TVP Seriale w N

Data: 2010-12-06 21:32:22
Autor: Arek.
TVP Seriale w N
od dzisiaj w N-ce na kanale 24 ukazał się ten program

Arek.

Data: 2010-12-06 21:40:14
Autor: boxfish
TVP Seriale w N
W dniu 2010-12-06 21:32, Arek. pisze:
od dzisiaj w N-ce na kanale 24 ukazaďż˝ siďż˝ ten program

od dzisiaj ukazał się też w cyfrze +

Data: 2010-12-07 07:58:35
Autor: Big Jack
TVP Seriale w N
W wiadomości
*boxfish* napisał(-a):

od dzisiaj ukazał się też w cyfrze +

Ale nie ma go w CP i zastanawiam siÄ™ dlaczego?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-12-07 08:54:26
Autor: Jadrys
TVP Seriale w N

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:idjven$4mh$1mx1.internetia.pl...
On 07.12.2010, macso <macso@gazietika.pl> wroted:

ja 10 kwietnia usłyszałem że to wina pilotów i że KAczyński
naciskał na l±dowanie.

Po pierwsze kłamiesz, po drugie ocena sytuacji _po_ pojawieniu
się pierwszych informacji o okoliczno¶ciach katastrofy pochodziła
głównie od specjalistów. I nadal nic jej nie zaprzeczyło. Załoga
podjęła bezprawn± decyzję o l±dowaniu _wbrew_ zaleceniom obsługi
lotniska, po czym popełniła błędy prowadz±ce do wypadku. Powtórka
z wypadku CASA, drogi macso.

http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/pilot-wciskal-gaz-do-konca,1,4017184,kiosk-wiadomosc.html

Tu jest ciekawy akrtykuł, który pokazuje na czym polegały błędy załogi i błędy Rosjan.

"Bardzo Ľle zrobili¶my, że już na pocz±tku ¶ledztwa nie uderzyli¶my się w pier¶. Trzeba było powiedzieć uczciwie: "Bali¶my się skandalu dyplomatycznego. Wiecie, jak prezydent Kaczyński był nastawiony do Rosjan. Jaki miał charakter. Nie przypuszczali¶my, że macie tak niewyszkolone załogi". Wtedy byłoby w porz±dku. Bo czę¶ć winy rzeczywi¶cie jest po naszej stronie. Tymczasem władze starym komunistycznym zwyczajem id± w zaparte. I się skompromitujemy. Będzie skandal, kiedy to opiszecie. Ale trzeba w końcu powiedzieć prawdę, bo inaczej będzie powstawało coraz więcej idiotycznych teorii spiskowych - ocenia nasz rozmówca z Rosji."

Warto przeczytać cało¶ć.

Data: 2010-12-07 10:30:25
Autor: Brooks
TVP Seriale w N
On Dec 7, 7:54 am, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-12-07 07:58, Big Jack pisze:

> W wiadomo¶ci

> Ale nie ma go w CP i zastanawiam się dlaczego?

Jeszcze bardziej zastanawiaj±ce jest to, dlaczego nie ma go w naziemnej
cyfrówce.. Przecież abonenci TVP płac± za ten program.

Moze to sposób na dosyl do osrodków reemisji?
Kanal zostanie odfiltrowany za pomoca dedykowanego dekodera i
polaczony do strumienia w muxie naziemnym.
Zeby nie bylo, ta informacja jest przeze mnie zmyslona.

--
Brooks

Data: 2010-12-12 14:05:19
Autor: Jadrys
TVP Seriale w N
W dniu 2010-12-07 19:30, Brooks pisze:

[...]

Tu nie chodzi o technikę przesyłu, tylko o jawne szachrajstwo TVP, -  które zmusza ludzi do płacenia abonamentów a nie udostępnia im programów które  powstaj± i s± emitowane za pieni±dze tychże abonentów..

Data: 2010-12-12 20:46:45
Autor: Brooks
TVP Seriale w N
On Dec 12, 1:05 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> polaczony do strumienia w muxie naziemnym.
> Zeby nie bylo, ta informacja jest przeze mnie zmyslona.

