temu..

Data: 2009-04-09 14:53:02
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grkk0s$71o$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

aLEZ JA ICH NIE POROWNUJE... i jest bezsensem lewackim
odnosic dorobek rezyserski jednego PRLowskiego starca, do
blyskotliweggo 20-latka, ktory byl juz poslem i liderem partyjki
( ciekawe, co osiagnal w wieku 20 lat kuc ?)

Odnosic.. w kontekscie KONKRETNERJ wymiany zdan,'
w ktorej KUC (prawdziwe nazwisko.. zmienione na potrzeby niemczyzny'
i twoich ulubionych SSmanow- ludzi honoru) poniosl:
1.sromotna porazke
2.zachowywal sie jak SZUJA, czyli...potwierdzal tym samym prawdzowisc
zarzucanych mu czestych wypowiedzi typu:
a) Polska to folwarczna dziwka
b) Cala polska literatura i kultura 18-19 wieku, nadaje sie tylko do sracza
( kojarzysz Mickiewicza, Norwida, Krasinskiego, Staszicow etc?)

PS troche to przypomina wypowiedzi Tuska z wiersza..
POLSKOSC TO NIENORMALNOSC, balast ktory niestety
Tusk musi nosic od dziecka..

To twoj swiatek, zalosny, psychiczny...
I czas, by prawdziwi faszysci was wreszcie wytlukli jak wszy
ktorymi jestescie

Kol

Data: 2009-04-09 14:14:23
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

No to teraz przekonałeś mnie - Wykazał się nie lada  błyskotliwością,  pokonał 80-cio latka.. Zaiste z takimi orłami prawica wygra wybory w cuglach..

Data: 2009-04-09 14:29:44
Autor: awe
[...]

Lubie Bosaka. Slyszalem o nim od dawna. Fantastyczny elokwentny czlowiek z zasadami. Polska potrzebuje takiej mlodziezy. Nie ma sensu porownywac do niego Kutza. Kutz zachowuje sie jak skretynialy i zalosny palant ktorego zmuszeni jestesmy ogladac tylko dlatego ze jest to czlowiek chory z nienawisci do wszystkiego co polskie, a nie slaskie. Wstyd ze ktos taki zasiada w parlamencie i mozna wspolczuc tylko Bosakowi ze musial w TVN24 siedziec obok kogos tak strasznie obrzydliwego.
awe

Data: 2009-04-09 14:46:12
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

Nie znam go, ale skoro tak mówisz to coś w tym musi być.. Pożyjemy zobaczymy.. Nie może być nic gorszego niż wydawanie wyroków z góry..

Data: 2009-04-09 16:25:55
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:grkpof$duc$1news.onet.pl...

[...]

Fakt: stawia sie go zawsze w rzedzie z najwiekszymi kreaturami.

A to szef pedalow, a to jakis pomyleniec mniejszosciowy z NIGDY WIECEJ
albo jakies stare torby z UW i GW, jak powypadkowa Sledziona-Karasinska
czy inna Sroda lub Szczuka...

Jesli wiec on uwaza ze dobra Polski trza pogonic z TVP  PiSdziecow,
musi miec  100% racji

P-Kol

Data: 2009-04-10 13:10:35
Autor: CYC
[...]

Cos jak Hitler  bo ani elokwencji , ani zasad odmowic mu nie mozna !!.

Polska potrzebuje takiej mlodziezy.

Gdyby jeszcze poza wspomniana elekwencja i specyficznymi zasaadamiw parze szedl rozum !.

awe

cyc

Data: 2009-04-10 14:35:43
Autor: ColgatesBilly

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:grn9ha$jro$1news.onet.pl...

[...]

Wasz rozum, by w kolko beblac rozne sprzecznosci i w kolko
macieju na rydzyka?

Na to rozumu nie trza,....

Data: 2009-04-10 18:44:04
Autor: CYC

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:kaGDl.6192$xx4.374uutiset.elisa.fi...

[...]

