TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kiero wcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010

Data: 2010-08-05 19:55:41
Autor: amrac
TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kiero wcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010

Dodam kilka swoich komentarzy jako, że wszystkie te miejsca są bliskie mojegmu sercu (mieszkam w NH, studiuje na AGH a na treningi wyjeżdżam na zachód Krakowa):

"mimo obowiązku jazdy w kasku" - co ten kolo pali?
"lepiej najechać na linię niż bliżej rowerzysty" - niby się zgodzę aczkolwiek to jawne nakłanianie do łamania PORDu.
"jazda za rowerzystą na dłuższa metę jest nie do zakaakceptowania" - no bez komentarza

4:00-6:00 - w tej sytuacji się (na niekorzyść rowerzty) niezgodzę. Uważam, że o tym powinny decydować normalne zasady pierwszeństwa. Co nie zmienia faktu, że to bardzo kulturalne zachowanie
6:15 "dalej poruszamy się chodnikiem, myślę tu o rowerzystach" - nieprawda, tam jest pomalowana na chodniku DDR (TANDETNE PŁYTY), ja tam z premedytacją jadę pod zakaz na wprost. Sprawdze w wolnej chwili czy rzeczywiście zakaz został zdjęty, jeśli tak to stawiam komuś piwo:)
7:10 - zupełnie z sensem a raczej z instynktem samozachowawczym
8:55 - "masakra" - rotfl
9:45 - rowerysta się podłożył choć to miejsce wkurza mnie straszliwie. Gdyby jechal DDR tak czy siak skoda by się wryła.

Ogólnie mam wrażenie, że bliski członek rodziny Pana Dworaka został ciężko potrącony bo od jakiegoś czasu widać znaczącą poprawę w jego poglądach. Pamiętam jak dziś gdy mówił o rowerzystach "intruz na drodze". Popieram metamorfozę choć  w jego tonie nadal słychać lekką nutkę kierowcy blachosmroda. Nota bene widziałem go kiedyś jadącego bez kasku:)

TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kiero wcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010