TVP 1 a oryginalna ścieżka

Data: 2014-08-03 08:47:35
Autor: Waldek Godel
TVP 1 a oryginalna ścieżka
Dnia Sat, 2 Aug 2014 22:19:15 +0200, rageofhonor napisał(a):

Czy TVP nadaje też czasami filmy z opcją wyboru oryginalnej ścieżki? Bo to chyba 2 raz że jest tam interesujący mnie film i nie mogę wybać oryginalnej ścieżki Obecnie leci Bond i na normlalnym i HD jest tylko lektor. Na wszystkich opcjach audio (aux, dolby, oryg, polski) jest wersja z lektorem której nie da się oglądać. Nawet Rosja jest lepsza pod tym względem bo mają też lektora jednak każdy ma swojego (męski, damski głos). Dzwoniłem do UPC i powiedzieli mi że wina jest po stronie TVP.

To różnie bywa, w nc+ najczęściej jest wersja oryginalna. Ale dawno nie
sprawdzałem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

TVP 1 a oryginalna ścieżka