TVP i politolodzy

Data: 2012-06-01 18:33:17
Autor: pluton
TVP i politolodzy
Od paru lat dobrowolnie p³acê abonament

To juz tylko mozna cie uspic. Leczenie nic nie da.

Nullification

Data: 2012-06-03 13:58:54
Autor: jr
TVP i politolodzy

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Od paru lat dobrowolnie p³acê abonament

To juz tylko mozna cie uspic. Leczenie nic nie da.

Wiesz po co Katarasiñsk± wydelegowali do PO? ¯eby media publiczne sprzedaæ
Adasiowi. Wtedy Polska bêdzie od Michnika do Rydzyka.
jb

Data: 2012-06-03 19:07:03
Autor: pluton
TVP i politolodzy
Wiesz po co Katarasiñsk± wydelegowali do PO? ¯eby media publiczne sprzedaæ
Adasiowi. Wtedy Polska bêdzie od Michnika do Rydzyka.
jb

To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna
to od razu mam wzwod.

Nullification

Data: 2012-06-06 20:14:31
Autor: jadry¶
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 19:07, pluton pisze:
To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna
to od razu mam wzwod.

Zbok!

Data: 2012-06-07 10:18:56
Autor: Yogi
TVP i politolodzy
Dnia Wed, 06 Jun 2012 20:14:31 +0200, jadry¶ napisa³(a):

Zaraz zbok, jurny jest i tyle!

Data: 2012-06-07 20:38:46
Autor: jadry¶
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-07 10:18, Yogi pisze:
[...]

No ale jak mo¿na mieæ poci±g seksualny do pañstwowej TV?

Data: 2012-06-07 22:57:06
Autor: jr
TVP i politolodzy

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2012-06-07 10:18, Yogi pisze:
> Dnia Wed, 06 Jun 2012 20:14:31 +0200, jadry¶ napisa³(a):

> Zaraz zbok, jurny jest i tyle!

No ale jak mo¿na mieæ poci±g seksualny do pañstwowej TV?

Publicznej. Plucio my¶la³, ¿e to dom publiczny no i sie napali³ na
telewizor.

Data: 2012-06-07 22:13:53
Autor: jr
TVP i politolodzy

> [...]
> jb

To niedobrze. Polska potrzebuje telewizji publicznej.
Jak ja sobie pomysle, ze Polska ma telewizle publiczna

Znowu pomyli³e¶ pieczywo z dupczywem..

Data: 2012-06-05 16:38:35
Autor: stevep
TVP i politolodzy
Dnia 03-06-2012 o 13:58:54 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> [...]

Wiesz po co Katarasiñsk± wydelegowali do PO? ¯eby media publiczne  sprzedaæ
Adasiowi. Wtedy Polska bêdzie od Michnika do Rydzyka.

Serio i to ty samodzielnie to wymyśliłeś?
--
stevep

Data: 2012-06-05 17:21:53
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
> [...]

Adasiowi. Wtedy Polska bêdzie od Michnika do Rydzyka.
jb

Serio i to ty samodzielnie to wymyśliłeś?

A co tu wymyslać? Adaś zawsze chciał mieć swoja telewizję. Od Rywina nie
dostał nic, to wysłał Katarasińską do PO.
Po co chcieli oddać media ministrowi skarbu?
jb

Data: 2012-06-08 07:26:32
Autor: stevep
TVP i politolodzy
Dnia 05-06-2012 o 17:21:53 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> [...]

dostał nic, to wysłał Katarasińską do PO.
Po co chcieli oddać media ministrowi skarbu?

No, no po prostu genialne jak ogon zdechłego kota.

--
stevep

Data: 2012-06-08 13:55:15
Autor: jr
TVP i politolodzy
[...]

Kto najgłośniej wzywał do niepłacenia abonamentu? Oczywiście GazWyb.
jb

TVP i politolodzy