TVN24 w 16/9 ?

Data: 2009-03-02 11:02:04
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
To nowosc, czy tylko w UPC sie zmienilo?
Bo do wczoraj na pewno bylo w 4/3. Wieczorem zaobserwowalem software upgrade
na dekoderze.. a rano zdziwko, gdy tradycyjnie szkujac sie do pracy wlaczam
tvn24 - pelne 16/9
I teraz nie wiem - czy TVN24 zawsze bylo w 16/9 i tylko UPC dawalo ciala,
czy tez wlasnie to wprowadzili, i zbieglo sie to w czasie z wymiana softu w
dekoderach?

--
Mark

Data: 2009-03-02 11:10:08
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
TVN24 w 16/9 ?
Mark pisze:
[...]

Dzisiaj rano u mnie w kablówce ucięte boki (nie mieści się logo i zegar).
ALex

Data: 2009-03-02 11:31:04
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
Dnia Mon, 02 Mar 2009 11:10:08 +0100,
alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl napisał(a):

Dzisiaj rano u mnie w kablówce ucięte boki (nie mieści się logo i zegar).
ALex

Sprawdzilem.. U mnie tez, jak wlacze po analogu.
Natomiast z dekodera idzie piekne 16/9

--
Mark

Data: 2009-03-02 11:36:55
Autor: Ghost
TVN24 w 16/9 ?

Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"" <alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl> napisał w wiadomości news:gogbb8$qsj$1inews.gazeta.pl...
Mark pisze:
[...]

Przez cyfre+ leci 16/9  od dzisiaj (nie wiem jak wczoraj).

Data: 2009-03-02 11:39:00
Autor: Tomy M.
TVN24 w 16/9 ?
Uzytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisal w wiadomosci news:1u97kgpx3hbmc.dlgsmok.wot...
[...]

Hehe ... myslalem ze jestem nie na czasie i ze tak jest
od dawna ale dzisiaj rano tez to zauwazylem.
Na tunerze Philips HD w Cyfra+ leci 16:9
Nie lubietego kanalu ale wylada teraz rewelacyjnie :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-03-02 12:28:31
Autor: BaX
TVN24 w 16/9 ?

[...]

Nie wiem czy przypadkiem nie od soboty/niedzieli rana bo musialem na DSX zmienic 'na panorame' bo mi sie zegar rano zgubil i kawalek studia. :))

Data: 2009-03-02 12:32:11
Autor: maderos
TVN24 w 16/9 ?
Mark pisze:
[...]

Vectra tez 16/9. Ale, kurde dlaczego nie TVN??? Ehh...

Data: 2009-03-02 12:34:16
Autor: Big Jack
TVN24 w 16/9 ?
W wiadomosci:
uzytkownik *Mark* napisal(a):

[...]

Zmienili foramt na 16:9 dzisiaj o 5:55 :P

--
 Big Jack
         //////

Data: 2009-03-02 13:09:59
Autor: pawell32
TVN24 w 16/9 ?
uzytkownik *Mark* napisal(a):

[...]

na n też - tvn24 i tvncnbc - w końcu w normalnym formacie

pawell

Data: 2009-03-02 13:44:44
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
TVN24 w 16/9 ?
pawell32 wrote:

[...]

Aster w analogowym przekazie poszedł ponad lasem - nadaje 4:3, czyli wszyscy nagle schudli ;-)

M.

Data: 2009-03-02 16:19:47
Autor: Szymon Machel
TVN24 w 16/9 ?

A w tej chwili widze, ze jakis serial na tvn7 odbieram
w 16:9. (N-ka). Tak samo odbieram teraz religiaTV :)

Szymon

Data: 2009-03-02 17:03:26
Autor: Szymon Machel
TVN24 w 16/9 ?

tvn7 przestał nadawać dobrze, ale jeszcze TVN Turbo
audycję "Toolbox" nadaje 16:9.

Szymon

Data: 2009-03-02 21:31:54
Autor: jerzu
TVN24 w 16/9 ?
On Mon, 2 Mar 2009 11:02:04 +0100, Mark <tajny@adres.w.pl> wrote:

To nowosc, czy tylko w UPC sie zmienilo?

UPC Warszawa analog - potwierdzam.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-03 09:56:21
Autor: P.H.
TVN24 w 16/9 ?
TVN CNBC tez :)

Data: 2009-03-03 11:15:09
Autor: Ghost
TVN24 w 16/9 ?

Uzytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisal w wiadomosci news:goirbn$okj$1inews.gazeta.pl...
TVN CNBC tez :)

no i  TVN CNBC tez

Data: 2009-03-03 16:38:21
Autor: morzyk-o2
TVN24 w 16/9 ?
od poniedzialku 2 marca wszystkie kanaly TVN (tvn, tvn7, tvn24, religia tv, tvn meteo, tvn turbo i style) nadaja nowe audycje w formacie 16:9 oraz w wiekszosci z dzwiekiem DD. Po dlugich testach - bo osobiscie widzialem w studio tvn24 - ze na swoich LCD w studio nadawali juz od jakiegos czasu bylo pelne 16:9
teraz czekac kiedy HD bedzie standardem

Data: 2009-03-03 16:39:51
Autor: sensei
TVN24 w 16/9 ?
Użytkownik "morzyk-o2" <morzyk@o2.pl> napisał w wiadomości news:gojitp$f0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

dla programow informacyjnych typu tvn24 16:9 jest w zupelnosci wystarczajace HD to szukanie zmarszczek na twarzach prezenterow

Data: 2009-03-03 18:56:54
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
Dnia Tue, 3 Mar 2009 16:38:21 +0100, morzyk-o2 napisał(a):

[...]

