TVP - mapka pokrycia z sat

Data: 2009-09-24 19:21:04
Autor: adresss
TVP - mapka pokrycia z sat
http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666

nalezy wybrac spot1

w zasadzie nic nowego nie wnosi

--
ThinkXtra

Data: 2009-09-24 22:05:02
Autor: Jerzy Pastusiak
TVP - mapka pokrycia z sat
On Thu, 24 Sep 2009, adresss@poczta.pl wrote:

| http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666
| nalezy wybrac spot1
| | w zasadzie nic nowego nie wnosi

Dzieki.

Czyli SATKurier dobrze podejrzal:
http://satkurier.pl/news/49452/zasieg-wiazki-spot-beam-dla-platformy-tvp.html

jp

Data: 2009-09-25 07:56:14
Autor: adresss
TVP - mapka pokrycia z sat
On Thu, 24 Sep 2009 22:05:02 +0200, Jerzy Pastusiak
<pastupam@sci.pam.szczecin.pl> wrote:

On Thu, 24 Sep 2009, adresss@poczta.pl wrote:

> [...]

pewnie SATKURIER jest zrodlem, bo byli na spotkaniu. A satbeams po tym
jak poszlo informacja w Europe, to zrobil kompatybilna.

A tu jest jeszcze takie cos.
http://pl.kingofsat.net/beams.php?s=92&b=206

raporty od ludzi polozone na mapce.

--
ThinkXtra

Data: 2009-09-25 13:24:24
Autor: Jerzy Pastusiak
TVP - mapka pokrycia z sat
On Fri, 25 Sep 2009, adresss@poczta.pl wrote:
| A tu jest jeszcze takie cos.
| http://pl.kingofsat.net/beams.php?s=92&b=206

Dzieki.

Ciekawe, ale na razie chyba malo wiarygodne.
Gdzies tam w Polsce 45 cm.
UK - 60cm, czyzby wiazka tak siala po bokach? Latwo mozna pomylic transpondery z TVP.

Oczywiscie zalezy to od LNB, jakosci anteny,
odbiornika, ale wszystko w granicach.

W Szczecinie, antena minimum ~80cm, przy aktualnie
doskonalej pogodzie. Inne mozna odebrac na 35cm.
LNB ~0,2dB, DM800.

Jest to aktualnie najslabszy transponer na kierunku
19.2E.

Ciekawi mnie czy ktos odbiera w Polsce i gdzie na 60cm.

Pzdr.J.P.

Data: 2009-09-25 23:04:14
Autor: adresss
TVP - mapka pokrycia z sat
On Fri, 25 Sep 2009 13:24:24 +0200, Jerzy Pastusiak
> [...]

Gdzies tam w Polsce 45 cm.
UK - 60cm, czyzby wiazka tak siala po bokach? Latwo mozna pomylic transpondery z TVP.

UK 60 cm - na czerwono tzn. ze ZERO sygnalu/odbioru !!!!

--
ThinkXtra

Data: 2009-09-25 23:25:42
Autor: Jerzy Pastusiak
TVP - mapka pokrycia z sat
| UK 60 cm - na czerwono tzn. ze ZERO sygnalu/odbioru !!!!

racja ,

ale 45 cm jest na bialo
[2009-09-19 16:29:40 SweetMP4 (52N-13.9E,45cm)]

czyli gdzie w NRD , dziwne ???

jp

Data: 2009-09-29 23:50:45
Autor: Matias
TVP - mapka pokrycia z sat
Ciekawi mnie czy ktos odbiera w Polsce i gdzie na 60cm.

Co prawda na 70cm, ale z perforowanej blachy - lapie przy dobrej pogodzie w samym centrum polski (na FK-8500 HD + trzyletni konwerter Golden Interstar) sygnal 80% i jakosc 70%, ale przy marnej (np. tak jak dzis) moc sygnalu mam taka sama, ale jakosc 0%. Przypuszczam, ze to efekt bardzo niskiego FECa.
Mojemu ustawieniu anteny wiele brakuje do optimum, ponadto kawalek Astry zaslana mi choinka, ale z pozostalych transponderów sygnal daje sie odbierac bez wiekszych problemów.

Matias

Data: 2009-09-30 00:14:46
Autor: Jerzy Pastusiak
TVP - mapka pokrycia z sat
Witaj.

Co prawda na 70cm ...

Dzieki za odpowiedz.

Aktualnie, w Szczecinie udalo mi sie zlapac TVP HD na antenie
kempingowej 35cm. Konwerter Inverto Black Ultra Twin; F = 0,2dB.
Odbiornik DM 800.

http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/hd_A1_35.gif

Jak widac SNR=10,8db. Okolo 1,5 dB powyzej progu odbioru.

Pzdr.J.P.
__________________________________

Data: 2009-09-25 23:00:34
Autor: Jerzy Pastusiak
TVP - mapka pokrycia z sat
On Thu, 24 Sep 2009, adresss@poczta.pl wrote:
| http://www.satbeams.com/footprints?beam=5666
| nalezy wybrac spot1
| w zasadzie nic nowego nie wnosi

Jak tak sobie spokojnie poklikalem (b. wolno dziala)
to wychodzi, ze w Szczecinie powinno byc:

Reception details:
EIRP level = 51 dBW
Recommended dish size = 55cm / 21.7in

Tyle co w Minsku.