TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?

Data: 2009-03-16 08:06:19
Autor: BaX
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Witam.

Czy mi się wydaje czy znowu jest tak jak ma być i pasek na dole jest na całą szerokość ekranu? Czyżby posłuchali głosów "mniejszości" z 16:9? :))))

Pozdro.

Data: 2009-03-16 08:45:11
Autor: zzz
BaX pisze:
[...]

Poinformuj bo nie oglądam :-)
Czy pasek jest na całą szerokość ekranu a istotne elementy teksty, logo mieści się na powierzchni 4/3 czy może na granicy obu tych formatów jest przerwa żeby na starych telewizorach jakoś normalnie wyglądało???

zch

Data: 2009-03-16 09:42:59
Autor: BaX
[...]

Pasek jest od krawędzi prawej do lewej z tym, że w rogu po lewej zegar nie jest całkiem przy krawędzi bo w rogu jest prostokąt z info "gość poranka ...."
Nie ma żadnych marginesów po bokach, scroll leci od prawej krawędzi.
Na starych telewizorach wygląda wszystko normalnie, wystarczy tylko ustawić odpowiednio format.

Data: 2009-03-16 10:12:54
Autor: BaX
[...]

No jednak "prawda wyszła na jaw". To z paskiem to jednak taka ściema co by się jednym i drugim podobało. Tej kostki po lewej ci z 4:3 nie widzą /maja zegarek przy ramce/ po prawej też po prostu nie widza kawałek ale jak na górze w rogach coś wstawiają to "równają w ramkach do środka" tak żeby napisy po bokach nie wychodziły po za obszaar 4:3.

ŻENUJĄCE ZABIEGI i ROBIENIE Z LUDZI GŁUPA.

Data: 2009-03-16 11:06:33
Autor: pawell32
BaX pisze:
[...]

no cóż nie pogodzisz jednych i drugich.
dogodzisz jednym, a drugim nie pasuje :-)

pawell

Data: 2009-03-17 20:30:19
Autor: Marek Dyjor
BaX wrote:
[...]

ale ludzie mają straszne problemy...

co to jest ten TVN :)

Data: 2009-03-17 20:37:21
Autor: BaX
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
ale ludzie mają straszne problemy...

co to jest ten TVN :)

TVN nie wiem, mowa jest o tvn24

Data: 2009-03-16 08:59:33
Autor: pawell32
BaX pisze:
[...]

od kiedy?
dziś nie ogladałem

pawell

Data: 2009-03-16 14:31:57
Autor: Arek
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Czy mi się wydaje czy znowu jest tak jak ma być i pasek na dole jest na całą
szerokość ekranu? Czyżby posłuchali głosów "mniejszości" z 16:9? :))))

i tak powinni robić inni ,idziemy z czasem postępu czy stoimy ?
to samo bylo z pasmami radii FM (powymieniali wszyscy radioodbiorniki i po sprawie )
TVN niech zrobi wszystkie swoje kanały z tym ze to co nadają ma być w 16:9 nawet z bzdurną reklamą która leci od roku lub więcej

Arek.

Data: 2009-03-16 17:44:12
Autor: *piotr'ek*
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
TVN niech zrobi wszystkie swoje kanały z tym ze to co nadają ma być w 16:9

Tylko 27% klientów eNki ma TV 16:9. TV to nie radio za 30 zł

nawet z bzdurną reklamą która leci od roku lub więcej

Reklamy powinny być emitowane w formacie 0,0016:0,0009.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-17 13:23:56
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 16 Mar 2009 17:44:12 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
TVN niech zrobi wszystkie swoje kanały z tym ze to co nadają ma być w 16:9
Tylko 27% klientów eNki ma TV 16:9. TV to nie radio za 30 zł

O, skąd te statystyki? Dziwnie duży odsetek prehistorycznych telewizorów,
biorąc pod uwagę że od jakichś 2 lat praktycznie nie da się kupić tv 4:3...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-17 14:57:30
Autor: pawell32
Jacek Osiecki pisze:
[...]

nie prawda, da sie.
Były w biedronce  ;-) całkiem niedawno

pawell

Data: 2009-03-17 14:00:13
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 17 Mar 2009 14:57:30 +0100, pawell32 napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Mówię o telewizorach, nie o wyświetlaczach do komórek ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-17 17:45:46
Autor: *piotr'ek*
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
O, skąd te statystyki?

Ze źródła.

Dziwnie duży odsetek prehistorycznych telewizorów, biorąc pod uwagę że od jakichś 2 lat praktycznie nie da się kupić tv 4:3...

TV - przynajmniej tych starszych nie trzeba było wymieniać co 2 lata. Ja swój wymieniłem po 14 latach użytkowania i jeszcze za litra wódki go odstąpiłem. Do TV naziemnej nadaje się doskonale.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-17 22:43:16
Autor: Jacek Osiecki
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:45:46 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
O, skąd te statystyki?
Ze źródła.

