TVP Sport w Cyfrze +

Data: 2009-05-20 14:32:26
Autor: tees
TVP Sport w Cyfrze +
Może komus się przyda info ;) Ja nie śledzę na bieżąco portali z informacjami o TV-Sat, więc przypadkowo wpadłem na info, że od kilku dni na Cyfrze + podawany jest TVP Sport. W pakiecie bodajże od komfortowego w górę - kanał sześćdziesiąty któryś ;)

pozdrawiam
tees

Data: 2009-05-20 14:34:18
Autor: Andy
TVP Sport w Cyfrze +
"tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> wrote in message news:gv0t8r$lom$1news.onet.pl...
[...]

Niestety, nie mozna tego kanalu dokupic posiadajac pakiet nizszy. A szkoda, bo gdyby kosztowal kilka zl, to bylbym w stanie zamowic ten kanal, a przechodzic na wyzszy pakiet, co oznacza kazdego miesiaca dodatkowe 20 zl, to - biorac pod uwage oferte programowa TVP Sport - to juz sie nie oplaca. Ale to juz ich strata ;).

Data: 2009-05-20 14:40:13
Autor: Cavallino
TVP Sport w Cyfrze +
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:gv0tge$765$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie tak.
Zwłaszcza że jest w TnK i (na razie) darmowo w dvb-t.
Cała TnK kosztuje miesięcznie 10 zł, więc sensu dopłacania Cyfrze 20 zł nie widzę żadnego.

TVP Sport w Cyfrze +