Tu nie chodzi o technik przesy u, tylko o jawne szachrajstwo TVP, -
kt re zmusza ludzi do p acenia abonament w a nie udost pnia im program w
kt re  powstaj i s emitowane za pieni dze tych e abonent w..

TVP Seriale?
To nie jest to program który mial wchodzic w sklad ogólnodostepnego
multipleksu telewizji polskiej?
Jest? Bedzie? Nie bedzie? A co w jego miejsce?
Przydaloby sie jakby ktos poswiecil forse i spróbowal wygrac sprawe w
sadzie o dostep do kanalów w telewizji publicznej.
W kazdym razie wszystkich produkowanych na nasz rynek.

--
Brooks

Data: 2010-12-13 17:51:24
Autor: Jadrys
TVP Seriale w N
W dniu 2010-12-13 05:46, Brooks pisze:

[...]

To nie jest to program ktĂłry mial wchodzic w sklad ogĂłlnodostepnego
multipleksu telewizji polskiej?
Jest? Bedzie? Nie bedzie? A co w jego miejsce?
Przydaloby sie jakby ktos poswiecil forse i sprĂłbowal wygrac sprawe w
sadzie o dostep do kanalĂłw w telewizji publicznej.
W kazdym razie wszystkich produkowanych na nasz rynek.

--
Brooks

No jasne, tą sprawą powinien nie tylko Rzecznik Praw Obywatelskich zainteresować, ale także i prokurator.

Data: 2010-12-13 15:15:13
Autor: Brooks
TVP Seriale w N
On Dec 13, 4:51 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> sadzie o dostep do kanalów w telewizji publicznej.
> W kazdym razie wszystkich produkowanych na nasz rynek.

No jasne, t± spraw± powinien nie tylko Rzecznik Praw Obywatelskich
zainteresować, ale także i prokurator.

--
J- Hide quoted text -

To organizujmy sie. Nasza dyskusja nabierze wówczas kolorów.

--
Brooks

Data: 2010-12-14 15:52:51
Autor: Jadrys
TVP Seriale w N
W dniu 2010-12-14 00:15, Brooks pisze:
[...]

Nasze zorganizowanie raczej nic nie zmieni. Przynajmniej w najbliższym czasie. Po prostu taka złodziejska organizacja nie tylko pojedynczych organów, ale całego państwa.. WeĽmy pod uwagę np. urzędy państwowe - mimo tego że utrzymujemy je po¶rednio za nasze pieni±dze to jednak za ich usługi musimy płacić dodatkowo, bezpo¶rednio z kieszeni. Nikt palcem w takim urzędzie nie ruszy gdy nie będziesz miał pieniędzy na opłaty (znaczki skarbowe). To samo z s±downictwem - mimo tego że wszyscy opłacamy koszty zakupu tóg dla sędziów to jednak niewielu ludzi w naszym kraju stać na ich usługi.

Pytanie tylko czy taka organizacja państwa nie jest zwykłym qr**wem? To pytanie do RPO i Trybunału Konstytucyjnego.

Data: 2010-12-14 09:02:26
Autor: Brooks
TVP Seriale w N
On Dec 14, 2:52 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> To organizujmy sie. Nasza dyskusja nabierze w wczas kolor w.

> --
> Brooks

Nasze zorganizowanie raczej nic nie zmieni. Przynajmniej w najbli szym
czasie. Po prostu taka z odziejska organizacja nie tylko pojedynczych
organ w, ale ca ego pa stwa.. We my pod uwag np. urz dy pa stwowe -
mimo tego e utrzymujemy je po rednio za nasze pieni dze to jednak za
ich us ugi musimy p aci dodatkowo, bezpo rednio z kieszeni. Nikt palcem
w takim urz dzie nie ruszy gdy nie b dziesz mia pieni dzy na op aty
(znaczki skarbowe). To samo z s downictwem - mimo tego e wszyscy
op acamy koszty zakupu t g dla s dzi w to jednak niewielu ludzi w naszym
kraju sta na ich us ugi.

