TVP i politolodzy

Data: 2012-05-31 13:09:08
Autor: Jacek Biały
TVP i politolodzy
Od paru lat dobrowolnie płacę abonament i coraz częściej zastanawiam się nad
tym, czy nie zmienić decyzji. Dlaczego?

Gościem dzisiejszej 'TVP Info' był politolog, niejaki profesor Annusewicz.
Na pytania dziennikarza o niedawną gafę Obamy, profesor rozpoczyna moralno
psychologiczną katechezę na temat rzeczywistych intencji prezydenta USA. No
i dowiadujemy się o tym, że jemu te przemówienia ktoś drugi pisze i tak
dalej o rzeczach, nad którymi inteligentny człowiek powinien przejść do
porządku dziennego. Tym czasem pan redaktor potulnie zamienił się w słuch
karząc i nam słuchać banalnych wywodów.

Dlaczego rozmowa nie rozwinęła się na temat politycznych skutków tego
zdarzenia? Otóż dlatego, że nie mamy w Polsce nauki takiej jak politologia.
Od początku III RP tak zwani politolodzy potrafili jedynie mącić ludziom w
głowach schematycznymi ogólnikami typu lewica-prawica, a w robieniu ludziom
wody z mózgu byli skuteczniejsi od michnikowszczyzny (zapewne oni umeblowali
ten salon...)

jb

Data: 2012-05-31 14:06:43
Autor: Bogdan Idzikowski
TVP i politolodzy

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> napisał w wiadomości news:jq7jg2$hpr$2node2.news.atman.pl...
[...]

Nie będzie żadnych politycznych skutków. Paru krzykaczy pokrzyczało sobie. Media zapełniły czas antenowy niskim kosztem i bez wysiłku. Trochę polityków miało okazję wygłupić się. I trochę ludzi miało rozrywkę obserwując ten cyrk.

Data: 2012-05-31 14:59:19
Autor: Jacek Biały
TVP i politolodzy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
miało
| okazję wygłupić się. I trochę ludzi miało rozrywkę obserwując ten cyrk.

Skoro ty masz na ten temat swoje zdanie, tym bardziej powinien je mieć
politolog. A nie pier..lić głodnych morałów w TV!

jb

Data: 2012-06-01 18:33:17
Autor: pluton
TVP i politolodzy
Od paru lat dobrowolnie płacę abonament

To juz tylko mozna cie uspic. Leczenie nic nie da.

Nullification

Data: 2012-06-03 13:58:54
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Od paru lat dobrowolnie płacę abonament

To juz tylko mozna cie uspic. Leczenie nic nie da.

Wiesz po co Katarasińską wydelegowali do PO? Żeby media publiczne sprzedać
Adasiowi. Wtedy Polska będzie od Michnika do Rydzyka.
jb

Data: 2012-06-03 19:07:03
Autor: pluton
TVP i politolodzy
Wiesz po co Katarasińską wydelegowali do PO? Żeby media publiczne sprzedać
Adasiowi. Wtedy Polska będzie od Michnika do Rydzyka.
jb

To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna
to od razu mam wzwod.

Nullification

Data: 2012-06-06 20:14:31
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 19:07, pluton pisze:
To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna
to od razu mam wzwod.

Zbok!

Data: 2012-06-07 10:18:56
Autor: Yogi
TVP i politolodzy
Dnia Wed, 06 Jun 2012 20:14:31 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Zaraz zbok, jurny jest i tyle!

Data: 2012-06-07 20:38:46
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-07 10:18, Yogi pisze:
[...]

No ale jak można mieć pociąg seksualny do państwowej TV?

Data: 2012-06-07 22:57:06
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości

> Zaraz zbok, jurny jest i tyle!

No ale jak można mieć pociąg seksualny do państwowej TV?

Publicznej. Plucio myślał, że to dom publiczny no i sie napalił na
telewizor.

Data: 2012-06-07 22:13:53
Autor: jr
TVP i politolodzy

> [...]
> jb

To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna

Znowu pomyliłeś pieczywo z dupczywem..

Data: 2012-06-05 16:38:35
Autor: stevep
TVP i politolodzy
Dnia 03-06-2012 o 13:58:54 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> Od paru lat dobrowolnie pÂłacĂŞ abonament

To juz tylko mozna cie uspic. Leczenie nic nie da.

Wiesz po co KatarasiĂąskÂą wydelegowali do PO? ÂŻeby media publiczne  sprzedaĂŚ
Adasiowi. Wtedy Polska bĂŞdzie od Michnika do Rydzyka.
jb

Serio i to ty samodzielnie to wymyśliłeś?
--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-06-05 17:21:53
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]

Adasiowi. Wtedy Polska bĂŞdzie od Michnika do Rydzyka.
jb

Serio i to ty samodzielnie to wymyśliłeś?

A co tu wymyslać? Adaś zawsze chciał mieć swoja telewizję. Od Rywina nie
dostał nic, to wysłał Katarasińską do PO.
Po co chcieli oddać media ministrowi skarbu?
jb

Data: 2012-06-08 07:26:32
Autor: stevep
TVP i politolodzy
Dnia 05-06-2012 o 17:21:53 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> [...]

dostał nic, to wysłał Katarasińską do PO.
Po co chcieli oddać media ministrowi skarbu?

No, no po prostu genialne jak ogon zdechłego kota.

Data: 2012-06-08 13:55:15
Autor: jr
TVP i politolodzy
[...]

Kto najgłośniej wzywał do niepłacenia abonamentu? Oczywiście GazWyb.
jb

Data: 2012-06-03 17:02:39
Autor: Jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-05-31 13:09, Jacek Biały pisze:
Od paru lat dobrowolnie płacę abonament i coraz częściej zastanawiam się nad
tym, czy nie zmienić decyzji. Dlaczego?

jb

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

Data: 2012-06-03 17:12:26
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników
radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
jb

Data: 2012-06-03 17:18:53
Autor: Jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 17:12, jr pisze:

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników
radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
jb

Jasność myślenia bierze się z braku jakichkolwiek autorytetów.

Data: 2012-06-03 18:51:33
Autor: jr
TVP i politolodzy

> A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
> jb

Jasność myślenia bierze się z braku jakichkolwiek autorytetów.

Trafna uwaga, lecz co do mnie nie masz racji.
jb

Data: 2012-06-04 09:14:12
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 18:51, jr pisze:
[...]

Twoje posty świadczą że raczej mam rację, - po prostu za dużo cytujesz "klasyków".

Data: 2012-06-04 20:08:12
Autor: jr
TVP i politolodzy

> [...]
> jb

Twoje posty świadczą że raczej mam rację, - po prostu za dużo cytujesz

Nie masz racji, bo abonament płace dobrowolnie. W kazdej chwili mogę się
wyrejestrować i nikt mi nic nie zrobi.
jb

Data: 2012-06-05 13:10:32
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-04 20:08, jr pisze:

[...]

Z tego co słyszałem, - nie jest prosto się wyrejestrować.. Coś tam trzeba udowadniać.

Data: 2012-06-03 19:09:44
Autor: pluton
TVP i politolodzy
A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?

A ciebie skad przyslali, ze nie wiesz podstawowych rzeczy ?

Nullification

Data: 2012-06-07 11:53:10
Autor: jr
TVP i politolodzy

> A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?

A ciebie skad przyslali, ze nie wiesz podstawowych rzeczy ?

jakich rzeczy?
jb

TVP i politolodzy