TVP 1 ponad 20min reklam

Data: 2010-08-06 18:03:41
Autor: Arek.
TVP 1 ponad 20min reklam
jajca już sobie robią na maxa
w opisie na DVB-T i SAT początek transmisji z Tour de Pologne 17.20
transmisja zaczęła się o 17.38 ,wiadomo Teleexpress zakończył się o 17.15 po nim chyba minutka pogoda do 17.16 i jazda z reklamami 22min ,podglądałem przekaz na TVP Sport i tam nadawali ale bez komentarza ,jak tak dalej pójdzie to chyba będą 30 minutowe bloki reklamowe .

Arek.

Data: 2010-08-06 18:09:43
Autor: Darek
TVP 1 ponad 20min reklam

Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:i3hbon$gvq$1news2.ipartners.pl...
[...]

Reklama dzwignia handlu i bez reklamy ani rusz :) Kiedys pogoda po wiadomosciach była ok. 19.57 a teraz ok. 20.15 a w TVN24 to ranek prawie połowa to reklamy, w innych stacjach juz nie licze. Na czyms trzeba zarabiac :)

Data: 2010-08-08 02:41:42
Autor: rageofhonor
TVP 1 ponad 20min reklam

Użytkownik "Darek" <alibaba29@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3hc4b$5n4$1inews.gazeta.pl...

Reklama dzwignia handlu i bez reklamy ani rusz :) Kiedys pogoda po wiadomosciach była ok. 19.57 a teraz ok. 20.15 a w TVN24 to ranek prawie połowa to reklamy, w innych stacjach juz nie licze. Na czyms trzeba zarabiac

Dodatkowo chcą by im płacono abonament RTV a mają konkursy typu który obrazek jest inny lub znajdź słowo z koperty. Tak jak prywatne stacje więc na co im jeszcze abonament?

Data: 2010-08-18 12:19:52
Autor: zho
TVP 1 ponad 20min reklam

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c5dfcce$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Na moje oko a obserwuje sobie TVN to w TVN reklam jest mniej a w kazdym razie sa mniej dokuczliwe, ze nie wspomne o konkursach.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2010-08-19 23:22:21
Autor: revenger
TVP 1 ponad 20min reklam
Użytkownik "zho" <biuro@playboy.com.pl> napisał w wiadomości news:4c6bb3c1$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Telewizji prawie nie oglądam, włączam TVN24 żeby dowiedzieć się co się dzieje, ale w kółko lecą te same, najbardziej już mnie wk..... ta woda mineralna i durna włoska piosenka: parole, parole, parole........ albo drwale z mbanku nonstop rąbia, czy Kondrad w tym wszystkim co mamy za darmo to zrobimy sami, to samo myślę patrząc na g.... w kiblu

Data: 2010-08-20 08:11:14
Autor: z
TVP 1 ponad 20min reklam
revenger pisze:

[...]

Oni myślą że jak będziesz bardziej wku... to będziesz więcej oglądał telewizji i kupisz więcej towarów. I to podobno działa. ;-)

PS. Przychodzisz do domu po pracy i chciałbyś coś obejrzeć. Co 20 min łapiesz za pilota żeby przyciszyć wyjące reklamy.
Próbujesz znaleźć kanał na którym reklam nie ma. Dajesz sobie spokój i zajmujesz się czymś innym, rodziną ...
Jak znajdziesz chwilę to odpalasz kompa i już do tv nie wracasz. W przeglądarce internetowej masz poblokowane wszystkie reklamy, obejżysz jakiego divixa albo youtuba i idziesz spać.

Do drugiego pokoju (sypialni) miałem zamiar kupić następny telewizor ale doszedłem do wniosku że poszukam monitora 24" (może uda się większy) + laptop i myszka-klawiatura bezprzewodowa

Data: 2010-08-20 01:25:30
Autor: rageofhonor
TVP 1 ponad 20min reklam

[...]

Śmiać mi się chciało jak to TVP przedstawiła dzisiaj a raczej wczoraj ich plany programowe na przyszłość. Takiego badziewia chyba nigdzie nie pokazują. Wszystko nudne produkcje. Jedyną ciekawą żeczą były "Gwiezdne Wojny"
i tak nie będę oglądał bo ofreta TVP mnie nie interesuje

TVP 1 ponad 20min reklam