TVP komercja

Data: 2010-03-09 07:01:29
Autor: a
TVP komercja
http://wiadomosci.onet.pl/2138767,327,w_tvp_tyle_samo_komercji__co_w_polsacie_i_tvn,item.html

a i tak wole ogladac programy na TVP, bo nie ma wkurzajacych reklam w
trakcie filmu. A misyjnosc? Wczoraj ogladalem Teatr Telewizji.

Ciekaw jestem czy sa gdzies bardziej dokladne dane o strukturze
wszystkich programow i ilosci wyemitowanych reklam.

Data: 2010-03-09 08:40:21
Autor: pawell32
TVP komercja
a@a.pl pisze:
[...]

to jest ciekawe:
[...]- Robimy, co możemy, by zachować programy misyjne - broni się Przemysław Tejkowski, wiceprezes TVP. Ale patrząc na strukturę budżetu tej instytucji trudno mieć nadzieję na odwrócenie trendu. Wpływy z reklam to aż 90 procent finansów TVP.[...]

pytanie tylko po co im aż 8 kanałów? jak zredukują np o połowe,
zostanie więcej kasy na programy misyjne

Ciekaw jestem czy sa gdzies bardziej dokladne dane o strukturze
wszystkich programow i ilosci wyemitowanych reklam.

trochę czasu i program tv, a potem stoper i pomiar długości reklam ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-03-09 11:21:40
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
TVP komercja
pawell32 wrote:

a@a.pl pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2138767,327,w_tvp_tyle_samo_komercji__co_w_polsacie_i_tvn,item.html

pytanie tylko po co im aż 8 kanałów? jak zredukują np o połowe,
zostanie więcej kasy na programy misyjne

jak to po co ? "po" więcej czasu antenowego na emisję reklam :-|

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-03-09 11:31:18
Autor: pawell32
TVP komercja
Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

pytanie tylko po co im aż 8 kanałów? jak zredukują np o połowe,
zostanie więcej kasy na programy misyjne

jak to po co ? "po" więcej czasu antenowego na emisję reklam :-|

myślę, że również dlatego iż to dobry biznes

Data: 2010-03-09 14:25:49
Autor: Arek
TVP komercja
pytanie tylko po co im a¿ 8 kana³ów? jak zredukuj± np o po³owe,
zostanie wiêcej kasy na programy misyjne

czy kto¶ z ogl±daczy widzia³ aby jaki¶ program zaczyna³ siê o wyznaczonej porze ? oczywi¶cie oprócz Teleexpresu i Wiadomo¶ci je¿eli chodzi o TVP1 ,to samo tyczy siê innych kana³ów TVP

Arek.

Data: 2010-03-09 14:36:25
Autor: pawell32
TVP komercja
Arek pisze:
[...]

to zale¿y o który czas pytasz, nasz czy ich ;-)