Colegagejts przestancie  w koncu cpac , jarac , czy co tam jeszcze robicie bo sluchac hacko jak mowicie , czy pisac zaczynacie .
Same belkoty !.
Juz lepiej chlejcie z umiarem , przynajmniej co drugi dzien bedziecie tutaj smiecic bo kac wam uniemozliwi na drugi dzien na podobna powyzszej produkcje .
Oj Billy , Billy . Na psy schodzisz z faszystami sie macasz tak jakby za darmo dzialki dawali !.

cyc

Data: 2009-04-10 20:18:52
Autor: ColgatesBilly

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:grnt2k$7n4$1news.onet.pl...

[...]

Czy musisz stale na grupie powtarzac to samo
co mowisz co drugi dzien, jak sie dodzwaniasz CUDOWNIE
do... Superstacji?

P-Kol

Data: 2009-04-10 21:32:15
Autor: CYC

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:1cLDl.6375$xx4.4626uutiset.elisa.fi...

[...]

Naprawde na psych schodzisz !!
Bywales znacznie bardziej "tworczy " w swoich wypowiedziach a porownania i metafory ialy "charakter " . Teraz jakbys zastygl w odwodnionym gownie i pozbawiono Cie polotu !!.
Co sie z Toba dzieje ? .
Zdania nieskladne ,.... skladnia byle jaka , ortografia ....? , ocene tej pozostawiam sb - kowi heskowi - specjaliscie od " o" z kreska , no i ta iscie belzebubia zlosliwosc pomieszana z nienawiscia !!.
Billy !!........... daj sobie sianka !!! . To  jak wiadomo w przeciwienstwie do czerwonego miesa dziala kojaco nie tylko na na nerwy ale i na agresje !.
Moze przestaniesz byc faszysta ?............tak mi sie marzy !!.

cyc

Data: 2009-04-11 11:37:48
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grn9ha$jro$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
no cycu ja wiem ze wy macie wymagania i wam byle kto nie zaimponuje, ale chcialem tylko zwrocic uwage ze tak inteligentnego i elokwentnego mlodego czlowieka to nie ma ani w PO i SLD. No moze mlody Kwasniewski to moglby Bosakowi dorownac, ale i to waptliwe zwlaszcza ze Boska nie wspiera SB, ani rodzino (czytaj pejsate )-towarzyskie znajomosci tatusia Aleksego. Tym bardziej trzeba doecnic sile przebicia wybitnego polityka jakim niewatpliwie jest Bosak...
awe

Data: 2009-04-11 18:06:31
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grpoeu$v0$1news.onet.pl...

[...]

eeeeetam , faszysta a nie polityk ! ........... wy takich lubicie ?

awe

cyc

Data: 2009-04-09 16:22:11
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <CHE@op.pl> wrote in message news:grkor1$lec$1news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

Kol

No to teraz przekonałeś mnie - Wykazał się nie lada  błyskotliwością,  pokonał 80-cio latka.. Zaiste z takimi orłami prawica wygra wybory w cuglach..
'¨
Taaak...
Jak takich wpuszcza raz na miesiac do studia na 15 minut,
zas codziennie bywaja tacy, ktorych znasz z lustra
dla ktorych  to BOSAK, a nie... SS-man sa faszystami ;)

Kol

Data: 2009-04-09 17:17:47
Autor: ColgatesBilly

ColgatesBilly pisze:
[...]
Billy, w ogóle porównywanie Bosaka  do Kutza jest nie na miejscu.. Przyjmij do wiadomości że Bosak w porównaniu z Kutzem jest nikim.. Ja chociaż interesuje się polityką  to o Bosaku usłyszałem parę dni temu..

Bosak to gnojek, ktory na zasadzie kolesiostwa znalazł się tam gdzie nie powinien i gdzie tu porownanie z Kutzem.

-- stevep

Ograniczmy sie do porownania IQ

Na ten przyklad kuc zachwyca sie inteligencja i nowatorstwem Palimkota

Data: 2009-04-10 13:07:17
Autor: CYC

ColgatesBilly pisze:

[...]

-- Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

Billy tak juz ma !!. ladne to dobre . Moze pedal !! w koncu wsrod faszystow tego typu preferencje to niemal norma !.

cyc

Data: 2009-04-09 11:35:43
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:grk6d3$ap5$1news.onet.pl...

[...]

jaki faszyzm. Polakom jest on z natury obcy. Nie mozna przeciez winic ze patrioci Polscy chca odzyskac wladztwo nad mediami w przypadku gdy te media nie naleza do Polakow i sa do tego antypolskie czyli antynarodowe. Taka nagonka na TVP jest bardzo korzystna dla Polsatu i TVN, bo TVP nie majac kasy z abonamentu bedzie zmuszone podniesc stawki za reklamy i o to chodzi. Najlepiej pozbyc sie konkurenta i kazdy powod sie znajdzie.
awe

Data: 2009-04-09 13:13:25
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:grkfid$atr$1news.onet.pl...

[...]

Jakzez Ty sie PiSowsko i r-katolsko TLUMACZYSZ, grajac gre
na wyznaczonym przez nich polu.

Takim sie pluje w pysk, po naszemu, faszystowsku

Kol

Data: 2009-04-09 14:12:27
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:aTjDl.5671$xx4.2171uutiset.elisa.fi...

[...]

-- -- -- -- -- -
a to lewakow i zydow tam przyjmuja?
awe

Data: 2009-04-09 16:27:31
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:grkoo7$ap9$1news.onet.pl...

[...]

Na ogol to zydzi i lewacy WSZEDZIÉ przyjmuja...
Wszystkich... do wszystkiego.
Im wiecej tym lepiej

Kol

Data: 2009-04-09 18:58:36
Autor: konserwator
[...]

ty Cyc masz jak zwykle problem z ocena calosci. Bosak jest nikim a  Kutz jednak kims jest wiec gdy Bosak sie nawet osmiesza to sie nic nie dzieje ale jesli Kutz (permamentnie) sie osmiesza to wystawia swiadectwo ogolowi Polakow (chociaz to zadem Polak - na szczescie!).

rym

Data: 2009-04-09 21:20:51
Autor: ColgatesBilly
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message news:grl9j8$60l$1atlantis.news.neostrada.pl...

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

A niby dlaczego Bosak mialby byc nikim?

Nie znajduje zadnego argumentu.
Natomiast na to,. ze jest kims, znajduje pare dziesiat.

Bynajmniej tez, jest wiecej wart, od czlowki PiSu razem wzietych

Kol

Data: 2009-04-09 10:14:14
Autor: ColgatesBilly

"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:grk4jj$5f9$1news.onet.pl...

[...]

ultra-skrajnie-hiper-super faszystowskie.
Takie anty-bolszewickie.
Taaak.
Pomogles mi sie samo-okreslic wreszcie.

Data: 2009-04-09 17:38:00
Autor: awe
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:grkq8o$rkt$1inews.gazeta.pl...

Szczaw Bosak, może oprócz siebie ośmieszyc co najwyżej.... Giertycha, he, he, he!

P.
-- -- -- -- -
he hehe
awe

Data: 2009-04-09 22:32:49
Autor: rAzor
TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)
Użytkownik ColgatesBilly napisał:
Bedzie powtorka w nocy...

Kol

Palce lizać. Zjechał tego starego, lewackiego kurwiego syna jak psa.
Już wam pisałem, że rośnie nam nowy talent na miarę Romana.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-10 00:45:47
Autor: ColgatesBilly

"rAzor" <"dam.lewakowi.po.tej.kwadratowej.mongolskiej.mordzie"@za.free.ehehe> wrote in message news:grll4a$k0a$1news.interia.pl...
[...]

Wypluj te slowa  ;)

Kol

Data: 2009-04-10 08:55:06
Autor: ColgatesBilly

"antyanatinae" <adres@email.pl> wrote in message news:grkq8o$rkt$1inews.gazeta.pl...

Szczaw Bosak, może oprócz siebie ośmieszyc co najwyżej.... Giertycha, he, he, he!

To juz ma za soba...

Kol

TVN24 Bosak osmiesza zaplutego KUCA (wzywajacego do zabicia szechnika)