TVP milczy noc?.

Data: 2011-02-24 10:07:00
Autor: D. J. MC Donald Musk
TVP milczy noc?.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ik50vu$3ia$1inews.gazeta.pl...
Telewizja publiczna zaczęła przerywać nadawanie programu. Z biedy. - Mamy najniższe w historii wpływy z abonamentu - mówią w TVP. Czy politycy coś zrobią, by ratować media publiczne? Może po wyborach
Pan Jerzy z Wrocławia jest miłośnikiem ambitnego kina, które TVP 1 nadaje w środku nocy. W minioną niedzielę nastawił sprzęt na godz. 1.30, by nagrać portugalsko-hiszpański film "Fados". Jednak emisja nagle się urwała. Po wielu telefonach ustalił, że firma TP Emitel, za pośrednictwem której telewizja publiczna rozprowadza sygnał naziemny, od 8 lutego robi przerwy od godz. 2 do 5 w nocy. - Usłyszałem na Woronicza [siedziba TVP w Warszawie], że jak chcę oglądać ambitne kino po nocach, to mam kupić kablówkę albo platformę cyfrową - mówi nasz czytelnik.

a czemuz to Polacy maja placic na telewizje prowadzona przez Soviecka agenture?

Data: 2011-02-24 13:58:16
Autor: Przemysław Warzywny
TVP milczy noc?.

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

a czemuz to Polacy maja placic na telewizje prowadzona przez Soviecka
agenture?

Nie ma obawy, pic już nie ma nic do gadania w tv.

Przemek

--

"Za czasów "rządów Kaczyńskich" Polska była pośmiewiskiem, z polityką zagraniczną naznaczoną dezorganizacją i małostkowością."

TVP milczy noc?.