A masz cos na poparcie tego?
Bo na TVN nie widze nic w 16/9

--
Mark

Data: 2009-03-03 19:21:41
Autor: jerzu
TVN24 w 16/9 ?
On Tue, 3 Mar 2009 18:56:54 +0100, Mark <x@op.pl> wrote:

A masz cos na poparcie tego?
Bo na TVN nie widze nic w 16/9

Dokładnie. Po przełączeniu TV w tryb auto na format 16/9 przełącza się
tylko na TVN7 (nie zawsze), TVN 24, TVN Warszawa i TVN CNBC. Analogowy
UPC.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-03 20:14:52
Autor: pawell32
TVN24 w 16/9 ?
Mark pisze:
[...]

Niektóre audycje idą w 16/9, np Teraz My, seriale...

pawell

Data: 2009-03-03 19:19:52
Autor: Sergiusz Rozanski
TVN24 w 16/9 ?
Dnia 03.03.2009 pawell32 <pahat@wp.pl> napisał/a:
Mark pisze:
[...]

Ale w letterbox, a nie anamorficznie. I raczej póki leci też naziemnie to
tu utrzymają letterbox, za to równolegle na tvnhd leci w hd więc nie ma
problemu.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-03-03 21:25:12
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
Dnia Tue, 03 Mar 2009 20:14:52 +0100, pawell32 napisał(a):

Niektóre audycje idą w 16/9, np Teraz My, seriale...

Mowisz o tych kretynskich czarnych pasach u gory i dolu?
To ma niewiele wspolnego z 16/9

--
Mark

Data: 2009-03-03 23:13:51
Autor: pawell32
TVN24 w 16/9 ?
Mark pisze:
Dnia Tue, 03 Mar 2009 20:14:52 +0100, pawell32 napisał(a):

Niektóre audycje idą w 16/9, np Teraz My, seriale...

Mowisz o tych kretynskich czarnych pasach u gory i dolu?
To ma niewiele wspolnego z 16/9

nie wiem co masz tv, na tych audycjach nie mam żadnych pasów

pawell

Data: 2009-03-03 23:22:40
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
Dnia Tue, 03 Mar 2009 23:13:51 +0100, pawell32 napisał(a):

Mowisz o tych kretynskich czarnych pasach u gory i dolu?
To ma niewiele wspolnego z 16/9

nie wiem co masz tv, na tych audycjach nie mam żadnych pasów

....bo ci sie TV przelacza w letterboxa. Roznica taka ze robi to
autoatycznie, a ja musze recznie. Nie zmienia to faktu ze to nie ma nic
wspolnego z 16/9

--
Mark

Data: 2009-03-04 09:58:18
Autor: Budzik
TVN24 w 16/9 ?
Osobnik posiadający mail x@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

zmienili.
Ja niestety musze przełaczac recznie bo inaczej mam rozciagniety w pionie obraz...
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2009-03-04 23:11:52
Autor: Tomy M.
TVN24 w 16/9 ?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:04032009.59D07E64budzik61.poznan.pl...
[...]

Może pokombinuj jeszcze z ustawieniami tunera.
W kablu EURO o ile mnie pamięć nie myli rownież
jest sterowanie 16:9 na ktorymś pinie. Gdy kabel
jest niepełny to może to nie być podłączone.
Niektóre TV nie mają np. automatycznego skalowania
laterboxa na full screen ale przełącznie 16:9 powinno
działać ze sterowniania przez tuner.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-03-04 23:39:57
Autor: Budzik
TVN24 w 16/9 ?
Osobnik posiadający mail tomy@_spam_ansibl.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

zmienili.
Ja niestety musze przełaczac recznie bo inaczej mam rozciagniety w
pionie obraz...

Może pokombinuj jeszcze z ustawieniami tunera.

bedzie ciezko, poniewaz nie mam tunera...
:)
(hint: kablówka)

Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2009-03-03 20:51:31
Autor: Szymon Machel
TVN24 w 16/9 ?

Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości

A masz cos na poparcie tego?
Bo na TVN nie widze nic w 16/9

TVN idzie już odość dawna 16:9 (w HD oczywiście:)

Szymon

Data: 2009-03-03 21:22:56
Autor: Mark
TVN24 w 16/9 ?
Dnia Tue, 3 Mar 2009 20:51:31 +0100, Szymon Machel napisał(a):

TVN idzie już odość dawna 16:9 (w HD oczywiście:)

Aha. Ale mowa o zwyklym TVN

--
Mark

Data: 2009-03-04 07:10:25
Autor: GreGG
TVN24 w 16/9 ?
morzyk-o2 pisze:
[...]

Mogę tylko potwierdzić, że w Cyfrowym Polsacie też odbieram programy TVN w 16:9 - bałem się,
że mogą u siebie jakoś obraz przetwarzać z powrotem na 4:3.

Data: 2009-03-04 19:05:31
Autor: bufi
TVN24 w 16/9 ?
GreGG wrote:

> [...]

TVN w 16:9 - bałem się,
że mogą u siebie jakoś obraz przetwarzać z powrotem na 4:3.

Raczej mało prawdopodobne. TVNy mamy przecież bezpośrednio z
transpoderów ITI. I za dużo tu namieszać nie mogą. Co innego
tvp1 i tvp2 w CP, która ma własne transpodery a sygnał jest
nadawany z anteny analogowej. Tragedia.

A i w tym roku CP doda nowe kanały Polsat Kids i Polsat Kino

Pozdrawiam

Data: 2009-03-05 14:47:12
Autor: Big Jack
TVN24 w 16/9 ?
W wiadomości:
użytkownik *morzyk-o2* napisał(a):

teraz czekac kiedy HD bedzie standardem

Jest jeszcze taki standard, że odpowiada się pod, a nie nad wiadomością.

--
 Big Jack
         //////

TVN24 w 16/9 ?