TVNowski - serial: "Przepis na zycie"

Data: 2011-03-07 17:15:07
Autor: Lukasz
TVNowski - serial: "Przepis na zycie"
W dniu 2011-03-07 00:12, topek pisze:

Product placement czasami jest po polsku ordynarny, a czasami troche
skromniejszy (kobitka wychwycila przyprawy Prymat po kolorach torebek,
nie bylo logo :) ).

Logo bylo.

Historyjka banalna, ale sympatycznie sie to ogladalo.
Graja ze znanych: Szyc, Papiez Adamczyk ;), Olszowka.

Sympatycznie to sie nie oglada zadnego polskiego (dzisiejszego serialu). Wszystko to kolorowa, glupia, beznadziejna, odrealniona papka sluzaca utrzymania tabunu tych samych kiepskich (z malymi wyjatkami) aktorow i wsadzania nachalnych produktplejsmentow i mienia o czym gadac przez 2 dni w pasmie porannym tvn.

P.S. Przesadzilem z polskim serialem. Mialem na mysli tvnowskie.

Data: 2011-03-07 20:45:35
Autor: Ghost
TVNowski - serial: "Przepis na zycie"

Uytkownik "Lukasz" <paranid@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:il30al$eh0$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy te gowna z tvp robione przez babsztyla la piast,  twierdzacego, ze zna gusty polakow, niby lepsiejsze?

Data: 2011-03-07 22:38:22
Autor: topek
W dniu 2011-03-07 17:15, Lukasz pisze:
[...]

Przy drugim podejsciu :)
Na poczatku nie bylo logo :>
ALe widac, ze ogladales/as

[...]

Z grubsza sie zgadzam, ale ten serial nie jest taki tragiczny.
Jest sympatyczny. Cieply.

Sytuacja ze pan zostawia pania.
Ze z roboty wyrzucaja.
Ze jedna strona probuje  i daje cos z siebie a druga ma w dupie.
To jednak nie jest odrealniona papka.

P.S. Przesadzilem z polskim serialem. Mialem na mysli tvnowskie.
Ja probowalem ze 3 seriale tvnowskiem i po max 5 minutach wymiekalem.

Nie znosze tez wszelakich lejdi, och karol czy testoseronu.

A ten serial mi sie po prostu w miare ok ogladalo.
Moze stracilem wyczucie? :>

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-03-08 06:58:47
Autor: Qrczak
TVNowski - serial: "Przepis na zycie"
Dnia 2011-03-07 22:38, niebożę topek wylazło do ludzi i marudzi:

Po prostu nie lubisz Adamczyka.

Qra

Data: 2011-03-08 23:47:09
Autor: topek
W dniu 2011-03-08 06:58, Qrczak pisze:
[...]

Nieprawda.
Nie lubie chamowatych, zenujacych, wannabe kul, dracych sie debili.
Adamczyka rozumiem, bo z czegos zyc musi, ale filmy wspomniane to katastrofa.

Ja nie mam tak, ze jak ktos gral w kupach do tej pory, to z automatu kazdy kolejny film z nim jest kupa kolejna.

Data: 2011-03-09 14:55:55
Autor: Qrczak
TVNowski - serial: "Przepis na zycie"
Dnia dzisiejszego niebożę topek wylazło do ludzi i marudzi:

A długo tak możesz czekać?

Qra

Data: 2011-03-08 11:07:47
Autor: medea
W dniu 2011-03-07 22:38, topek pisze:

A ten serial mi sie po prostu w miare ok ogladalo.
Moze stracilem wyczucie? :>

W dzisiejszych czasach strach się przyznać do tego, że jakiś film/serial się podobał. Zwłaszcza jako pierwszemu i bez asekuracji.  ;)

Niestety nie pomogę, bo nie oglądałam, ale taka mię najszła refleksja.

Ewa
O tempora, o mores! ;)

TVNowski - serial: "Przepis na zycie"