TVP Info wygrywa z TVN24

Data: 2017-11-03 16:08:54
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
Cześć!

Pażdziernik 2017:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp2-wyprzedzila-tvp1-ogladalnosc-telewizji-pazdziernik-2017

Nie ma się co dziwić, wszyscy chcą wiedzieć, co szykuje władza..
A opozycja przysypia, to nie ma sensu śledzić.

--
Trefniś

Data: 2017-11-03 08:28:27
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 12:08:59 AM UTC+9, Trefniś wrote:
Cześć!

Pażdziernik 2017:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp2-wyprzedzila-tvp1-ogladalnosc-telewizji-pazdziernik-2017

Znowu Wojtuś ma mokre sny?

A tymczasem TVP1: -19,3% w dół, buahahha.

Data: 2017-11-03 21:15:51
Autor: the_foe
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 2017-11-03 o 16:08, Trefniś pisze:
[...]

to porównaj ile TVPdezinfo zarobiło na reklamach a ile TVN24.

--
@foe_pl

Data: 2017-11-03 21:23:25
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 21:15 the_foe <the_foe@costamcostam.pl> pisze:

[...]

Dawaj śmiało link, mistrzu, porównamy!
A rzeczywiste efekty finansowe tego wzrostu będą znane za czas jakiś  dopiero.

Ale piszczeć se możecie - to nic nie kosztuje i nie odbierze zysków TVN24!

--
Trefniś

Data: 2017-11-03 21:30:10
Autor: the_foe
TVP Info wygrywa z TVN24

http://www.agbnielsen.pl/2017-10-29,2312.html

--
@foe_pl

Data: 2017-11-03 21:40:07
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 21:30 the_foe <the_foe@costamcostam.pl> pisze:

[...]

Zwyczajnie nie rozumiesz, co linkujesz.
Wyraźnie widać większą oglądalność TVP Info - o czym właśnie pisałem.

Chciałeś porównywać ZAROBKI TVP Info i tvn24 na reklamach (przepraszam za  krzyk, ale to na potrzeby słabo rozgarniętego the foe) - GDZIE są te dane  w twoim linku, NIEMOTO?

Właściwie nie chce mi się z tobą dyskutować, z g...wna bicza nie  ukręcisz...

--
Trefniś

Data: 2017-11-03 21:58:49
Autor: the_foe
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 2017-11-03 o 21:40, Trefniś pisze:
[...]

TVN24 11 905 025.00 zł
TVP Info nie mieści się do top 20 czyli zarobił mniej niż 6 434 089.00 zł

--
@foe_pl

Data: 2017-11-03 22:05:54
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 21:58 the_foe <the_foe@costamcostam.pl> pisze:

[...]

O żesz...
SORRY, zwracam honor i przepraszam za uszczypliwości.
Nie zauważyłem magicznego wyrazu TOP w nagłówkach tabel!

Ale i tak poczekam z wnioskami na dane po kilku miesiącach.
TVP Info może mieć tymczasowy "pik" oglądalności, a reklamodawcy muszą  mieć trochę czasu na dostosowanie się do nowych warunków.

Jeszcze raz przepraszam - to efekt bezpardonowych ataków na wszystkie  posty, które wydają się wam niekorzystne dla opozycji.

--
Trefniś

Data: 2017-11-03 16:12:42
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 6:05:59 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Jeszcze raz przepraszam - to efekt bezpardonowych ataków na wszystkie  posty, które wydają się wam niekorzystne dla opozycji.

Tak tak, Wojtuś, twój cymbalizm i chciejstwo to wina Tuska!

Data: 2017-11-04 06:45:08
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 00:12 <japanizer@japanizer.org> pisze:

Tak tak, Wojtuś, twój cymbalizm i chciejstwo to wina Tuska!

Ale biedne ciotki CO zmienia fakt, że TVP Info zarabia mniej od TVN24 na  reklamach, choć ma więcej widzów?
To automagicznie pomniejsza ich ilość, albo zmniejsza oddziaływanie stacji?

Jesteście tak rozpaczliwie zniechęceni upadkiem swojego prymitywnego  świata lemingów, że niedługo argumentem będzie "ale TVP Info ma brzydsze  dziennikarki".
No i chuj - ale ma więcej widzów i bardzo dynamiczny wzrost.

Jeśli TVN24 nie zmieni właściciela, pewnie czeka go los papieru  toaletowego GW.

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 03:03:54
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 2:45:13 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

To automagicznie pomniejsza ich ilość, albo zmniejsza oddziaływanie stacji?

Wojtuś, następnym razem porównuj czas antenowy Kuchnia+ i Romance TV, pewnie też jakaś stacja ze stajni TVP z nimi wygra.

Zdajesz się ignorować fakt, że w omawianym przez ciebie okresie TVP1, czyli stacja która faktycznie może aspirować do stacji oglądanej przez sporą część Polaków, zanotowała nura w dół o bite 18%!