Ale serio pytam :)
Dziwi mnie po prostu ten upór przy prehistorii (4:3)...

[...]

Teraz chyba jednak nieco częściej się zmienia telewizory - relatywnie bardzo
potaniały, poza tym technologie zaczęły się coraz szybciej zmieniać. Cała
nadzieja w tym, że przy przejściu na DVB-T format 4:3 dokona żywota.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-18 17:52:32
Autor: zch2872
Jacek Osiecki pisze:
  > Ale serio pytam :)
Dziwi mnie po prostu ten upór przy prehistorii (4:3)...

Jaki upór - kasa. Kilka lat temu crt20" kupowało się za 500 zł
Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za 32". Toż to prawie cała moja pensja.

Dziwnie duży odsetek prehistorycznych telewizorów, biorąc pod uwagę że od jakichś 2 lat praktycznie nie da się kupić tv 4:3...

Od jakiegoś czasu elektronika z założenia chodzi krócej niż stare dobre sprzęty :-(
Coś czuję że mój organizm nie zniesie łatwo oglądania tych wszystkich artefaktów na lcd. Teraz już mnie drażnią.

zch

Data: 2009-03-18 19:58:53
Autor: *piotr'ek*
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Jaki upór - kasa. Kilka lat temu crt20" kupowało się za 500 zł
Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za 32". Toż to prawie cała moja pensja.

A kilka lat temu ile zarabiałeś?

Od jakiegoś czasu elektronika z założenia chodzi krócej niż stare dobre sprzęty :-(

Niestety... masówka. Kupić, serwisować przez 2 lata, a potem koszty naprawy=nowy TV. Niby po co wprowadzili ustawy o recyklingach sprzętu AGD (chociaż pralki nie potrzebują recyklingu - następuje recykling naturalny - zawsze to z 5 dych na złomie się dostanie) i RTV?

Coś czuję że mój organizm nie zniesie łatwo oglądania tych wszystkich artefaktów na lcd. Teraz już mnie drażnią.

Przy sygnale SD faktycznie będziesz delikatnie mówiąc wku*wiony.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-19 18:44:03
Autor: zch2872
*piotr'ek* pisze:

A kilka lat temu ile zarabiałeś?

Teraz żeby kupić 26-32" lcd bez wypasów trzeba wydać 1200-1300 zł przy pensji 1800 zł
3 lata temu za crt 21" -  500-600 zł przy pensji 1100 zł

zch

PS. Pewnie to będzie szokiem dla co niektórych ale na wschodzie tak to wygląda.

Data: 2009-03-19 20:14:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "zch2872" <zch2872@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpu094$iq2$1inews.gazeta.pl...
*piotr'ek* pisze:

A kilka lat temu ile zarabiałeś?

Teraz żeby kupić 26-32" lcd bez wypasów trzeba wydać 1200-1300 zł przy pensji 1800 zł

1100 wystarczy na LCD 32".

Data: 2009-03-19 23:49:05
Autor: z
TVN24 - pasek znowu na całą szerokoś ć?
Cavallino pisze:

1100 wystarczy na LCD 32".

Rzuć konkretem. Jaki model?

zch

Data: 2009-03-20 00:13:41
Autor: Cavallino
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpui51$a82$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

1100 wystarczy na LCD 32".

Rzuć konkretem. Jaki model?

Taki jaki jest akurat w promocji.
Co chwila jest jakaś propozycja w tej cenie w gazetkach które mi do domu przysyłają.

Data: 2009-03-20 03:16:22
Autor: Jingiel
Cavallino pisze:

1100 wystarczy na LCD 32".

Rzuć konkretem. Jaki model?

Taki jaki jest akurat w promocji.
Co chwila jest jakaś propozycja w tej cenie w gazetkach które mi do domu przysyłają.

W tesco samsung 32' jest teraz. Widzialem gazetke. Cena chyba 1149 zl

Jingiel

Data: 2009-03-20 11:12:41
Autor: Cavallino
Cavallino pisze:

[...]

Drogo.
Ja widziałem niewiele przekraczające 1000 zł.
Też jakieś LG czy Szajsungi rzecz jasna.

