TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?

Data: 2009-03-18 00:13:56
Autor: SW3
TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
Sprytnie bo przy scrollu nie ma problemu z obcinaniem obrazu. Ale nie wiem  jak wam, ale mi się wygodniej czytało wcześniej. Wystarczyło rzucić okiem  po każdej zmianie paska i można było bez większych strat równocześnie  słuchać co mówią i nawet czytać pozostałe napisy. Teraz trzeba cały czas  śledzić napis i składać zdanie wyraz po wyrazie więc (przynajmniej dla  mnie) albo czytanie albo słuchanie.
W ostatniej wersji paska przed scrollerem było za mało miejsca - w  niektórych newsach było więcej skrótów niż normalnych wyrazów, ale można  było go nieco wydłużyć nawet w ramach 4:3. Gdyby wyrzucić zegar i logo  poza ramkę 4:3 (tam gdzie teraz są reklamy) a pasek dociągnąć do samych  brzegów bez dodatkowych marginesów bezpieczeństwa to byłoby już całkiem  luźno...

--
SW3
-- --

TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?