TVP

Data: 2019-11-19 18:12:32
Autor: Kamil
TVP
Użytkownik "Trybun"  napisał:

Ale o co pretensje? Przecie na dobrą sprawę nic się w tych programach nie zmieniło, a uroda prowadzących to rzecz względna.

Nic się nie zmieniło? Nie chodzi o "urodę" prowadzących, ale o ich kulturę bycia. Której tak naprawdę im brak. Jeśli tego nie widzisz to trudno. Pewnie nie zobaczysz różnicy między twórczością Chopina, Mozarta, czy Straussa, a "twórczością" Martyniuka, czy Norbiego. Prymitywizm discopolo mnie poraża. Niech sobie będzie, ale nie w TVP.

Pzdr

Data: 2019-11-20 14:16:30
Autor: Trybun
TVP
W dniu 19.11.2019 o 18:12, Kamil pisze:
Użytkownik "Trybun"  napisał:

[...]

Tak, nic. Te same zasady, pytania o tą samą muzykę, No chyba że zwyczajnie przegapiam znaczące fragmenty, bo zasadniczo takie programy nie mają we mnie widza, oglądam przelotnie tylko fragmenty.

Co do discopolo to oczywiście zgadzam się że jeżeli już pokazywać to w TVP tylko w jakichś niszowych godzinach, bo w sumie to ani muzyka ani folklor, praktycznie żadnych wartości dodatnich.

Data: 2020-01-20 09:03:42
Autor: I.Tichy
TVP
"Kamil" <nospamtlen.pl> napisał(a):

Nie chodzi o "urodę" prowadzących, ale o ich kulturę bycia. "

Cytuje "o wyglądzie wsiowego zamordysty"

Wiec co ty pierdolisz?

Data: 2020-02-08 05:16:53
Autor: Kamil
TVP
Użytkownik "I.Tichy"  napisał:

Cytuje "o wyglądzie wsiowego zamordysty"

Wiec co ty pierdolisz?

No bo taka jest prawda. Nie moja wina, że burak występujący w TVP wygląda jak wsiowy zamordysta. Ale nie wszyscy to widzą, pewnie są do niego podobni.

Pzdr

TVP