I to wszystko przy wsparciu 800 mln bezzwrotnego kredytu od rządu, i późniejszego miliarda dotacji - razem niemal 2 miliardy (!) złotych z podatków utopione przez PiS w propagandowym eksperymencie.

Za tą kasę mogliby kupić pakiet kontrolny w TVN (wartość jakieś 6 mld zł), byłoby gdzie wsadzać na dyrektorskie stołki kolejnych Misiewiczów z doświadczeniem w krojeniu mięsa w budce z kebabem.

Jeśli TVN24 nie zmieni właściciela, pewnie czeka go los papieru  toaletowego GW.

Nie zesraj się Wojtuś.

Data: 2017-11-04 04:49:46
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 8:45:09 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Nie zesraj się Wojtuś.

Pucuj się parówo!

Hue hue, reakcja Wojtusia jak sobie uświadomił, że PiS wy***** Polaków na 2 mld złotych dotacjami dla TVPiS, a stacja Kurwskiego nadal tonie i jest w tyle za Polsatem czy TVN.

Data: 2017-11-04 13:08:58
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 12:49 <japanizer@japanizer.org> pisze:

On Saturday, November 4, 2017 at 8:45:09 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Rozpędź się ciotka!

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 12:45:03
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 11:03 <japanizer@japanizer.org> pisze:

Nie zesraj się Wojtuś.

Pucuj się parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 06:34:47
Autor: Bytomir Kwasigroch
TVP Info wygrywa z TVN24
użytkownik the_foe napisał:

TVN24 11 905 025.00 zł
TVP Info nie mieści się do top 20 czyli zarobił mniej niż 6 434 089.00 zł

Może tam mniej reklam, stąd oglądalność większa?

Ja tam żem wykasował i info pisoskie i tefauenoskie.

Że zarobili więcej? Toć tajemnicą poliszynela jest bojkot kaczystowskich mediów,
jak koncern PL/DE ma dać zarobić, wiadomo komu da:)

Data: 2017-11-04 06:54:44
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 10:34:48 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik the_foe napisał:

> [...]

Że zarobili więcej? Toć tajemnicą poliszynela jest bojkot kaczystowskich mediów,
jak koncern PL/DE ma dać zarobić, wiadomo komu da:)

Temu z większą oglądalnością / mniejszym kosztem dotarcia do jednego odbiorcy?

Spisek normalnie kręcicie większy od Mistrali za dolara "odkrytych" przez Macierewicza.

Data: 2017-11-04 15:02:39
Autor: t-1
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 2017-11-04 o 14:54, japanizer@japanizer.org pisze:

Temu z większą oglądalnością / mniejszym kosztem dotarcia do jednego odbiorcy?

Nie, temu kogo oglądają lemingi.
Maja parcie na gadżety.

Data: 2017-11-04 07:14:13
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Saturday, November 4, 2017 at 11:02:25 PM UTC+9, t-1 wrote:

> Temu z większą oglądalnością / mniejszym kosztem dotarcia do jednego odbiorcy?
> Nie, temu kogo oglądają lemingi.
Maja parcie na gadżety.

Chodzi ci o to, że taki Polsat ogląda więcej ludzi z większymi zasobami finansowymi na osobę, niż TVP, które ogląda mniej ludzi, z mniejszymi zasobami finansowymi na osobę?

Jest takie przysłowie, może ma ono tutaj jakieś zastosowanie:

  Czemuś biedny? - Boś głupi. Czemuś głupi? - Boś biedny

Data: 2017-11-04 16:24:46
Autor: t-1
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 2017-11-04 o 15:14, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Głupiś jak i oni.
Za pożyczone durnie kupują.
Wiec są mądrzy i bogaci?

Data: 2017-11-04 08:56:53
Autor: japanizer
TVP Info wygrywa z TVN24
On Sunday, November 5, 2017 at 12:24:32 AM UTC+9, t-1 wrote:

> [...]
> Jest takie przysłowie, może ma ono tutaj jakieś zastosowanie:
>    Czemuś biedny? - Boś głupi. Czemuś głupi? - Boś biedny
Za pożyczone durnie kupują.

Poproszę o link do stosownych statystyk. Bo w przeciwnym wypadku uprawiasz tanie chciejstwo.

Wiec są mądrzy i bogaci?

Zazwyczaj ludzie głupi i biedni biorą pożyczki na wysoki procent w różnych providentach czy lombardach. Oczywiście nie można o nich powiedzieć, że są mądrzy i bogaci.