Pytanie tylko czy taka organizacja pa stwa nie jest zwyk ym qr**wem? To
pytanie do RPO i Trybuna u Konstytucyjnego.

--
J- Hide quoted text -

Jakbysmy byli w stanie zlozyc pozew zbiorowy to kto wie czy sprawa nie
stalaby sie "medialna"?
Nawet jakby stalo sie o  nieprawidlowosciach tylko glosno to jest
szansa na polityczne trzesienie ziemi w sprawie.
I oczywiscie konkretne zmiany.

--
Brooks

Data: 2010-12-13 08:57:48
Autor: Robert_J
TVP Seriale w N
Za TVP Sport i TVP HD rĂłwnieĹĽ.

Sugerujesz że płacąc Cyfrze za Ale Kino i MiniMini powinieneć też odbierać Canal+ ? ;-)). Przecież to ten sam nadawca i już mu płacisz...

Data: 2010-12-13 09:03:30
Autor: Cavallino
TVP Seriale w N
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ie4jm2$nhh$1news.onet.pl...
Za TVP Sport i TVP HD rĂłwnieĹĽ.

Sugerujesz że płacąc Cyfrze za Ale Kino i MiniMini powinieneć też odbierać Canal+ ? ;-)). Przecież to ten sam nadawca i już mu płacisz...

Tyle ĹĽe abonament nie finansuje konkretnego programu, tylko konkretnÄ… firmÄ™.
Jako całość.
I jestem dziwnie spokojny, że bez abonamentu w pierwszej kolejności zostałyby wycięte wszystkie dodatkowe kanały, a nie TVP1 i TVP2 (jeśli sugerujesz że niby tylko na nie się płaci, co jest oczywiście nieprawdą).

Data: 2010-12-13 09:35:45
Autor: Robert_J
TVP Seriale w N
Tyle ĹĽe abonament nie finansuje konkretnego programu, tylko konkretnÄ… firmÄ™.
Jako całość.

Tak naprawdę to nie ma czegoś takiego jak abonament RTV, jest "podatek od posiadania odbiornika radiowego i telewizyjnego" (czy jakoś tak) ;-). Potocznie zwie się to abonamentem, a tak naprawdę jest haraczem na utrzymanie zbieraniny darmozjadów (tu się z Tobą zgadzam). Podejrzewam że gdyby oficjalnie nazwano to abonamentem to wielu ludzi by wykazało że nie ogląda tego badziewia i by nie płaciło ;-).

Data: 2010-12-13 10:35:24
Autor: boxfish
TVP Seriale w N
W dniu 2010-12-13 09:35, Robert_J pisze:
Tyle że abonament nie finansuje konkretnego programu, tylko konkretn±
firmę.
Jako cało¶ć.

Tak naprawdę to nie ma czego¶ takiego jak abonament RTV, jest "podatek
od posiadania odbiornika radiowego i telewizyjnego" (czy jako¶ tak) ;-).
Potocznie zwie się to abonamentem, a tak naprawdę jest haraczem na
utrzymanie zbieraniny darmozjadów (tu się z Tob± zgadzam). Podejrzewam
że gdyby oficjalnie nazwano to abonamentem to wielu ludzi by wykazało że
nie ogl±da tego badziewia i by nie płaciło ;-).

Dodatkowo płac±c cyfrze płacisz TVP, bo cyfra płaci od każdego abonenta - więc defacto na odbiorcach cyfry tvp zarabia

Data: 2010-12-13 20:18:50
Autor: Jan Rudziński
TVP Seriale w N
Cześć wszystkim

Robert_J pisze:

Tak naprawdÄ™ to nie ma czegoĹ› takiego jak abonament RTV,

Tkwisz w mylnym błędzie.

jest "podatek od posiadania odbiornika radiowego i telewizyjnego" (czy jakoĹ› tak) ;-).

Jakoś zupełnie inaczej:

"opłata abonamentowa za używanie odbiornika"

http://www.polskieustawy.com/print.php?actid=3161&lang=&adate=20060522

[...]

Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek
Niech mnie diabli porwÄ…!