TVP HD , TVN HD ?

Data: 2009-08-17 16:50:00
Autor: Darek
TVP HD , TVN HD ?
Jakiś czas temu zauważyłem że TVP chwali sie swoim nowym kanałem TVP HD jak również czasem słysze o TVN HD. Tu nasuwa sie moje pytanko czy te kanały TVP HD I TVN HD są kodowane, jeśli nie to jak mozna je odebrać i jaki program telewizyjny jest na tych kanałach.
Z góry dzięki.

Data: 2009-08-18 00:12:23
Autor: Dariusz Zygmunt
TVP HD , TVN HD ?
W poniedziałek, 17 sierpnia 2009 16:50, Darek wyraził następujacą opinię:

... jeśli nie to jak mozna je odebrać i
jaki program telewizyjny jest na tych kanałach.
 TVN HD to dokładnie to samo co zwykły TVN tyle, że że własne produkcje TVN są w HD, wielka kicha jest z "hitami filmowymi" które nie tylko są w SD ale w dodatku w formacie 4:3 TVP HD to kanał "całkiem dla nikogo"  ;-)  tzn. jego główną i jedyną zaletą jest ... HD  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-08-18 07:47:10
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Dariusz Zygmunt pisze:
[...]

przesadzasz.
można czasem mecz obejrzeć w dobrej jakości, lub jakiś serial.
fakt, że nie ma tego za wiele, ale jest...

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-08-18 10:05:04
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8a4061$1news.home.net.pl...
Dariusz Zygmunt pisze:
[...]

Ile razy na rok jest tam coś, czego jeszcze nie widziałeś?
Ja ostatni raz pamiętam piłkę ręczną w Chorwacji.
Może teraz będzie Eurobasket.
Czyli kilka pozycji NA ROK.

Data: 2009-08-18 11:40:41
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Cavallino pisze:

[...]

może, ale za to lepsze niż tvp1 i 2,
poza tym są tam stare polskie (i nie tylko) filmy  w hd.
i mało reklam

Data: 2009-08-18 09:32:35
Autor: Waldek Godel
TVP HD , TVN HD ?
Dnia Tue, 18 Aug 2009 00:12:23 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

TVP HD to kanał "całkiem dla nikogo"  ;-)  tzn. jego główną i jedyną zaletą jest ... HD  ;-)

Jego główną zaletą są programy i filmy które ciężko trafić w innym miejscu
w HD.
Zwłaszcza stare polskie filmy, kręcone na taśmie filmowej - Janosik, Ziemia
obiecana i wiele innych. Całkiem miło wyglądają. Szkoda, że nie ma pomysłu na resztę dnia, ale mimo wszystko początek jest
niezły

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-18 10:27:17
Autor: Darek
TVP HD , TVN HD ?
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

Data: 2009-08-18 11:41:03
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

n, dvb-t i kabel

Data: 2009-08-18 15:02:09
Autor: Krzysiek
TVP HD , TVN HD ?

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8a7732$1news.home.net.pl...
Darek pisze:
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

n, dvb-t i kabel

dvb-t ?!  Gdzie ?????????

Data: 2009-08-18 17:07:39
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

n, dvb-t i kabel

W dvb-t?
Gdzie?

Data: 2009-08-19 08:13:14
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

n, dvb-t i kabel

W dvb-t?
Gdzie?

jakiś czas temu pisałeś że u pojawiło się.

Data: 2009-08-19 09:48:00
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Gdzie i jak można złapać TVP HD i TVN HD ?

n, dvb-t i kabel

W dvb-t?
Gdzie?

jakiś czas temu pisałeś że u pojawiło się.

Dawne dzieje.
Potem pisałem, że znikło, razem z TVP Sport, którego bardziej żałuję.

Data: 2009-08-19 11:14:30
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Cavallino pisze:

jakiś czas temu pisałeś że u pojawiło się.

Dawne dzieje.
Potem pisałem, że znikło, razem z TVP Sport, którego bardziej żałuję.

jakiś czas mnie nie było.
to co teraz tam dają?

Data: 2009-08-19 14:24:58
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8bc27c$1news.home.net.pl...

[...]

To co ma być docelowo i było/jest w powietrzu w analogu.

Data: 2009-08-19 15:13:12
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8bf2b3news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

to co teraz tam dają?

To co ma być docelowo i było/jest w powietrzu w analogu.

kicha, mało

Programów w sumie jest więcej.
Mux jest pełny.
Trzeba czekać na następne.

Data: 2009-08-18 20:16:26
Autor: Darek
TVP HD , TVN HD ?
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

Data: 2009-08-18 21:05:56
Autor: Jingiel
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

Złapać to możesz trypla:))) Telewizję  możesz odbierać. A co to znaczy zwykła lub niezwykła antena satelitarna??

Jingiel

Data: 2009-08-19 08:07:59
Autor: Darek
TVP HD , TVN HD ?

Użytkownik "Jingiel" <XXX@XX.XX> napisał w wiadomości news:h6ejer$6l4$1node1.news.atman.pl...
Darek pisze:
[...]

Aby odbierać musisz te kanały złapać, znaleść, wyszukać na satelicie. Na zwykłej tzn. nie kodowanej bo na platformach satelitarnych masz chyba płatne. Jak to niektórym trzeba tłumaczyć bo sami nie mogą sie domyśleć :))

Data: 2009-08-18 22:14:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
TVP HD , TVN HD ?
Darek wrote:
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

Oba programy możesz odbierać satelitarnie z platformy "n". Są kodowane, z wielu powodów.

M.

Data: 2009-08-18 22:56:00
Autor: Jingiel
TVP HD , TVN HD ?
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
Darek wrote:
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

Oba programy możesz odbierać satelitarnie z platformy "n". Są kodowane, z wielu powodów.

Wlasciwie to z jednego-kasa.

Jingiel

Data: 2009-08-19 08:12:23
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

co znaczy na zwykłej?

Data: 2009-08-19 08:28:35
Autor: Darek
TVP HD , TVN HD ?

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a8b97cd$1news.home.net.pl...
Darek pisze:
Czy na zwykłej antenie satelitarnej jest możliwość złapania TVP HD i TVN HD ?

co znaczy na zwykłej?

-- pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Jest możliwość na antenie satelitarnej znaleść TVP HD i TVN HD ?

Data: 2009-08-19 08:54:31
Autor: pawell32
TVP HD , TVN HD ?
Darek pisze:

Aby już sie inni nie czepiali to napisze inaczej :)
Jest możliwość na antenie satelitarnej znaleść TVP HD i TVN HD ?

jest, ale kanały są płatne.
a co za tym idzie, musisz zaopatrzyć się w dekoder z kartą.
realnie patrząc ww kanały są dostępne na platformie n i w niektórych kablówkach. wydawało mi się, że też jest na cyfrowej naziemnej, przynajmniej tak pisali, ja nie mogę tego sprawdzić, gdyż w moim rejonie, (wrocławski) nie działa jeszcze.

Data: 2009-08-19 09:47:20
Autor: Cavallino
TVP HD , TVN HD ?
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

wydawało mi się, że też jest na cyfrowej naziemnej, przynajmniej tak pisali,

Była TVP HD, ale już nie ma.
Od 2 miesięcy, od kiedy leci już mux1 w docelowym składzie.

TVP HD , TVN HD ?