Data: 2017-11-04 17:00:07
Autor: u2
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 04.11.2017 o 16:56, hitlerizer@japanizer.org pisze:
Poproszę o link do stosownych statystyk. Bo w przeciwnym wypadku uprawiasz tanie chciejstwo.

te piździak, widać że nie wiesz, że są kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki:))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-03 21:35:43
Autor: Zenek Kapelinder
TVP Info wygrywa z TVN24
Wprowadza obowiazkowy abonament i popracuja nad zmniejszeniem czasu na reklamy do pieciu minut na godzine to od razu te inne telewizje zmienia stosunek do legalnej wladzy. Wystarczy jak odczuja ze byt ksztaltuje swiadomosc.

Data: 2017-11-04 06:47:25
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 05:35 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Nawet nie chodzi o zmianę stosunku do władzy, to byłaby tragedia.
Ważna zwykła rzetelność dziennikarską. Dość hodowania lemingów!

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 07:44:16
Autor: Totalna Opozycja
TVP Info wygrywa z TVN24

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y85zpbchmtaby1tncap.home...
[...]

Czas przeznaczyć cie na humantitarny ubój lemingu hodowany na Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2017-11-04 16:26:38
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Ważna zwykła rzetelność dziennikarską. Dość hodowania lemingów!

Tak jest, cieszę się że też popierasz "precz z TVPislam Info" :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 18:02:33
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 16:26 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Ważna zwykła rzetelność dziennikarską. Dość hodowania lemingów!

Tak jest, cieszę się że też popierasz "precz z TVPislam Info" :DDDDDDDDDd

:O
Trzeba być San Escobarem, Ciemnym Ludem, czy kolejną ich mutacją, żeby być  tym zaskoczonym.
TVP, po latach współuczestniczenia w szczujni/chujni TVN-owsko  Gagagagzecianej, jest naturalną przeciwwagą dla kurestwa dziennikarskiego.
Jeśli TVN zacznie być rzetelny, pewnie TVP też spuści z tonu, a  przynajmniej wtedy należy zacząć tego żądać.

Tyle, że prędzej TVN zacznie puszczać pornosy, niż rzetelną dziennikarkę.
EOD.

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 20:59:04
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
[...]

BUHAHAHA. Takie słowa od Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu oznaczają że
TVN jest obiektywny, a TVPislam nie :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 21:09:26
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
"Fakty" TVN - to nowy lider oglądalności wśród programów informacyjnych. W
październiku bieżącego roku program znalazł się z przewagą 760 tysięcy widzów
nad "Wiadomościami" TVP1. Na trzecie miejsce awansowały "Wydarzenia" Polsatu,
które wyprzedziły "Teleexpress" - podaje serwis Wirtualnemedia.pl.

Program stacji TVN oglądało w październiku średni 2,91 mln widzów (21,56 proc.
udziału w rynku). W porównaniu do analogicznego okresu w 2016 roku serwis
stracił 8,34 proc. widzów - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla
Wirtualnemedia.pl.

Trefno Doldowe Podwójniaki - wasz goebbelsowska audycja traci :DDDDDDD

Większą stratę zanotowały "Wiadomości" TVP1. Oglądalność zmalała bowiem o 34,41
proc (1,13 mln widzów).

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 23:27:36
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 21:09 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Trefno Doldowe Podwójniaki - wasz goebbelsowska audycja traci :DDDDDDD

Goń się, ciotka!

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 16:24:24
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
[...]

Przekaz dla Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu bije rekordy :DDDDDDDDDDD
Analny kretynek porównuje bezpłatną telewizję do kodowanej :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 17:56:02
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu .11.2017 o 16:24 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Ciotka, rozpędź się!

--
Trefniś

Data: 2017-11-04 20:59:43
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
> [...]

> Analny kretynek porównuje bezpłatną telewizję do kodowanej :DDDDDDDDDDDDD

A co, znowu dzisiaj wystawiłeś anię? :DDDDDDDD
Dzwoń do Jarka, może on się rozpędzi i skorzysta :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 23:28:09
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24

Data: 2017-11-06 11:18:18
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> A co, znowu dzisiaj wystawiłeś anię? :DDDDDDDD
> Dzwoń do Jarka, może on się rozpędzi i skorzysta :DDDDDDDDD

Goń się, ciotka!

Wystaw anię, władcy twojego umysłu budzą się :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-06 15:49:38
Autor: Trefniś
TVP Info wygrywa z TVN24

Data: 2017-11-04 16:29:45
Autor: Presidente de San Escobar
TVP Info wygrywa z TVN24
[...]

Haha, w grupie komercyjnej bezpłatne TVPislam Info przegrywa z wszystkimi
kanałami TVN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-04 16:44:39
Autor: t-1
TVP Info wygrywa z TVN24
W dniu 2017-11-04 o 16:29, Presidente de San Escobar pisze:

Haha, w grupie komercyjnej bezpłatne TVPislam Info przegrywa z wszystkimi
kanałami TVN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Masz udziały, ze rżysz jak osioł?

TVP Info wygrywa z TVN24