TVNowski - serial: "Przepis na zycie"

Data: 2011-03-07 08:24:26
Autor: yulija
TVNowski - serial: "Przepis na zycie"
W dniu 2011-03-07 00:12, topek pisze:
Dzis przypadkiem obejrzelismy z kobitka pierwszy odcinek nowego
TVNowskiego serialu:
"Przepis na zycie"
(byl po X-Factor).
http://www.tvn.pl/program/2559/view

Musze przyznac, ze jestem pozytywnie zaskoczony.
Pozytywny w tym sensie, ze nie ma trywialnych, zenujacych scenek, ze az
zeby zgrzytaja. A to juz sukces jak na tvnowskie produkty.
Moje zdanie o tvnowskich serialach jest najbardziej negatywne gdzie
nawet kierowca smieciarki nosi kurtke D&G i wszyscy zyja pieknie i
kolorowo.
A tutaj glowni bohaterowie jezdza (brudna!) octavia i w domu jest w
miare normalnie (no moze lekko na bogato).
Product placement czasami jest po polsku ordynarny, a czasami troche
skromniejszy (kobitka wychwycila przyprawy Prymat po kolorach torebek,
nie bylo logo :) ).
Product placement po prostu o wiele delikatniejszy. Bez trzymania
logo/etykietki w kierunku kamery czy przejezdzajacej co 5 minut
ciezarowki z logo "Heineken"

Historyjka banalna, ale sympatycznie sie to ogladalo.
Graja ze znanych: Szyc, Papiez Adamczyk ;), Olszowka.

Nie wiem jakie beda kolejne odcinki, ale pierwszy byl przyzwoity i jak
na cos "intelektualnie niemeczace" nadaje sie a i owszem.
Sympatyczne, cieple serialowe cos :)

My również obejrzeliśmy ten odcinek i o ile "sprawa się nie rypnie" ....

TVNowski - serial: "Przepis na zycie"