TVP cenzuruje Ojca Świętego

Data: 2012-11-08 20:15:39
Autor: abc
TVP cenzuruje Ojca Świętego
Wielkim skandalem było ocenzurowanie przez główne wydanie "Wiadomości" TVP1,
"Panoramy" TVP2 oraz inne programy informacyjne TVP wiadomości o pielgrzymce
Polaków do Ojca Świętego Benedykta XVI do Stolicy Apostolskiej, która odbyła
się 7.11.2012 r.

Tymczasem już o godz. 12.05 Polska Agencja Prasowa podała, że "liczna
pielgrzymka Rodziny Radia Maryja wzięła udział w środowej audiencji
generalnej Benedykta XVI w Watykanie". (.)

Zwracając się po polsku Papież powiedział: >Serdecznie pozdrawiam polskich
pielgrzymów, a szczególnie Rodzinę Radia Maryja, z biskupami. (.) Każdy
człowiek niesie w sobie tajemniczą tęsknotę za Bogiem. Pragnienie spotkania
z Nim jest zaczynem wiary, wewnętrznym impulsem do szukania Go<. (.)

Rano mszę dla pielgrzymki Radia Maryja odprawił w bazylice świętego Piotra
watykański sekretarz stanu kardynał Tarcisio Bertone (PAP)".

Niestety, Telewizja Polska o tych ważnych dla Polaków informacjach nie
wspomniała ani słowem.

Ocenzurowała depesze i uniemożliwiła zapoznanie się opinii publicznej ze
słowami wypowiedzianymi przez Ojca Świętego Benedykta XVI oraz sekretarza
stanu Stolicy Apostolskiej księdza kardynała Tarcisio Bertonego, którzy
zwrócili się do Polaków, do wielomilionowej Rodziny Radia Maryja starającej
się o miejsce na multipleksie cyfrowym dla katolickiej Telewizji Trwam.

Jako utrzymujący Telewizję Polską mamy prawo żądać rzetelnej informacji i
respektowania wartości chrześcijańskich.

W związku z tym protestujemy przeciwko permanentnej cenzurze dotyczącej
życia Kościoła w programach informacyjnych TVP. To niepokojące zjawisko
powtarza się regularnie.

Żądamy oficjalnych przeprosin oraz dymisji osób odpowiedzialnych za wycięcie
z anteny tak ważnych informacji.

Więcej
http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/14516,dlaczego-tvp-cenzuruje-slowa-ojca-swietego-benedykta-xvi.html

Data: 2012-11-08 20:58:46
Autor: u2
W dniu 2012-11-08 20:15, abc pisze:
Niestety, Telewizja Polska o tych ważnych dla Polaków informacjach nie
wspomniała ani słowem.

No wiesz chyba kto rzadzi w Wiadomosciach. Gdyby nie skandowali ostatnio
pod Woronicza haslo aby odszedl z Wiadomosci, to moze by puscil jakiegos
niusa, oczywiscie bardzo wykrzywionego i przekreconego ;-)

Data: 2012-11-08 12:16:00
Autor: Antenka
On 8 Lis, 20:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

pod Woronicza haslo aby odszedl z Wiadomosci, to moze by puscil jakiegos
niusa, oczywiscie bardzo wykrzywionego i przekreconego ;-)

Niestety. Wiemy! POlszewicka mafia! :-(

Antenka :-P

"Oświadczam, jakem Antenka, że w najbliższym 20-leciu nie zamierzam
popełnić samobójstwa".

Data: 2012-11-08 21:49:32
Autor: u2
W dniu 2012-11-08 21:16, Antenka pisze:
Niestety. Wiemy! POlszewicka mafia!

Nie no, akurat on do PO nie nalezy :)

Data: 2012-11-09 15:02:02
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 8 Lis, 20:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ale na Marszu w tym roku z kolegamy bendziesz odebrać im polskem?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-09 09:28:55
Autor: Antenka
On 9 Lis, 15:00, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"

:-P

Antenka

Data: 2012-11-09 15:43:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7j29h$34m$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-09 08:08:57
Autor: Trybun
[...]

I właśnie dlatego powinna być w kraju ogólnodostępna telewizja religijna. TVP nie ma żadnego obowiązku relacjonować wydarzeń ze świata religii.

Data: 2012-11-09 09:29:42
Autor: Antenka
On 9 Lis, 08:09, Trybun <r...@yahuoo.com> wrote:
> [...]

I właśnie dlatego powinna być w kraju ogólnodostępna telewizja
religijna. TVP nie ma żadnego obowiązku relacjonować wydarzeń ze świata

M.S.O.Z.W! :-)

Antenka

Data: 2012-11-09 18:44:35
Autor: Trybun
[...]