TVP Info

Data: 2017-12-12 20:54:58
Autor: Yogi
TVP Info
W swiom expose M.Marowiecki mówił o Polsce bez podziałów. Oglądałem przed
chwilą TVP Info! Takiej nienawiści, obłudy, parszywości i pogardy nie było
nawet za czasów PRL.

Y --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-12-13 08:03:44
Autor: Totalna Opozycja
TVP Info
Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:17uvx17dq233m.1afjw368afrcl.dlg40tude.net...
W swiom expose M.Marowiecki mówił o Polsce bez podziałów. Oglądałem przed
chwilą TVP Info! Takiej nienawiści, obłudy, parszywości i pogardy nie było
nawet za czasów PRL.

Jak to u katolików!

CL

Data: 2017-12-13 19:54:57
Autor: t-1
TVP Info
W dniu 2017-12-13 o 08:03, Totalna Opozycja pisze:
[...]

A które to przykazanie?

Data: 2017-12-14 06:41:51
Autor: Morda Zdradziecka
TVP Info

Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:p0rt18$9jt$1pippin.nask.net.pl...
[...]

ÓSME!? ;-)

Wybierz sobie: http://www.zaufaj.com/dekalog.html

CL

Data: 2017-12-13 14:39:38
Autor: silvio balconetti
TVP Info
Am 12.12.2017 um 20:54 schrieb Yogi:
W swiom expose M.Marowiecki mówił o Polsce bez podziałów. Oglądałem przed
chwilą TVP Info! Takiej nienawiści, obłudy, parszywości i pogardy nie było
nawet za czasów PRL.

A moze media sa wolne i premier nie ma nic do nich? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-12-13 15:47:53
Autor: z
TVP Info
Masz rację znacznie milsza dla ucha jest tvn24
Trzeba mieć jaja żeby oglądać tvp :-)

Data: 2017-12-13 07:02:25
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
TVP Info
użytkownik z napisał:
Masz rację znacznie milsza dla ucha jest tvn24

Totalna łopozycja była wczoraj zaniepokojona, zastanawiali się czy
13 grudnia nie wyłączą im tefauenów jak swego czasu wyłączyli teleranek,
chyba wszystko dobrze się skończyło.

Data: 2017-12-13 17:12:53
Autor: Totalna Opozycja
TVP Info

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7c3d98a-bbb3-4e7a-a5df-0031fae33e7bgooglegroups.com...
użytkownik z napisał:
[...]

Tu są twoje klimaty: https://www.wykop.pl/link/821473/anegdoty-o-stalinie/

CL

Data: 2017-12-14 07:49:21
Autor: stevep
TVP Info
W dniu 2017-12-13 o 16:02, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
użytkownik z napisał:
[...]

Na szczęście rozumu nie musieli ci wyłączać bo go nie masz.

--
stevep

Data: 2017-12-14 10:09:27
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info
napisał(-a):

Totalna łopozycja była wczoraj zaniepokojona, zastanawiali się czy
13 grudnia nie wyłączą im tefauenów jak swego czasu wyłączyli teleranek,
chyba wszystko dobrze się skończyło.

Wódz Balbina się wyspał jak tradycyjnie 13.XII przed podpisaniem lojalki ?
:DDDDDDDD
Bo teraz strasznie skomli, że miał brać kasę a go wystawili do wiatru :DDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-13 17:16:15
Autor: Totalna Opozycja
TVP Info
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Masz rację znacznie milsza dla ucha jest tvn24
Trzeba mieć jaja żeby oglądać tvp :-)

TVPiS oglądaja ci którzy muszą karmić się nienawiścią czylim PiS-owski motłoch.

CL

Data: 2017-12-13 18:11:35
Autor: z
TVP Info
W dniu 2017-12-13 o 17:16, Totalna Opozycja pisze:
TVPiS oglądaja ci którzy muszą karmić się nienawiścią czylim PiS-owski motłoch.

Idziesz na bicie rekordu czy masz rozwolnienie nad klawiaturą?

Data: 2017-12-14 06:38:50
Autor: Gorszy Sort
TVP Info
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a315f4a$0$15200$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-12-13 o 17:16, Totalna Opozycja pisze:
TVPiS oglądaja ci którzy muszą karmić się nienawiścią czylim PiS-owski motłoch.

Idziesz na bicie rekordu czy masz rozwolnienie nad klawiaturą?

Moim celem jest spowodowanie rozwolnienia u takich jak ty! ;-)))

CL

Data: 2017-12-14 08:02:02
Autor: z
TVP Info
W dniu 2017-12-14 o 06:38, Gorszy Sort pisze:

Moim celem jest spowodowanie rozwolnienia u takich jak ty! ;-)))

Ale wiesz że wieloosobowość to inny lekarz leczy?:-)

TVP Info