TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

Data: 2010-01-28 10:59:29
Autor: Catalyst
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hjrh5s$79i$1inews.gazeta.pl...
Ale ten gość się miota. to jak to wreszczie jest. Karca nas za piractwo czy nie? No i żona jego uzycza mu zagranicznego konta ...

http://www.tvn24.pl/-1,1640365,0,1,wielka-narada-microsoftu-jak-ballmer-potraktuje-polakow,wiadomosc.html

A jeszcze w kwestii piractwa - przypomnijcie mi, jak tłumaczy się tak olbrzymią różnicę w cenie gier konsole/pc? Bo jak widzę cenę Mass Effect 2 to mam ochotę komuś pierdoląć

Data: 2010-01-28 11:01:43
Autor: Katanka
Catalyst wrote:
[...]

licencja ... niestety kupe kasy idzie bezpośrednio do kieszeni wytwórców konsol.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-01-28 11:06:35
Autor: Catalyst

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hjrna8$rll$1inews.gazeta.pl...

licencja ... niestety kupe kasy idzie bezpośrednio do kieszeni wytwórców konsol.

A no tak. W końcu na czymś muszą zarabiać. Co nie zmienia faktu że cena........

Data: 2010-01-28 12:06:48
Autor: Goomich
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!
"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> naskrobał/a w
A no tak. W końcu na czymś muszą zarabiać. Co nie zmienia faktu że
cena........

Myśl pozytywnie: pecetowcy muszą co pół roku wymieniać karty graficzne, a do tego nie mogą grać półleżąc na wygodnej kanapie i muszą się wpatrywać z 30cm w 15 calowe monitorki.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2010-01-28 12:15:44
Autor: Michał Gancarski
On Thu, 28 Jan 2010 12:06:48 +0100, Goomich wrote:

[...]

To dziwne, bo od dwóch lat nie zmieniałem, a mój Mass Effect cały czas
wygląda lepiej niż na Xboksie.

a do tego nie mogą grać półleżąc na wygodnej kanapie i muszą się wpatrywać

Ale ja to właśnie robię.

z 30cm w 15 calowe monitorki.

Muszą?

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-01-28 12:20:45
Autor: Catalyst
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

"Michał Gancarski" <michal@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> wrote in message news:kzy3ltmap306$.3m2tg0xfgccy$.dlg40tude.net...
Ale ja to właśnie robię.

Jeśli ktoś gra na PC z myszką i klawiołą na kanapie, jest idiotą :)
Jak nie podoba Ci się granie na konsolach, zmień grupę.

Pozdr

Data: 2010-01-28 12:21:36
Autor: Michał Gancarski
On Thu, 28 Jan 2010 12:20:45 +0100, Catalyst wrote:

[...]

A jeśli gra padem?

Jak nie podoba Ci się granie na konsolach, zmień grupę.

A nie podoba mi się? Do tej pory miałem dobre doświadczenie z konsolami.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-01-28 12:26:00
Autor: Catalyst
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

"Michał Gancarski" <michal@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> wrote in message news:14knal8i8zvii$.1c9s4lmhgrndc$.dlg40tude.net...
A jeśli gra padem?

To dalej jest idiotą, bo nie wiem jaką ma wówczas przewagę granie na PC?

Jak nie podoba Ci się granie na konsolach, zmień grupę.

A nie podoba mi się? Do tej pory miałem dobre doświadczenie z konsolami.

To nie jątrz z tym wypasem z graniem na pc. Nikogo to tu nie obchodzi.

Pozdr

Data: 2010-01-28 12:32:13
Autor: Michał Gancarski
On Thu, 28 Jan 2010 12:26:00 +0100, Catalyst wrote:

[...]

Czyli jeśli gra się dokładnie tak samo, to idiotą musiałby również być
gracz konsolowy? Bo ja o żadnej przewadze leżenia z padem wpiętym w peceta
nie pisałem. Twierdziłem jedynie, że można grać dokładnie w ten sam sposób.

Jak nie podoba Ci się granie na konsolach, zmień grupę.

A nie podoba mi się? Do tej pory miałem dobre doświadczenie z konsolami.

To nie jątrz z tym wypasem z graniem na pc.

Jakim wypasem? Sprostowałem tylko kilka twierdzeń, nic więcej. Nie ma
przymusu posiadania niewielkiego monitora (peceta można podpiąć pod duży
ekran lub projektor), nie ma przymusu grania na klawiaturze (Xbox 360
controller sprawdza się równie dobrze na pececie), nie ma też przeszkód by
z padem leżeć na kanapie.

