TVP i politolodzy

Data: 2012-06-03 17:02:39
Autor: Jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-05-31 13:09, Jacek Biały pisze:
Od paru lat dobrowolnie płacę abonament i coraz częściej zastanawiam się nad
tym, czy nie zmienić decyzji. Dlaczego?

jb

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

Data: 2012-06-03 17:12:26
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników
radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
jb

Data: 2012-06-03 17:18:53
Autor: Jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 17:12, jr pisze:

Ten "abonament" to w rzeczywistości podatek od posiadanych odbiorników
radiowo-telewizyjnych, a więc nie masz wyboru - musisz płacić.

A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
jb

Jasność myślenia bierze się z braku jakichkolwiek autorytetów.

Data: 2012-06-03 18:51:33
Autor: jr
TVP i politolodzy

> A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?
> jb

Jasność myślenia bierze się z braku jakichkolwiek autorytetów.

Trafna uwaga, lecz co do mnie nie masz racji.
jb

Data: 2012-06-04 09:14:12
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-03 18:51, jr pisze:
[...]

Twoje posty świadczą że raczej mam rację, - po prostu za dużo cytujesz "klasyków".

Data: 2012-06-04 20:08:12
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
> jb

Twoje posty świadczą że raczej mam rację, - po prostu za dużo cytujesz

Nie masz racji, bo abonament płace dobrowolnie. W kazdej chwili mogę się
wyrejestrować i nikt mi nic nie zrobi.
jb

Data: 2012-06-05 13:10:32
Autor: jadryś
TVP i politolodzy
W dniu 2012-06-04 20:08, jr pisze:

[...]

Z tego co słyszałem, - nie jest prosto się wyrejestrować.. Coś tam trzeba udowadniać.

Data: 2012-06-03 19:09:44
Autor: pluton
TVP i politolodzy
A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?

A ciebie skad przyslali, ze nie wiesz podstawowych rzeczy ?

Nullification

Data: 2012-06-07 11:53:10
Autor: jr
TVP i politolodzy

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A co ty jesz, że tak wszystko wiesz?

A ciebie skad przyslali, ze nie wiesz podstawowych rzeczy ?

jakich rzeczy?
jb

TVP i politolodzy