Data: 2009-03-20 11:18:20
Autor: zch2872
Jingiel pisze:

W tesco samsung 32' jest teraz. Widzialem gazetke. Cena chyba 1149 zl

Ciekawe ile sztuk było. Nie mam już nerwów żeby gazetki studiować i ganiać za promocją. Podsumowując czas itd. wyjdzie jak zwykle tyle samo co w sklepie za rogiem.
W Realu np. LG lub Panosonic 1200 z hakiem.

zch

Data: 2009-03-20 10:55:02
Autor: SW3
Dnia 19-03-2009 o 18:44:03 zch2872 <zch2872@gazeta.pl> napisał(a):

3 lata temu za crt 21" -  500-600 zł przy pensji 1100 zł

Tylko, że wtedy już były LCD więc CRT jako przestarzałe mocno spadły.  Wcześniej 21'' CRT też kosztowały powyżej 1000PLN

--
SW3
-- --

Data: 2009-03-20 11:26:20
Autor: Wiewior
Użytkownik "SW3" <sw3@poczta.spamerzy-won.fm> napisał w wiadomości news:op.uq24h0c8e16hs2sw3_laptop.linksys...
Wcześniej 21'' CRT też kosztowały powyżej 1000PLN

Chyba 10 lat temu (albo i dawniej)

--
     Wiewior
jvrjvbe@fbhaq.j.cy

Data: 2009-03-20 13:59:44
Autor: zch2872
Wiewior pisze:

Chyba 10 lat temu (albo i dawniej)

Też mi się tak wydaje

zch

Data: 2009-03-18 23:29:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "zch2872" <zch2872@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpr8sj$j0g$1inews.gazeta.pl...
Jacek Osiecki pisze:
> [...]

Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za 32". Toż to prawie cała moja pensja.

To kup sobie 20"
Będziesz miał dalej za kilkaset zł.
A i artefakty mniejsze.

Data: 2009-03-19 16:58:31
Autor: zch2872
Cavallino pisze:

To kup sobie 20"
Będziesz miał dalej za kilkaset zł.
A i artefakty mniejsze.

Jak już to 26" w panoramie żeby 16/9 oglądać
Ale cena to nie kilkaset złych tylko ponad tys.
Dalej wybór jest między pozostaniem przy starym crt i kupnem Lcd za 2 tys. Dlatego sporo osób wybiera jednak pozostanie przy crt. :-(

zch

Data: 2009-03-19 17:49:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "zch2872" <zch2872@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gptq38$mor$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To kup sobie 20"
Będziesz miał dalej za kilkaset zł.
A i artefakty mniejsze.

Jak już to 26" w panoramie żeby 16/9 oglądać
Ale cena to nie kilkaset złych tylko ponad tys.

Gadasz tam.
Za ponad 1000 to już 32 cale widziałem.

Data: 2009-03-19 18:13:24
Autor: zch2872
Cavallino pisze:

Gadasz tam.
Za ponad 1000 to już 32 cale widziałem.

No właśnie. Kupowanie mniejszej ilości cali jest nieekonomiczne.
Przejrzałem szybko ceneo. Może masz bardziej wiarygodne dane?

zch

PS.
20" w panoramie - 880 zł to raczej do kuchni
http://www.ceneo.pl/688707

a tu 20" 4/3 - 750 zł
http://www.ceneo.pl/1524972
siekierka na kijek a tu zaczynają nadawać w panoramie :-(

Data: 2009-03-18 19:55:51
Autor: *piotr'ek*
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Ale serio pytam :)
Dziwi mnie po prostu ten upór przy prehistorii (4:3)...

Poważnie ze źródła. A czy to prehistoria... wiesz... ludzie w 1990r. czy w 1991 pokupowali TV w Baltonie czy Pewexie (jak mój ojciec, który TV wymienił 4-ry lata temu na... CRT 4:3 bo takie były wtedy w normie) i co na to poradzisz, że te TV do dnia dzisiejszego działają w wielu domach.

Dziwnie duży odsetek prehistorycznych telewizorów, biorąc pod uwagę że od
jakichś 2 lat praktycznie nie da się kupić tv 4:3...

Stąd te 27%.

[...]

No to jeszcze ze 3-4 lata pozostały i wtedy biorąc pod uwagę małą dostępność TV CRT 4:3 nie będzie wyboru żadnego dla klienta.

*piotr'ek*

Data: 2009-03-18 00:13:56
Autor: SW3
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Sprytnie bo przy scrollu nie ma problemu z obcinaniem obrazu. Ale nie wiem  jak wam, ale mi się wygodniej czytało wcześniej. Wystarczyło rzucić okiem  po każdej zmianie paska i można było bez większych strat równocześnie  słuchać co mówią i nawet czytać pozostałe napisy. Teraz trzeba cały czas  śledzić napis i składać zdanie wyraz po wyrazie więc (przynajmniej dla  mnie) albo czytanie albo słuchanie.
W ostatniej wersji paska przed scrollerem było za mało miejsca - w  niektórych newsach było więcej skrótów niż normalnych wyrazów, ale można  było go nieco wydłużyć nawet w ramach 4:3. Gdyby wyrzucić zegar i logo  poza ramkę 4:3 (tam gdzie teraz są reklamy) a pasek dociągnąć do samych  brzegów bez dodatkowych marginesów bezpieczeństwa to byłoby już całkiem  luźno...

--
SW3
-- --