TVP i ich realizacja... mogłaby być nieco lepsza

Data: 2015-05-06 10:00:51
Autor: Budzik
TVP i ich realizacja... mogłaby być nieco lepsza
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

ja_tu_tylko_rysuje 9 godz. temu

Mały szczegół, choć dość istotny: szkoda, że wizualnie - ustawienie
kamery, nie było jednakowe wobec wszystkich kandydatów. Spowodowało
to, że np widz miał wrażenie, że pan Duda mówił prosto do niego,
natomiast pani Ogórek nie. Każdy z kandydatów powinien mówić prosto do
kamery, inaczej tworzy się wrażenie, jakby mówiący bał się powiedzieć
coś prosto w oczy. TVP i ich realizacja... mogłaby być nieco lepsza.
Powedzmy wprost - SPISEK! I FALSZERSTWO!
Historia jest przeciwko wam. Jestescie troche jak Romeo i Julia...

Data: 2015-05-06 12:05:48
Autor: Joschi
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA492764FDCE15budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No ale bądź obiektywny? Czyż nie żenujące było to, że Ogórek nie mówiła prosto do kamery? Wyglądało na to, że podstawili jej dummy kamerę naprzeciwko niej...
Najwyraźniej Dudę się forsuje, jako przeciwnika de bula, bo z jednej bandy POPiSu pochodzi...

Data: 2015-05-06 15:00:39
Autor: Budzik
[...]

Mylisz mnie z kims kto nie mazycia i hobby.
Naprawde sądzisz ze ogladałem to "starcie gigantów"?
Nie musiałem - nie jestem zakochany w zadnym z kandydatów... ;-)

Najwyraźniej Dudę się forsuje, jako przeciwnika de bula, bo z jednej
bandy POPiSu pochodzi...
 No przeciez mówie ze SPISEK!

TVP i ich realizacja... mogłaby być nieco lepsza