Nikogo to tu nie obchodzi.

Skoro nikogo to tu nie obchodzi to dlaczego w ogóle temat został zaczęty?

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-01-28 12:34:24
Autor: Catalyst

"Michał Gancarski" <michal@WIESZ.CO.Z.TYM.ZROBIC.gancarski.com> wrote in message news:1lddwxa747oe2.eccske6o0cxx$.dlg40tude.net...
[...]

Czy potrzebujesz w postach na newsy taga oznaczającego posty napisane ironicznie, bo takim był post Goomicha?

EOT

Data: 2010-01-28 12:36:37
Autor: Michał Gancarski
On Thu, 28 Jan 2010 12:34:24 +0100, Catalyst wrote:

[...]

To nie był post ironiczny. Był żartobliwy, to pewne.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-01-28 12:31:28
Autor: Moltisanti
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

Użytkownik "Goomich" :

Myśl pozytywnie: pecetowcy muszą co pół roku wymieniać karty graficzne, a
do tego nie mogą grać półleżąc na wygodnej kanapie i muszą się wpatrywać
z 30cm w 15 calowe monitorki.

15" monitorki to byly za czasow PS2, dzisiaj
standartem staja sie czy tez raczej od dawna sa 22", co nie zmienia
faktu ze i tak dalej na nich gowno widac, a granie
na tym z perspektywy posiadacza konsoli to jakis substytut.

M.

Data: 2010-01-28 15:42:40
Autor: Street Fighter
Użytkownik Goomich napisał:
[...]

to nie jest prawda

a do tego nie mogą grać półleżąc na wygodnej kanapie

to tez nie jest prawda

i muszą się wpatrywać z 30cm w 15 calowe monitorki.

i to tez nie jest prawda ;P

Data: 2010-01-28 12:46:41
Autor: Moltisanti
TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!

Użytkownik "Catalyst" :

A jeszcze w kwestii piractwa - przypomnijcie mi, jak tłumaczy się tak olbrzymią różnicę w cenie gier konsole/pc? Bo jak widzę cenę Mass Effect 2 to mam ochotę komuś pierdoląć

Ja Ci powiem ze te zlodziejskie ceny maja swoje pozytywy,
kazda gre starannie wybieram, gdyby byly po 60zl to pewnie
mialbym wszystkie gry, a tak to nie lece jak pirat po
kazdy nowy tytul, a co za tym idzie bardziej doceniam
produkt i chyba mam wiecej przyjemnosci z takiego
grania, jak zonglowanie przez niektorych setka piratow,
jest to pewnie jakis aspekt psychologiczny -
ale tak to sobie tlumacze, jak wyciagam z bolem 200zl na gre :)

M.

Data: 2010-01-28 12:53:09
Autor: Catalyst

"Moltisanti" <pff@pff.ko> wrote in message news:hjrtf4$kdb$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mam za sobą również etap piracenia na konsolach i generalnie przychylam sie do Twojego zdania. Z tym, że jak już wybiorę grę i ją kupię a okaże się niegrywalnym crapem (Assassin's Creed na ten przykład) to mnie strzela jasna cholera. Mam takie skrzywienie, że jak już grę kupię, to jej nie sprzedaję (zrobiłem tak z COD4 i 5 i teraz się wkurzam, że ich nie mam) i leży taka nieskończona na półce :) Każda ale to każda gra powinna mieć mocno rozbudowane demo (cały 1 etap czy coś takiego) to by się ludzie nie wpieniali na nietrafione zakupy (a wydawcy dodatkowo piętnują rynek wtórny, kretyni).

Pozdro

Data: 2010-01-28 13:06:02
Autor: Ziomall
[...]

Mozna i tak. Z tym, ze to mrozenie gotowki. Kupilem np COD MW2, myslele, ze zalicze, zepchne i odzyskam kase. Ale wciagnely mnie operacje specjalne. Podobnie bylo z GOW2, ktorego mam do tej pory i od czsau do czasu gram na XBL. Ja postrzegam to znowu ineczej: lezy na polce cos co traci na wartosci, szkoda jednak odsprzedac bo zabawa przednia itd.
Wracajac jednak do cen gier. Jak mozna zrobic je taniej skoro tylko raz sie na nich zarabia? Zobaczcie co sie dzieje na allegro? Sam nigdy nie kupilem nowej gry (nie liczac tych kitowych z konsoli), mam same uzywki, gram, spylam kupuje nastepne. Co ze mnie za target dla producentow gier? :)

Ziomall

TVN24 przyciska szefa M$ PL w sprawie Live !!!