TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kierowcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010

Data: 2010-08-05 08:21:50
Autor: Bartosz Zaborowski
TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kierowcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010
On Thu, 05 Aug 2010 09:08:08 +0200, ChieftainY2k wrote:

FYI:

"Jedź bezpiecznie - Kierowcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010"

zastanawia mnie, kiedy ostatni raz prowadzacy program jechal uzytkowo na rowerze;)
A ciekawostki zwiazane z pierwszenstwem na przejezdzie rowerowym chyba tylko narobia zametu w glowach widzow;/

--
pozdrawiam,
bart

Data: 2010-08-05 10:45:22
Autor: MadMan
TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kierowcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010
Dnia Thu, 5 Aug 2010 08:21:50 +0000 (UTC), Bartosz Zaborowski
napisał(a):

A ciekawostki zwiazane z pierwszenstwem na przejezdzie rowerowym chyba tylko narobia zametu w glowach widzow;/

Jakie ciekawostki? Przecież rowerzysta ma takie pierwszeństwo. Co prawda
takie przepuszczanie jak pokazał nie jest wymagane, ale gdy już się
kierowca zatrzyma - inni także powinni się zatrzymać. Inaczej 350 zł i 8
punktów karnych. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-05 12:12:43
Autor: Piotr M

napisał(a):

[...]

To albo ma pierwszeństwo, albo "takie przepuszczanie jak pokazał nie jest  wymagane"..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-05 12:33:39
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-05 12:12, Piotr M pisze:
To albo ma pierwszeństwo, albo "takie przepuszczanie jak pokazał nie
jest wymagane"..

Polecam zachować się tak jak kierowcy na filmie na jakims przejezdzie w
Holandi -> gwarantowane skasowanie rowerzysty i olbrzymie problemy za
przejechanie go na przejezdzie rowerowym.

Data: 2010-08-05 20:35:22
Autor: Piotr M
Dnia 05-08-2010 o 12:33:39 arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>  napisał(a):

[...]

Nie byłem (tylko przejazdem) ale potrafię sobie wyobrazić. Za to  najeździłem się kiedyś po całych Niemczech to kultura przepuszczania ludzi  tam, a u nas, to wielka przepaść. Po prostu znaczna część polskich  kierowców ma cały świat w tyłku jadąc sobie ulicą. Zjawisko takie, co  wystarczy pieszy podchodzi do pasów i już samochód się zatrzymuje, to jest  u nas abstrakcja. A nawet jak nie ma pasów i pieszy stoi chwilkę przy  krawędzi i ktoś się zatrzymuje, to u nas już kosmos i to nieskończony :)

Data: 2010-08-07 22:33:04
Autor: Silinde RingĂŤril
W dniu 2010-08-05 20:35, Piotr M pisze:
[...]
http://tnij.org/huxb
:-)

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest

TVP Kraków - jedź bezpiecznie - Kierowcy i rowerzyści, odcinek 2 VIII 2010